Boonen, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, van Petegem op de eerste rij voor mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?
Ben ik nu echt één van de weinige die die Nuyens (zwaar) overgewaardeerd vindtquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.
We zijn het aardig eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boonen, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, van Petegem op de eerste rij voor mij![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
Boonen, Boonen, Boonen
en dan de favorietne van Zwansen, mogelijk voor rabo Dekker, Wauters,Flecha maar dat is meer hopen dan reeel
Alleen heb jij die ene flapdrol er bijquote:
Dekker rijdt niet meequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
Boonen, Boonen, Boonen
en dan de favorietne van Zwansen, mogelijk voor rabo Dekker, Wauters,Flecha maar dat is meer hopen dan reeel
Nou, overwaarderen doe ik hem niet, maar onderschatten ook niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben ik nu echt één van de weinige die die Nuyens (zwaar) overgewaardeerd vindt![]()
Thomas of Eric ?quote:
Allebei.quote:
Thomas zul je nooit in Parijs Roubaix zien rijden denk ik. Geen koers voor hem, P-R is geen koers voor klassementrenners.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Het was toch Hinault die hem altijd meed, hem wel één keer reed en gelijk won ?
Jawel want ze verwachten een massasprint.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Petacchi doet niet mee?
Nee dat is een opgeblazen verhaal. Hij reed hem al 2 of 3 maal eerder voordat ie hem won. Maar het klinkt idd leuker als hij hem voor het eerst rijd en gelijk wint.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Het was toch Hinault die hem altijd meed, hem wel één keer reed en gelijk won ?
Dan ga ik voor Petacchi...quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel want ze verwachten een massasprint.
Nu Rob Scholten nog.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Die kan nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen, heeft de juiste benen gevonden.
Dacht ik ook altijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Hinault won hem in zijn 4e start. Hij reed eerder in Parijs Roubaix dan in een grote ronde. Dus waar dat verhaal vandaan komt snap ik niet precies. Al dacht ik dat zelf ook altijd.
Hoe zat dat ook alweer? In sneeuw en ijzel winnen met minuut of 5 voorsprong en maar man of 40 haalden de finish?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijdMaar blijft toch een held, met die LBL
![]()
quote:
Nee dat is Mayo Nijse.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iban Mayo doet toch ook aan veldrijden?
Damn, wat een selchte grapquote:
quote:154 - HERRERO David ESP
quote:
Iban Mayo is degene die piekt op de verkeerde momenten...quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:50 schreef Gitanki het volgende:
Iban Mayo, die ging toch liggen toen er in de tour een kasseienstrook lag?
Eigenlijk heeft ie nog nooit gepiekt, 1 keer was ie goed in de Dauphine, toen ie Lance in de TT naar Ventoux klopte. Verder was het daarna in de Tour ook niks meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Iban Mayo is degene die piekt op de verkeerde momenten...
Hij heeft toen toch in de Vuelta een keer zo goed gepresteerd dat hij tot meest gevaarlijke tegenstander voor Armstrong in de Tour werd gekroond? Nou wat zakte hij ongelooflijk door het ijs... Echt belabberd! (volgens mij was het in 2004)quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ie nog nooit gepiekt, 1 keer was ie goed in de Dauphine, toen ie Lance in de TT naar Ventoux klopte. Verder was het daarna in de Tour ook niks meer.
Ja idd. Toen zeiden ze dat het klierkoorts was ofzo... Echt geweldig die beelden toen, echt 4 of 5 ploegmaats die op wandeltempo met hem meefietstsen, en hij kon ze met moeite bijhouden. Mooie tv, wel zielig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij heeft toen toch in de Vuelta een keer zo goed gepresteerd dat hij tot meest gevaarlijke tegenstander voor Armstrong in de Tour werd gekroond? Nou wat zakte hij ongelooflijk door het ijs... Echt belabberd! (volgens mij was het in 2004)
Mart Smeets die bijna lachend verslag deed...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd. Toen zeiden ze dat het klierkoorts was ofzo... Echt geweldig die beelden toen, echt 4 of 5 ploegmaats die op wandeltempo met hem meefietstsen, en hij kon ze met moeite bijhouden. Mooie tv, wel zielig.
Cadeautjes worden niet gegeven in wedstrijden als P-R. Zelfs dan nog zou het niet aan Knaven gaan, want de sponsor wil natuurlijk wel een Belg zien winnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, laten we onze Servais vooral niet vergeten. Misschien wil Boonen hem wel een cadeautje geven..
Servais heeft al eens zo kadootje gehad van Museeuw enco. Wel een mooi kado toen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Cadeautjes worden niet gegeven in wedstrijden als P-R. Zelfs dan nog zou het niet aan Knaven gaan, want de sponsor wil natuurlijk wel een Belg zien winnen![]()
Hij had er het meeste geld voor over zul je bedoelen.......quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Servais heeft al eens zo kadootje gehad van Museeuw enco. Wel een mooi kado toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |