Maar wat is dan je eindbestemming?quote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier ook alleen maar op doorreis.
Ja. Zo zat ik ookquote:
Doe niet zo alomvattendquote:
quote:
Ik prefereer de term:quote:
Je hebt echt wat gemist!quote:Op maandag 3 april 2006 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA NU HEB IK HET WEL GEHAD MET DIE "HAD JE ER MAAR BIJ MOETEN ZIJN"-OPMERKINGEN!![]()
![]()
quote:
Is dit een codequote:Op maandag 3 april 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madge dus 3 sept!
wie wilt er nou naar madonnaquote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna 3 september in de Arena..en 4 september, maar die gaat pas i/d verkoop als 3 is uitverkocht.
quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
¤66.00
¤76.00
¤86.00
¤92.00
¤96.00
¤98.00
Absurd!
Je bent ook wel echt een stereotiep ook hequote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna 3 september in de Arena..en 4 september, maar die gaat pas i/d verkoop als 3 is uitverkocht.
Dat zijn nou eenmaal de prijzen van concerten op dit momentquote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat heb je toch niet over voor die oude feeks.
Ik vind haar gewoon tof..maar ben blut dus helaasquote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt een stereotiep ook he.
nee niets johquote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Wat was er gister aan de hand dan met MB en zulks?
ShowChat #719: Hiep hiep hoer(a) Zhenar is jarig!!quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Nu is hét moment om je slag te slaan, ze is nog kwetsbaar en dient getroost te wordenquote:
Nee, maar dat zou ik ook stil houdenquote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 23 juli naar Acda, De Munnik, De Dijk en Van Dik Hout ga?!?!?![]()
![]()
![]()
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 23 juli naar Acda, De Munnik, De Dijk en Van Dik Hout ga?!?!?![]()
![]()
![]()
Hé! Ik maak geen misbruik van emoties of iemands gemoedsgesteldheid!quote:Op maandag 3 april 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu is hét moment om je slag te slaan, ze is nog kwetsbaar en dient getroost te worden.
Gelukkig niet, het interessert me namelijk geen hol.quote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
Geen misbruik, maar gebruik de situatie als die zich aan je presenteert. Ben eerst een steun, en werk je zo langzaam omhoog. Laat dit niet liggen, maak er werk van.quote:Op maandag 3 april 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé! Ik maak geen misbruik van emoties of iemands gemoedsgesteldheid! [afbeelding]
waarom nou niet op 21 juli... dan konden we meetenquote:Op maandag 3 april 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
daar is niksquote:
Dizer is ook niks voor jou, babette.quote:
maar ik hóu gewoon van 'mquote:Op maandag 3 april 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Dizer is ook niks voor jou, babette.
Eerst niksan, dan jou, en nu MB....
Ach, meis toch.quote:
Ik heb gescoordquote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |