Terwijl het in Nederland toch vrij gewoon is, dacht ik.quote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Bass-Miss, dat hoor ik ook wel vaker. Dat mensen het raar vinden dat je dat zou kiezen.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk je wel even uit dat die witte vlekjes niet verder gaan broeien tot een spruwinfectie?
Dat is pas echt pijn lijden, ik gun het niemand![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 3 april 2006 13:27 schreef Neuk het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn eerste afspraakje met de verloskundie. Is nog geen oddiciele intake omdat de echo pas vrijdag is.
Ik vond thuis ook honderd keer beterquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat dacht ik ook altijd. Maar dat lijkt toch steeds minder te worden blijkbaar.
Terwijl het mij nog steeds helemaal geweldig lijkt. Mss romantiseer ik veel te veel, maar het lijkt me zo heerlijk om gewoon al in je eigen huis te zijn en als het dan geboren is, dat je dan gewoon even lekker thuis bent ipv onder die felle ziekenhuis lampen met herrie om je heen.
Heerlijk hoor, dat dagdromen.
Ja, het is ws. gewoon melk hoorquote:Op maandag 3 april 2006 13:38 schreef nanalune het volgende:
[..]
... euhm... 'spruwfectie?' wasda? Kan het niet gewoon 'melk'zijn? wat zijn de syptomen?
Okey! goed dat je het zegt , ik ga er op letten!quote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, het is ws. gewoon melk hoorMaar als je het te lang laat zitten en je BH's niet goed uitwast, dan kan er een schimmel (spruw) in gaan zitten. Echt, je hebt geen idee bij welke bewegingen je je tepels eigenlijk gebruikt totdat je dat eens hebt gehad
Doe je zoogcompressen dus in de kookwas aub als het zover is.
En wat is dat? BE?quote:Op maandag 3 april 2006 13:27 schreef Neuk het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn eerste afspraakje met de verloskundie . Is nog geen oddiciele intake omdat de echo pas vrijdag is.
Echt wel!quote:Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef Brighteyes het volgende:Dus jij hebt je ook prima vermaakt daar PPL!
Mooi om te horen dat het goed gaat.quote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef kozakken het volgende:
Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Was wel weer even fijn om die kleine te horen. Nu voel ik ons pukkie gelukkig wel heel regelmatig, maar zo'n hartjeDaar werd ik wel even blij van.
Volgens Jonne doet de tetie toeketoeketoek![]()
Wat doet dat Floradix psies ?quote:Wel de tip gekregen om floradix te gebruiken omdat ik zo vreselijk moe en wat aangeslagen ben. Kan de scherpe kantjes er hopenlijk weer wat afhalen.
Trouwens.. volgens de vk heb je als zwangere gewoonweg een uur of twee slaap per dag extra nodig. Nou, dat kan dus wel kloppen! Heb het hele weekend bijna alleen maar geslapen. Zo moe..
Da's het voordeel van fouten maken, dan kan je ze ook makkelijker ontcijferen.quote:Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Sugar het volgende:
En wat is dat? BE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |