eigenlijk alles als je maar een beetje handig en creatief bentquote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
vork
mes
lepel
aansteker
rand tafel
rand kratje
ander flesje
etc
Die doorgestreepte kunnen nietquote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
vork
mes
lepel
aansteker
rand tafel
rand kratje
ander flesje
etc
Die liggen ergens waar ik het niet van weetquote:
Dus jij wilde beweren dat je met oa een aansteker geen flesje open krijgt?quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die doorgestreepte kunnen niet
Die andere daarin tegen zijn een goed idee
Oud genoeg om straks op iets anders over te gaan behalve limonadequote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Alles wat hard is en blijft nadat je er een kroonkurk in hebt gezet.
ODOL's werken bijvoorbeeld dus niet, al zal je daar nu geen last van hebben..
Hoe oud ben je eigenlijk dat je dat niet weet?
Nood breekt wet/prinicpesquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die liggen ergens waar ik het niet van weet
en ik ben toch ook wel zuinig op messen/vorken enzo
laatst at ik ergens waar die vorken enzo allemaal verbogen waren door voorvallen als dit
Eeen echte bikkel heeft op z'n 20ste dus een kunstgebitjequote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Kresj het volgende:
Een echte bikkel opent ze met z'n tanden.
Het zal vast wel kunnen en het is me ook wel eens gelukt..quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus jij wilde beweren dat je met oa een aansteker geen flesje open krijgt?
Jij hebt duidelijk geen ervaring met het openen van bierflesjes...
Ik ken zelfs mensen die een flesje met hun kiezen open krijgen, en jij zou het niet eens met een aansteker kunnen?...
Je weet dat je niet de kant met de 'tanden' moet gebruiken?quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
laatst at ik ergens waar die vorken enzo allemaal verbogen waren door voorvallen als dit
Awel ik had een mooi heineken opener maar die is kwijtquote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ringen, mits stevig metaal, zijn helemaal ideaal.
Laat het dan proberen door iemand anders. Kan je nog lachen...quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Eeen echte bikkel heeft op z'n 20ste dus een kunstgebitje![]()
Klopt maar dat wist die gozer niet..quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat je niet de kant met de 'tanden' moet gebruiken?
Lees dit puikmaakjeeigenfoto'svanjeeigenmanieren topic eensquote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Tafelrand, ander flesje, niet zo moeilijk.
idd, op m'n werk zitten er allemaal bierfles-openmaak-sporen op de tafels.quote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Tafelrand, ander flesje, niet zo moeilijk.
Wat voor vaag werk doe je wel nietquote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef UncleJB het volgende:
[..]
idd, op m'n werk zitten er allemaal bierfles-openmaak-sporen op de tafels.Mooiste gleufjes die ik ooit heb gezien
![]()
Na het werk gingen we altijd bier drinken, tegenwoordig is dat er niet meer bijquote:
Je wat?quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees dit puikmaakjeeigenfoto'svanjeeigenmanieren topic eens
Ja tof warm bierquote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef immortalsean het volgende:
een echte man pakt een las-apparaat erbij.
? leg uit aub.quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef immortalsean het volgende:
Las draadquote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef immortalsean het volgende:
een echt stoere man, die laat zich niet naaien door een niet opengaand flesje, en slaat daarom gelijk de halfzachte methodes over gaat over het echte testosteron-houdend werk.quote:
daar heb je idd een goed puntquote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
een echt stoere man, de laat zich niet naaien door een niet opengaand flesje, en slaat daarom gelijk de halfzachte methodes over gaat over het echte testosteron-houdend werk.
geen flesje zal niet open willen als je er een witheet gloeiend gas tegenaan gooit.
die probeer ik zometeen eventjesquote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef 2dope het volgende:
Het kan ook met een A4'tje, mits goed en vaak genoeg gevouwen.
Kijk!quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef 2dope het volgende:
Het kan ook met een A4'tje, mits goed en vaak genoeg gevouwen.
Je gaat toch geen VW kopen man. Doe ff normaal...quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef jaguar het volgende:
koop een volkswagen polo(nieuw) of een touran (nieuw) krijg je een gratis opener bij
een opel daarintegenquote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Kresj het volgende:
[..]
Je gaat toch geen VW kopen man. Doe ff normaal...
Ok en dan kom je het probleem tegen van dat je nog maar 1 flesje over,quote:Op zondag 2 april 2006 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ander flesje werkt perfect![]()
Zo doe ik het ook altijd als ik geen opener voorhanden heb. Plopt ook lekker trouwens![]()
Op den duur ben je idd door de flesjes met dop heen ja. In dat geval kun je altijd nog de andere opties gebruiken. Ik heb zelfs mijn TI83 wel eens gebruikt om een flesje te openen:quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok en dan kom je het probleem tegen van dat je nog maar 1 flesje over,
wat doe je dan ?
dat is toch een Sony ericsson mobieltjequote:Op zondag 2 april 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op den duur ben je idd door de flesjes met dop heen ja. In dat geval kun je altijd nog de andere opties gebruiken. Ik heb zelfs mijn TI83 wel eens gebruikt om een flesje te openen:
Nee, dat is een grafische rekenmachinequote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat is toch een Sony ericsson mobieltje![]()
Dat wil ik mijn D750i niet aandoen hoor
maar ik denk dat ik op ander spul ga overstappen![]()
Tja... prioriteiten stellen hè...quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat is toch een Sony ericsson mobieltje![]()
Dat wil ik mijn D750i niet aandoen hoor
maar ik denk dat ik op ander spul ga overstappen![]()
Met mijn 3510i lukt het niet... Het plastic is te zacht, het laat alleen diepe krassen achter.quote:Op maandag 3 april 2006 00:14 schreef SwiffMeister het volgende:
met een nokia 3310 gaat het ook heel goed![]()
die telefoons zijn echt retestevig, je kunt er na er overheen te hebben gefietst en na de val in het zwembad nog prima mee bellen![]()
Jij hebt liever blikjes?quote:Op maandag 3 april 2006 00:18 schreef ABC-tje het volgende:
Als je dan zo nodig bier uit een flesje moet hebben pak je er een met draaidop of nog beter een beugel van Grolsch.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef frenzy2003 het volgende:
koop dan godverdomme blikjes, Pauper!
Ik heb een perfect draft van Philips. Lekker Hertog Jan en geen gedoe met openers...quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef frenzy2003 het volgende:
koop dan godverdomme blikjes, Pauper!
Opzich wel een ideequote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
koop dan godverdomme een beertender, pauper!
Yum.quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik heb een perfect draft van Philips. Lekker Hertog Jan en geen gedoe met openers...![]()
Tapt nog een biertjequote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef Lyr het volgende:
[..]
Yum.![]()
Hmmm, ik moet maar eens een alternative smiley gaan maken.
grolschquote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Opzich wel een idee
is het dat ik niet grolsch kanon der in kan gooien
Awel brand is ook goedquote:
Nee, ik neem altijd 'de knalpotten' van Grolsch.quote:
anders maak je hem open aan de rand van je pc,of als je nog een monitor hebt daaraan. moet je niet gaan knoeien natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Awel brand is ook goed
maar Grolsch kanon is lekker zwaar al vinden de meesten die ik spreek het niks
kan jij 5 liter niet dragen,pauper?quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
Kan je die vaten die der inmoeten ook laten bezorgen enzo ?
Jawel maar ik ben lui en doe bijna geen boodschappenquote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kan jij 5 liter niet dragen,pauper?
quote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
koop dan godverdomme een beertender, pauper!
Woon 200 meter van de supermarkt en mijn vaten zijn 6 liter....quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kan jij 5 liter niet dragen,pauper?
weet ik veel wat erin gaat,ik koop nog gewoon kratjes,uit de goede oude tijd. maar ik dacht dat en vustje toch wel rond de 5 liter had,zit er niet ver naast.quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef Kresj het volgende:
[..]
Woon 200 meter van de supermarkt en mijn vaten zijn 6 liter....
Van de beertender wel geloof ik. Of 4 liter kan ook... maar de perfect draft zijn 6 liter. En die zijn beter te dragen dan kratjes.quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
weet ik veel wat erin gaat,ik koop nog gewoon kratjes,uit de goede oude tijd. maar ik dacht dat en vustje toch wel rond de 5 liter had,zit er niet ver naast.
Dat HJ hehquote:Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, als het maar beter is dan Brouwmeester![]()
Heb nu trouwens HJ![]()
dat is waar,maar met auto is nog makkelijker he.quote:Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef Kresj het volgende:
[..]
Van de beertender wel geloof ik. Of 4 liter kan ook... maar de perfect draft zijn 6 liter. En die zijn beter te dragen dan kratjes.
BTW... dit is mijn 1000e post!!!! woohoo
BTW... dit is mijn 3157e post!!!! woohooquote:Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef Kresj het volgende:
[..]
Van de beertender wel geloof ik. Of 4 liter kan ook... maar de perfect draft zijn 6 liter. En die zijn beter te dragen dan kratjes.
BTW... dit is mijn 1000e post!!!! woohoo
Je denkt toch niet dat ik die 200 meter loop hè... Met de auto ben ik er een paar seconden sneller...quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is waar,maar met auto is nog makkelijker he.
trouwens jij bent gewoon een n00b.
ik deed net mijn 5500e post. dit is 5501!quote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BTW... dit is mijn 3157e post!!!! woohoo
...quote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BTW... dit is mijn 3157e post!!!! woohoo
Wel ja ik haal je nog wel inquote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik deed net mijn 5500e post. dit is 5501!.
dan ben je iig geen pauper,al die benzine die je verrijdquote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef Kresj het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die 200 meter loop hè... Met de auto ben ik er een paar seconden sneller...
Auto en tankpas van de zaak hè... De baas moest eens weten...quote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dan ben je iig geen pauper,al die benzine die je verrijd.
heb je een taxiquote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Kresj het volgende:
[..]
Auto en tankpas van de zaak hè... De baas moest eens weten...
HJ:quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat HJ heh
ik zat zo die afkorting te bedenken en dacht opeens aan artisjokken
pauperquote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Kresj het volgende:
[..]
Auto en tankpas van de zaak hè... De baas moest eens weten...
nope gewoon een doorsnee auto van de zaak. En die wordt gebruikt om bier in te slaan. Dus...quote:
pauper machines!quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef Kresj het volgende:
[..]
nope gewoon een doorsnee auto van de zaak. En die wordt gebruikt om bier in te slaan. Dus...
Moet wel zeggen dat die statiegeld-machines bij de supermarkt slecht werken met biervaatjes. Moet ze er soms wel 10x inzetten.
Gewoon per dozijn toch. Dingen zijn zo op met een aantal man...quote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je koopt toch een vustje,dan kun je er niet opeens 2 kopen ofzo.
nou dan pauper!quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Kresj het volgende:
[..]
Gewoon per dozijn toch. Dingen zijn zo op met een aantal man...
De krant. De krantquote:Op zondag 2 april 2006 23:04 schreef Sebasser het volgende:
Awel ik zal het zelfs laten zien![]()
[afbeelding]
na wat geprusts heb ik hem dan wel open maar het is stom![]()
hierbij wil ik graag tips van jullie waarmee ik hem wel kan openen
Orginele bierflesopener is uitgesloten van dit contest ding
(oh ik heb hem al wel open maar tips voor de volgende![]()
Lekker. flesje of beertender?quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja lekker.
of wil je van mij een amsteltje?
Met een A4'tje lukt het volgensmij ook welquote:Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
De krant. De krantJa de krant ja een keer of vier opvouwen en met het harde stukje ken je het flesje openen
A4`tje word moeilijk maar de playboy lukt wel hoorquote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met een A4'tje lukt het volgensmij ook wel
Wel uitkijken dat het silicone er niet uitloopt.quote:Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
A4`tje word moeilijk maar de playboy lukt wel hoor![]()
ik heb alleen nog maar flesjes heineken. pak er net 1 uit de koelkast. en ik vreet brood met fricandeau. ik ben echt een pauper aan het wordenquote:
hertog jan met bitterballen... lekker hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 00:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar flesjes heineken. pak er net 1 uit de koelkast. en ik vreet brood met fricandeau. ik ben echt een pauper aan het worden.
ik heb nog wel party mix liggen met o.a. bitterballenquote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef Kresj het volgende:
[..]
hertog jan met bitterballen... lekker hoor.
ff optelsomquote:Op maandag 3 april 2006 00:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar flesjes heineken. pak er net 1 uit de koelkast. en ik vreet brood met fricandeau. ik ben echt een pauper aan het worden.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef NeoPhythe het volgende:
lucky asses
luie pauper.quote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb nog wel party mix liggen met o.a. bitterballen.
alleen geen zin om de frituur aan te zetten enzo.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
ff optelsom
Heineken
Ajax
Brood met fricandeau
Officieel verklaard tot pauper
![]()
Hier:quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
ff optelsom
Heineken
Ajax
Brood met fricandeau
Officieel verklaard tot pauper
![]()
dat is nog meer pauper dan ikquote:Op maandag 3 april 2006 00:59 schreef Kresj het volgende:
[..]
Hier:
Hertog Jan
Ajax
Bitterballen (en misschien zo nog frikandellen...)
![]()
Ok. Luie donder dan. Ga eens snel de frituur aanzetten!quote:Op maandag 3 april 2006 00:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pauper is goftedomme mijn woord!.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef NeoPhythe het volgende:
lucky asses
Als die ajax dr uit gelaten was, was het nog niet eens zo erg....quote:Op maandag 3 april 2006 00:59 schreef Kresj het volgende:
[..]
Hier:
Hertog Jan
Ajax
Bitterballen (en misschien zo nog frikandellen...)
![]()
wil je party mix,frikandellen,kroketten,mexicano,pikanto,carrero of een kaassoufle?quote:Op maandag 3 april 2006 00:59 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ok. Luie donder dan. Ga eens snel de frituur aanzetten!
Hij heeft vast een fles Jip en Janneke Champagne staan zonder bubblesquote:
Henk is een klootzak.quote:Op maandag 3 april 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
Wie kent Henk ?
Eerst party mix. Daarna de rest... Maar begin wel aardig vol te raken...quote:Op maandag 3 april 2006 01:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wil je party mix,frikandellen,kroketten,mexicano,pikanto,carrero of een kaassoufle?
mexicano bitte.quote:Op maandag 3 april 2006 01:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wil je party mix,frikandellen,kroketten,mexicano,pikanto,carrero of een kaassoufle?
hij mag die van mij wel hebben. had ze 3 maanden geleden voor mijn nichtje gekocht maarja die hoefde niet he.quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hij heeft vast een fles Jip en Janneke Champagne staan zonder bubbles![]()
Tegenwoordig is dat kinderduo helemaal uit. Nijntje is weer helemaal hipquote:Op maandag 3 april 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hij mag die van mij wel hebben. had ze 3 maanden geleden voor mijn nichtje gekocht maarja die hoefde niet he.
party mix is met bami schijfjes. of zal ik die dan eten?quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef Kresj het volgende:
[..]
Eerst party mix. Daarna de rest... Maar begin wel aardig vol te raken...
daarom moest ze het ook niet idd. pauper nichtjes moeten iedere keer wat andersquote:Op maandag 3 april 2006 01:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat kinderduo helemaal uit. Nijntje is weer helemaal hip![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 01:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hey pauper,ga jij maar ergens anders bedelen.
Wat zit er nog meer in? Ik heb nog kalfskroketten liggen.quote:Op maandag 3 april 2006 01:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
party mix is met bami schijfjes. of zal ik die dan eten?
bitterballen,mini frikandellen en kip nuggets.quote:Op maandag 3 april 2006 01:06 schreef Kresj het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer in? Ik heb nog kalfskroketten liggen.
Yummie Kip Nuggets!quote:Op maandag 3 april 2006 01:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
bitterballen,mini frikandellen en kip nuggets.
Neenquote:
waarom zouden ze je aanklagen dan???quote:Op maandag 3 april 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
Oh Check ff die 'klaagt me niet aan' enzo er tussen uit
Lees EO shit eens doorquote:Op maandag 3 april 2006 01:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waarom zouden ze je aanklagen dan???.
Ongeveer 900+ posts erover iddquote:Op maandag 3 april 2006 01:12 schreef Kresj het volgende:
[..]
Dat hele stuk gelul?!? Ben je wel helemaal lekker?
Bos?!?quote:Op maandag 3 april 2006 01:13 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
orden het dan he,ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik heb het over die pauper wijven die hun kut niet scherenquote:Op maandag 3 april 2006 01:16 schreef Kresj het volgende:
[..]
Bos?!?
hmmmzzz.... Misschien toch teveel bier gedronken...
Daar zitten doorgaan veel bomen in iddquote:Op maandag 3 april 2006 01:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb het over die pauper wijven die hun kut niet scheren.
Ah. ok. Maar dan zie je door het bos het doel niet meer.quote:Op maandag 3 april 2006 01:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb het over die pauper wijven die hun kut niet scheren.
op de tast jongenmanquote:Op maandag 3 april 2006 01:19 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ah. ok. Maar dan zie je door het bos het doel niet meer.![]()
spreekwoordelijk gezegd,pauper!quote:Op maandag 3 april 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar zitten doorgaan veel bomen in idd
Ach ik wou alleen mijn fotoskills even projecteren op de medemensquote:Op maandag 3 april 2006 01:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Hierover is al een topic geweest, raarste waar ik een flesje mee heb geopend is de voorvering van mn fiets.
ja moet je er zo met je lul helemaal doorheen kriebelen. raaktie zo verstrikt,gaat ze vragen of je nog geen sex ervaring hebt. nee ik heb geen ervaring met bebosde gebieden,pauper!quote:Op maandag 3 april 2006 01:19 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ah. ok. Maar dan zie je door het bos het doel niet meer.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja moet je er zo met je lul helemaal doorheen kriebelen. raaktie zo verstrikt,gaat ze vragen of je nog geen sex ervaring hebt. nee ik heb geen ervaring met bebosde gebieden,pauper!.
hihiquote:Op maandag 3 april 2006 01:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
spreek je nou over een jongen of over een man
En ik maar denken dat ik vaag was...quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
wil ik zo wat printen vind ik een oud bierflesje terug
Nu is me printer een beetje op hol of zo
Geen idee,quote:Op maandag 3 april 2006 02:26 schreef Kresj het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vaag was...Wie pleurt er nou een bierflesje in z'n printer...
Awel soms ben ik een raar mannekequote:Op maandag 3 april 2006 02:31 schreef Kresj het volgende:
[..]
Waarom? Zelfs als ik lam ben zou dat niet in me opkomen...
Nieuw krat kopen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok en dan kom je het probleem tegen van dat je nog maar 1 flesje over,
wat doe je dan ?
quote:Op maandag 3 april 2006 02:34 schreef Sebasser het volgende:
Der zijn ook dronken mensen die het ergens anders stoppen
Domme big brother mens die het daaronder ergens insteekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |