Post hier je foto's van dit mooie weekend deel 2quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mauro het volgende:
Ik heb een vraagje.
Geheel niet ontopic ofzo. Weet namelijk dat er hiet voornamelijk over onzinnige sex wordt gepraat.
Maar ik heb in het weekend een paar leuke foto's gemaakt.
Zou ik die hier mogen plaatsen?
quote:
Oh dat moet iedereen zelf weten, maar dat verschuilen achter een datum...quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
waarom zou iemand een loser zijn wanneer die persoon ervoor kiest om niet aan zoiets mee te doen?
ik ben gewoon drukquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet iedereen zelf weten, maar dat verschuilen achter een datum...
Ze lijken ook niet echt scherpquote:Op maandag 3 april 2006 13:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Omdat het volledig offropic is namelijk. In de SC wordt alleen nog maar slap geouwehoerd enzo.
Maar hier zijn de fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar: Jajaja.... de letters zijn te groot... Ik weet het...
quote:
Met nadruk op lijken.quote:
ooowwwwquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon niet vanaf mijn pc poste..
Is toch logiesss
Sorrie kan het niet laten:quote:Op maandag 3 april 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Krijg mijn pc hier gewoon niet aan het werk. Gmrbl.
Wel aan het werk, maar niet met internet.
Straks maar eens goed naar gaan kijken.
F* zooi
krijg je 'm niet online ofzo? PC zelf zal het toch wel doen? router probleempje ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Krijg mijn pc hier gewoon niet aan het werk. Gmrbl.
Wel aan het werk, maar niet met internet.
Straks maar eens goed naar gaan kijken.
F* zooi
Eigenwijs ding...vertel eventjes wat er niet lukt, misschien kan iemand je helpenquote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, probeer je het modem/router via draadloos te configureren?
dat is er vast wel, hackers zijn er denk ik ook wel dol opquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Software werkt nu goed, heb nu alleen het WEP wachtwoord nog nodig, maar kan Charles niet bereiken, die is hard aan het werk.
Weet iemand geen tooltje om wachtwoorden (de sterretjes) uit te lezen???
Voor WEP?quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Software werkt nu goed, heb nu alleen het WEP wachtwoord nog nodig, maar kan Charles niet bereiken, die is hard aan het werk.
Je pc met een netwerkkabel aan je router hangen en dan het ip adres van je accesspoint / router in je browser invullen. Daar zou je ze dan ergens onder het kopje security je wepkey moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
hoeft niet met een netwerkkabelquote:Op maandag 3 april 2006 14:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je pc met een netwerkkabel aan je router hangen en dan het ip adres van je accesspoint / router in je browser invullen. Daar zou je ze dan ergens onder het kopje security je wepkey moeten kunnen vinden.
nope dat valt onder hacken en dat mag niet...quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 3 april 2006 14:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je pc met een netwerkkabel aan je router hangen en dan het ip adres van je accesspoint / router in je browser invullen. Daar zou je ze dan ergens onder het kopje security je wepkey moeten kunnen vinden.
U vergeet het Admin account en wachtwoord dat je moet invullen voor je in je menu vna je router komt..quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeft niet met een netwerkkabel
kan ook gewoon met een wireless verbinding
in t boekje staat het ipadres wat je moet hebben
yepz maar goed, er zijn genoeg mensen die dat niet veranderd hebben, dus kan het zijn dat ze met de standaard binnen kan komenquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
U vergeet het Admin account en wachtwoord dat je moet invullen voor je in je menu vna je router komt..![]()
Oh ja ik heb een wat dichttimmerbare router dan een gemiddelde user hier..Ik praat weer te veel BautBarf.
Dat is bij mij het eerste wat ik verander.quote:Op maandag 3 april 2006 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz maar goed, er zijn genoeg mensen die dat niet veranderd hebben, dus kan het zijn dat ze met de standaard binnen kan komen
Klopt... Jij hoereerd je AP deels...quote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is bij mij het eerste wat ik verander.
Ik heb thuis ook een WiFi AP liggen.
Alles beveiligd maar SSID is zichtbaar en MAC is niet gelocked.
Omdat er wel eens mensen op bezoek komen die willen internetten en dan is het makkelijk als ik ff de key inklop zeg maar.
Die doet het. Alleen jij hebt een brakke WiFi antenne in je klapjap zitten. Niemand heeft probs, alleen jijquote:Op maandag 3 april 2006 14:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt... Jij hoereerd je AP deels...Al moet ie het wel doen.
![]()
Gelukkig heb jij nog een stukkie touw liggen voor noodgevallen.
dat doe jij, dat doe ik, en dat doen de mensen die nog een beetje verstand hebben van computers wat verder gaat dan het openen van Wordquote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is bij mij het eerste wat ik verander.
Ik heb thuis ook een WiFi AP liggen.
Alles beveiligd maar SSID is zichtbaar en MAC is niet gelocked.
Omdat er wel eens mensen op bezoek komen die willen internetten en dan is het makkelijk als ik ff de key inklop zeg maar.
Ik heb een stuk of 6 netwerken hier in de buurt waarvan er 3 onbeveiligd zijnquote:Op maandag 3 april 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe jij, dat doe ik, en dat doen de mensen die nog een beetje verstand hebben van computers wat verder gaat dan het openen van Word
maar er zijn genoeg leekjes op deze aardkloot die dat niet doen
wat overigens leuke effecten kan hebben
documenten van 200 pagina's uitprinten bij de buren![]()
En als ik er nou gewoon mee wil telefoneren?quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef CrazyCharlie het volgende:
Nooooit geweten dat er zoveel knoppies op een Canon zitten.....
[afbeelding]
![]()
Maar dan wel aanbellen onder het motto mijn document ligt op jullie printer althans half, want het papier is op.quote:Op maandag 3 april 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe jij, dat doe ik, en dat doen de mensen die nog een beetje verstand hebben van computers wat verder gaat dan het openen van Word
maar er zijn genoeg leekjes op deze aardkloot die dat niet doen
wat overigens leuke effecten kan hebben
documenten van 200 pagina's uitprinten bij de buren![]()
Heb je niet een lange utp-kabel?quote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
Helaas geen onbeveiligde netwerken hier.
Dat had het anders een stuk makkelijker gemaakt voor me.
Dat gaat volgens mij niet.quote:Op maandag 3 april 2006 14:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En als ik er nou gewoon mee wil telefoneren?
Precies wat je zegt, die heb ik nietquote:Op maandag 3 april 2006 14:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je niet een lange utp-kabel?
Dan kun je die gewoon aansluiten en heb je i-net op je eigen pc
Typisch gevalletje van je hebt je pc op de verkeerde plek staanquote:Op maandag 3 april 2006 14:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, die heb ik niet
Niet hier iig
Hoe kom je achter de MAC van je pc/laptop ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nope dat valt onder hacken en dat mag niet...
Probeer het wachtwoord eens te copy-pasten.![]()
Je moet gewoon wachten tot vanavond denk ik.. Want het kan ook nog zijn, dat in de router het MAC adres van je netwerk-kaart niet toe mag laten. Er zijn dus meerdere factoren die de WiFi aansluiting dichttimmeren.Ik kan ook connecten met de WiFi van de buren, maar de buren kunnen niet bij mij binnen komen.. Heb namelijk alleen mijn laptop's MAC geaccepteerd
![]()
Dat adres staat in het boekje vermeld dat bij je router zatquote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn draadloze netwerk ook niet beveiligd, ik weet niet hoe dat moet. Ik weet dat ik bij de installatie ervan naar een site moest waar ik de router kon beveiligen. Maar ik weet dat adres niet meer enzo
en ik wil 'm eigenlijk echt wel beveiligd hebben, ik krijg verdorie ook elke keer zo'n wizzard bij het opstarten van een draadloos netwerk wat niet de mijne is (buurman)....
ik ga me daar even in verdiepen ja, maar ik ben zo bang dat ik het verkeerd doe, dat dan mijn inet eruit ligt en dan kan ik helemaal niemand bereiken die me eventueel zou kunnen helpenquote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat adres staat in het boekje vermeld dat bij je router zat
en daar kun je nadat de user en wachtwoord ingevuld hebt
een beveiliging aanbrengen
boekje erbij pakkenquote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga me daar even in verdiepen ja, maar ik ben zo bang dat ik het verkeerd doe, dat dan mijn inet eruit ligt en dan kan ik helemaal niemand bereiken die me eventueel zou kunnen helpen
ik ben echt een n00b op dat gebied, en er is mij altijd verteld dat je er dan af moet blijven
al heet het daar meestal "Physical address"quote:Op maandag 3 april 2006 15:13 schreef CocaColaLight het volgende:
start uitvoeren cmd.exe
Ipconfig /all
Daar staat je mac adres tussen.
En anders ben ik ws morgen in de buurt. Of overmorgen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga me daar even in verdiepen ja, maar ik ben zo bang dat ik het verkeerd doe, dat dan mijn inet eruit ligt en dan kan ik helemaal niemand bereiken die me eventueel zou kunnen helpen
ik ben echt een n00b op dat gebied, en er is mij altijd verteld dat je er dan af moet blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |