Oh...da's minder ja.quote:Op maandag 3 april 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
het wisselt bij mij een beetje... op zich ben ik wel van 't "we zien wel"
maar bij 4 maanden consequent buikpijn en mezelf wijs maken dat er niks is,
plaatsen dit soort berichten je wel snel terug in de realiteit...
en da's vooral dat ik liever tóch niet afwacht...
Ja watquote:
ik heb sinds een half jaar symptomen die echt op van álles kunnen slaan.... zo irritantquote:Op maandag 3 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh...da's minder ja.
Ik heb dus niet dat ik pijn heb ofzo...ik héb het gevoel nou eenmaal.!
me tooquote:(En toch ga ik hartstikke positief door het leven.)
quote:
Cc is gewoonquote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Svennie and Cc sitting in a tree...
Ik heb die note wel gelezen
Jij ook?quote:
quote:
Hmm, dan wordt het er niet beter op nee.quote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb sinds een half jaar symptomen die echt op van álles kunnen slaan.... zo irritant
en áls je dan al zo'n vreemd voorgevoel met je meedraagt.......
[..]
me too
behalve in de winter, maar ik ben nu weer enorm uit m'n winterdip aan het klimmen![]()
neequote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef Airelle het volgende:
Zus, heb je me pakketje eik ontvangen?
Had er geen retouradres op gedaan...
Niet?!? Vrijdag was het weg met de post...quote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee
was 't klein genoeg voor de brievenbus?! want die pummels zetten 't anders gewoon voor de deur, en vroeg of laat wordt er natuurlijk 's wat gejat
Mm, toch vreemd. Als het echt gestolen is, is het nog niet echt een ramp. Het was immers maar een kopietje. Maar toch zonde.quote:Op maandag 3 april 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
misschien morgen?! als 't gewoon door de bus kan, komt 't vast nog[hoop ik
]
iemand moet het doenquote:
da's waar.... dan stuur ik je wel wat postzegels ofzo, en proberen we 't opnieuwquote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef Airelle het volgende:
Mm, toch vreemd. Als het echt gestolen is, is het nog niet echt een ramp. Het was immers maar een kopietje. Maar toch zonde.
We wachten nog even afquote:Op maandag 3 april 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's waar.... dan stuur ik je wel wat postzegels ofzo, en proberen we 't opnieuw
Van de furry cup drinken?? Wat een vreemde uitdrukkingquote:Op maandag 3 april 2006 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik wist niet dat jij van de furry cup dronk
Ik heb het niet verzonnen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van de furry cup drinken?? Wat een vreemde uitdrukking
Harige bekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |