quote:Op maandag 3 april 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WIDM?
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19349
Gecovered door...?quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Britney kan gegereld worden hoor.
Gecovered of niet.
Huilen om iemand die je niet kentquote:Op maandag 3 april 2006 17:42 schreef babette21 het volgende:
Frederique... 't ging zo goed met haar
eerst viel m'n bek open... en toen moest ik huilen
quote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Frédérique Huydts (38) overleden
Fred is supertof en ik heb 't hele gebeuren [van die ziekte] nogal gevolgd...quote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef Zhenar het volgende:
Huilen om iemand die je niet kentIk zou het niet kunnen.
Na ja, 't is wel lief als je zo begaan bent met anderen.![]()
Er is een hele toffe cover van 'Hit me baby one more time' die ze daar wel eens draaien, van Travisquote:
Gekleed in schoolmeisjes outfit?quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een hele toffe cover van 'Hit me baby one more time' die ze daar wel eens draaien, van Travis
widm.com ligt er gewoon plat van en widm.nl is dichtgegooid.quote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
de site van Wie is de Mol ligt plat....
Dat vind ik wel zulke bullshit. Je kan je niet alles aantrekken. En ja, het ene overlijden doet je meer dan het andere.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Als iedereen nou eens net zo aangegrepen werd door al het leed dat er dagelijks in de wereld is, als dat ze worden van de dood van 1 actrice (een hele leuke lieve toffe, dat wel), dan zou ik misschien echt ontroerd raken door al dat "medeleven" van mensen.
Het is vooral dat ze over die darmkanker is heengekomen, zware strijd enzo, en nu ineens is overleden. En ja, dat staat dicht bij me. En ja, daar schrik ik van. En ja, er is inderdaad meer leed in de wereld.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Als iedereen nou eens net zo aangegrepen werd door al het leed dat er dagelijks in de wereld is, als dat ze worden van de dood van 1 actrice (een hele leuke lieve toffe, dat wel), dan zou ik misschien echt ontroerd raken door al dat "medeleven" van mensen.
Daar heb je gelijk in, maar het oog wil ook watquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Dat is niet mens-eigen, om je van álles iets aan te trekken.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zulke bullshit. Je kan je niet alles aantrekken. En ja, het ene overlijden doet je meer dan het andere.
Okee, voordat we langs elkaar heen gaan praten: wat heb ik precies gezegd dat bullshit is?quote:Op maandag 3 april 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is gewoon bullshit.
Maar wel typisch. Je hebt altijd van dat soort mensen dat alles probeert te relativeren/bagatalliseren.
Gewoon, jouw hele post.quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, voordat we langs elkaar heen gaan praten: wat heb ik precies gezegd dat bullshit is?
Dus als ik zeg "Bestond er maar geen haat, dan zou de wereld veel mooier zijn" dan is dat ook bullshit?quote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, jouw hele post.
Je hebt het over iets / je 'verlangt' iets van mensen, terwijl dat niet mens-eigen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |