Boonen, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, van Petegem op de eerste rij voor mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?

Ben ik nu echt één van de weinige die die Nuyens (zwaar) overgewaardeerd vindtquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.

quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.
We zijn het aardig eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boonen, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, van Petegem op de eerste rij voor mij![]()

quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
Boonen, Boonen, Boonen
en dan de favorietne van Zwansen, mogelijk voor rabo Dekker, Wauters,Flecha maar dat is meer hopen dan reeel

Alleen heb jij die ene flapdrol er bijquote:

Dekker rijdt niet meequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
Boonen, Boonen, Boonen
en dan de favorietne van Zwansen, mogelijk voor rabo Dekker, Wauters,Flecha maar dat is meer hopen dan reeel

Nou, overwaarderen doe ik hem niet, maar onderschatten ook niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben ik nu echt één van de weinige die die Nuyens (zwaar) overgewaardeerd vindt![]()

Thomas of Eric ?quote:

Allebei.quote:

Thomas zul je nooit in Parijs Roubaix zien rijden denk ik. Geen koers voor hem, P-R is geen koers voor klassementrenners.quote:

quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Het was toch Hinault die hem altijd meed, hem wel één keer reed en gelijk won ?

Jawel want ze verwachten een massasprint.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Petacchi doet niet mee?

Nee dat is een opgeblazen verhaal. Hij reed hem al 2 of 3 maal eerder voordat ie hem won. Maar het klinkt idd leuker als hij hem voor het eerst rijd en gelijk wint.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Het was toch Hinault die hem altijd meed, hem wel één keer reed en gelijk won ?

Dan ga ik voor Petacchi...quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel want ze verwachten een massasprint.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |