Zorg er dan voor dat er niets te plunderen valt.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Saarah het volgende:
Hulp gevraagd:
Ik word de hele tijd aangevallen door een dorp, maar ben nog te zwak om mij goed te kunnen verdedigen en word dus elke keer weer geplunderd.
Kan iemand mij helpen door Eccoleum van Ecoo (coördinaten 240,12) aan te vallen? En hem liefst tot op de grond plunderen.![]()
Ik zit op Server 2, trouwens.
Op dit moment valt hij me weer aan.
Als je nog geholpen wil worden moet je even een ingame berichtje naar me sturen @ travian. Mijn account daar heet Markoz. Dan zal ik hem desnoods wel even lastig vallen met katapulten etc.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Saarah het volgende:
Hulp gevraagd:
Ik word de hele tijd aangevallen door een dorp, maar ben nog te zwak om mij goed te kunnen verdedigen en word dus elke keer weer geplunderd.
Kan iemand mij helpen door Eccoleum van Ecoo (coördinaten 240,12) aan te vallen? En hem liefst tot op de grond plunderen.![]()
Ik zit op Server 2, trouwens.
Op dit moment valt hij me weer aan.
Voordel van Travian is dat je het overal kan chekken, en geen client nodig hebt.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:47 schreef Thrilled het volgende:
Wow leuke kickga terug naar je stage
![]()
inmiddels speel ik het niet meer, ben overgestapt op Realms of Kaos .. zal ik zo wel een draadje over maken... maar dat is wat ingewikkelder dan Travian
Dat is waar, maar het is stoerder om met slayers en ninja's te vechten dan een boeren dorpje op bouwenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Voordel van Travian is dat je het overal kan chekken, en geen client nodig hebt.
Kan ik inkomenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is stoerder om met slayers en ninja's te vechten dan een boeren dorpje op bouwen
1 2 | http://travian.blackgate.nl/grafiek.php?id=[hier het id van je een gebruiker] |
1 2 3 | -en- http://travian.blackgate.nl/verschil.php?id=[hier het id van je user] |
1 |
De heldenhof is bij mij een Residentie op niveau 11, ook goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef MoreMark het volgende:
@ Thrilled..
Ligt de oase op maximaal 3 vakjes afstand? check
En heb je een heldenhof op niveau 10? check
Anders kan je hem niet innemen. Overigens kan je een oase alleen met een held overnemenDie kolonisten mag je thuislaten
het moet dus echt heldenhof op niveau 10quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De heldenhof is bij mij een Residentie op niveau 11, ook goed?
ik stuur nu een held erop af..
Anders kom je naar S6... zijn we niet meer alleenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:02 schreef Thrilled het volgende:
ik ben ook de enige op S4 dus ik denk het wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |