Post hier je foto's van dit mooie weekend deel 2quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mauro het volgende:
Ik heb een vraagje.
Geheel niet ontopic ofzo. Weet namelijk dat er hiet voornamelijk over onzinnige sex wordt gepraat.
Maar ik heb in het weekend een paar leuke foto's gemaakt.
Zou ik die hier mogen plaatsen?
quote:
Oh dat moet iedereen zelf weten, maar dat verschuilen achter een datum...quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
waarom zou iemand een loser zijn wanneer die persoon ervoor kiest om niet aan zoiets mee te doen?
ik ben gewoon drukquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet iedereen zelf weten, maar dat verschuilen achter een datum...
Ze lijken ook niet echt scherpquote:Op maandag 3 april 2006 13:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Omdat het volledig offropic is namelijk. In de SC wordt alleen nog maar slap geouwehoerd enzo.
Maar hier zijn de fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar: Jajaja.... de letters zijn te groot... Ik weet het...
quote:
Met nadruk op lijken.quote:
ooowwwwquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon niet vanaf mijn pc poste..
Is toch logiesss
Sorrie kan het niet laten:quote:Op maandag 3 april 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Krijg mijn pc hier gewoon niet aan het werk. Gmrbl.
Wel aan het werk, maar niet met internet.
Straks maar eens goed naar gaan kijken.
F* zooi
krijg je 'm niet online ofzo? PC zelf zal het toch wel doen? router probleempje ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Krijg mijn pc hier gewoon niet aan het werk. Gmrbl.
Wel aan het werk, maar niet met internet.
Straks maar eens goed naar gaan kijken.
F* zooi
Eigenwijs ding...vertel eventjes wat er niet lukt, misschien kan iemand je helpenquote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, probeer je het modem/router via draadloos te configureren?
dat is er vast wel, hackers zijn er denk ik ook wel dol opquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Software werkt nu goed, heb nu alleen het WEP wachtwoord nog nodig, maar kan Charles niet bereiken, die is hard aan het werk.
Weet iemand geen tooltje om wachtwoorden (de sterretjes) uit te lezen???
Voor WEP?quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Software werkt nu goed, heb nu alleen het WEP wachtwoord nog nodig, maar kan Charles niet bereiken, die is hard aan het werk.
Je pc met een netwerkkabel aan je router hangen en dan het ip adres van je accesspoint / router in je browser invullen. Daar zou je ze dan ergens onder het kopje security je wepkey moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
hoeft niet met een netwerkkabelquote:Op maandag 3 april 2006 14:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je pc met een netwerkkabel aan je router hangen en dan het ip adres van je accesspoint / router in je browser invullen. Daar zou je ze dan ergens onder het kopje security je wepkey moeten kunnen vinden.
nope dat valt onder hacken en dat mag niet...quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |