Dan heb je mij gezien bij London Calling denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat shirt zag ik van het weekend bij London Calling ook al! Ik wil 'm hebben! Bob Ross is m'n held! Waar heb je 'm gehaald, HW?
Hahaha, ja, dan heb ik je denk ik gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb je mij gezien bij London Calling denk ik.
Van mijn werk gekregen, we hadden een workshop geregeld op een borrel hier.
Die kans zit er wel in jaquote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dan heb ik je denk ik gezien..
Shirt is niet te koop dus?.
En Sven, watte?
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!quote:
Ik ben neutraalquote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!![]()
En waarom doet HW niet mee met dat hartjes kusjes knipoogjes festijn van jullie?![]()
Had je gister kunnen zien met eigen ogen en kwijlquote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!![]()
En waarom doet HW niet mee met dat hartjes kusjes knipoogjes festijn van jullie?![]()
JA NU HEB IK HET WEL GEHAD MET DIE "HAD JE ER MAAR BIJ MOETEN ZIJN"-OPMERKINGEN!quote:Op maandag 3 april 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je gister kunnen zien met eigen ogen en kwijl
Je zit dan ook in SHO hequote:
I knowquote:
De WIDM-pronoquote:
Ik ben hier ook alleen maar op doorreisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |