hier in limburg noemen ze dat hoofdkaasquote:Op donderdag 6 april 2006 14:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar een collega van mij beschreef het en ik rénde zo'n beetje naar de winkel. ZURE zult, snappiem?
Het is een soort boterhamworst met een vleugje lever en azijn.![]()
Mijn idee, maar uhm, mag je ook geen creme brulee dan??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef dutchie het volgende:
Nee, zure zult zal ik niet gaan eten.Gruwel...
Weet je waar ik zoooooo'n zin in heb straks als de kleine er is?
- Een vers pistoletje met echte boter en een dikke laag filet americain. En ach! Doe er ook maar uitjes bij.
Zo heb ik ook weer zin in een bloederig stuk biefstuk. Of nee! Beter nog: als we dan uit eten gaan bestel ik:
- Vooraf, Carpaccio
- Hoofdgerecht, een flink stuk biefstuk rare/medium
- Dessert, créme brûlée![]()
![]()
O ja en het mannetje rijdt natuurlijk, dus die heerlijke fles wijn maak ik alleen wel soldaat.![]()
Ik kom uit noord Limburg en daar heet het 'huidvleis'quote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hier in limburg noemen ze dat hoofdkaas![]()
Mag ik dan meequote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef dutchie het volgende:
Nee, zure zult zal ik niet gaan eten.Gruwel...
Weet je waar ik zoooooo'n zin in heb straks als de kleine er is?
- Een vers pistoletje met echte boter en een dikke laag filet americain. En ach! Doe er ook maar uitjes bij.
Zo heb ik ook weer zin in een bloederig stuk biefstuk. Of nee! Beter nog: als we dan uit eten gaan bestel ik:
- Vooraf, Carpaccio
- Hoofdgerecht, een flink stuk biefstuk rare/medium
- Dessert, créme brûlée![]()
![]()
O ja en het mannetje rijdt natuurlijk, dus die heerlijke fles wijn maak ik alleen wel soldaat.![]()
Haha, dat is precies het lijstje waarmee ik manlief na de bevalling naar de supermarkt heb gestuurdquote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef PM-girl het volgende:
Hihi we kunnen een meet organisaren, een eet-meet voor na de bevalling.
Met bier/wijn, filet americain, sauna, rood vlees, zalm bakken leverworst haha!! Ik ben voor!
Vraagje aan Icaa, had jij na jouw punctie ook ineens een veel kleinere buik? Of anderen misschien die ook een punctie ondergaan hebben?
Goed zo! Ben benieuwd....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:16 schreef PM-girl het volgende:
Zo, klacht naar vgz is weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |