FO is niet eens afgekomen gisterquote:Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FO is nog niet goed?
Ga lekker een blokkie om, ff de wind door je hoofd laten blazen.
het lijkt wel de tijd van het jaar dat iedereen er het balen van heeft...quote:Op maandag 3 april 2006 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FO is niet eens afgekomen gisterIk ben eigenlijk geen stap verder gekomen
![]()
Dit is mijn reguliere werk waar het gajes, dat vrijdag voor het laatst was, haar werk niet heeft afgekregen waardoor ik nu geconfronteerd wordt met een snel naderende, vrij harde, deadline van het uitzetten van hardware en ik nog tig dingen moet doen en ik, gezien de snelheid waarmee die dingen worden uitgevoerd, dat niet ga redden![]()
En ik schijn morgen een lulpraatje te moeten houden voor gebruikersMet allemaal onzinnige dingen die ze, als ze netjes met onze helpdesk hadden gebeld, allang hadden geweten
En ja......ik heb er ff genoeg van![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weet sinds donderdag dat er vanaf juli geen werk (lees: geen geld) meer is
ach van de ene kant welquote:Op maandag 3 april 2006 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's nog veel kutter
![]()
* PdeHoog geeft Ynske even een knuffel terug
Dan heb je natuurlijk alle tijd om uitgebreid te gaan zitten fok!kenquote:Op maandag 3 april 2006 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FO is niet eens afgekomen gisterIk ben eigenlijk geen stap verder gekomen
![]()
Dit is mijn reguliere werk waar het gajes, dat vrijdag voor het laatst was, haar werk niet heeft afgekregen waardoor ik nu geconfronteerd wordt met een snel naderende, vrij harde, deadline van het uitzetten van hardware en ik nog tig dingen moet doen en ik, gezien de snelheid waarmee die dingen worden uitgevoerd, dat niet ga redden![]()
En ik schijn morgen een lulpraatje te moeten houden voor gebruikersMet allemaal onzinnige dingen die ze, als ze netjes met onze helpdesk hadden gebeld, allang hadden geweten
En ja......ik heb er ff genoeg van![]()
dat is gewoon even een rustmoment inbouwenquote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk alle tijd om uitgebreid te gaan zitten fok!ken
Wat zij zegt.....en zou jij niet hard gaan studeren in plaats van FOK!kenquote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is gewoon even een rustmoment inbouwen
IS die alweer dicht?quote:Op maandag 3 april 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt.....en zou jij niet hard gaan studeren in plaats van FOK!kenMeen ik me tenminste nog te herinneren van vorig jaar toen de GCSC dicht ging
nee die is nog steeds dichtquote:
Oude wijn in nieuwe zakkenquote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee die is nog steeds dicht
daar is alleen de lounge voor in de plaats gekomen
ach als het beestje maar een naam heeft toch?quote:
Prima wijnquote:
Ja en dan ook nog over oude wijn.quote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
Wijn?
Hoor ik hier nu al weer wijn roepen?
Het is pas maandag hoor. T'is maar dat jullie het weten.
OP de schaal:quote:Op maandag 3 april 2006 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
Wijn en bier wordt je dik van
* Puckzzz begint weer vol goede moed aan deel 2 van de afvalrace, ik heb even een pauze ingelast maar gelukkig niet weer aangekomen. Gisteren wat zelfportretjes gemaakt en het geeft de burger weer moed om die laatste paar kilootjes nog ff weg te werken...yeey 6 kilo al
normaal...maat 38 beetje een buikjequote:Op maandag 3 april 2006 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OP de schaal:
Kamer Olifantje <--------------------------> Wandelende Tak Waar zit je nu ongeveer??![]()
![]()
![]()
ben je je uitzet aan het uitbreiden?quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef Mauro het volgende:
Zeg HM2,
Ook jij bent iets vergeten mee te nemen hier.
bb was zo stom om zijn acculader hier in het stopcontact te laten hangen maar jij moet het nu ff zonder je NY petje doen
Ik dacht al.... Mijn hersens koelen af..quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef Mauro het volgende:
Zeg HM2,
Ook jij bent iets vergeten mee te nemen hier.
bb was zo stom om zijn acculader hier in het stopcontact te laten hangen maar jij moet het nu ff zonder je NY petje doen
quote:
quote:
neehoor je bent lievquote:
De NY Yankees zijn gaaf.. tuichdatjebentquote:Op maandag 3 april 2006 13:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb al veel maar ik ga geen petje opzetten van de NY Yankees
En een oplader voor de accu van mijn camera heb ik ook al
Dubbel is zo'n beetje dubbelop hè.
uitzet
in dat topic met die lensquote:
ow dus ik kan jou niet interesseren in een babykamer? voor het geval je ooooooit vader wordt?quote:Op maandag 3 april 2006 13:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb al veel maar ik ga geen petje opzetten van de NY Yankees
En een oplader voor de accu van mijn camera heb ik ook al
Dubbel is zo'n beetje dubbelop hè.
uitzet
Ik heb het niet zo op verbaggeren idd, en zeker niet als vervolgens de TS als schuldige wordt aangewezen. En dan heb ik het nog niet eens over de reguliere FOT-ers die er het hardst mee bezig waren.quote:Op maandag 3 april 2006 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neehoor je bent liev...druk aan het editen enzo he?
Terwijl ik nog best hele goede info had gegeven in dat topic.quote:Op maandag 3 april 2006 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neehoor je bent liev...druk aan het editen enzo he?
jamaar mijn opmerking van carglass was niet eens stom bedoeldquote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op verbaggeren idd, en zeker niet als vervolgens de TS als schuldige wordt aangewezen. En dan heb ik het nog niet eens over de reguliere FOT-ers die er het hardst mee bezig waren.
babykamerquote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dus ik kan jou niet interesseren in een babykamer? voor het geval je ooooooit vader wordt?
* Puckzzz kent mensen die al jaren die rommel in huis hebben en geen kinderen
Ik geloof je direct, maar geef toe: het klinkt belachelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar mijn opmerking van carglass was niet eens stom bedoeld
ik heb al eens iemand gesproken die een fotolens heeft laten harsen
Die hielp niet echt, nee.quote:maar goed dezal t wel gedaan hebben
Ja hoiquote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op verbaggeren idd, en zeker niet als vervolgens de TS als schuldige wordt aangewezen. En dan heb ik het nog niet eens over de reguliere FOT-ers die er het hardst mee bezig waren.
Ik hou je niet tegen om het zinvolle deel nog eens te posten. De rest was meuk, en ik heb nog meer te doen dan posts editten tot er wat zinvols over blijft.quote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Terwijl ik nog best hele goede info had gegeven in dat topic.Zelfs niet een beetje selectief bezemen, maar radlicaal met de Caterpillar er door schuiven.
![]()
Jaaaa! want dit is de SC....hier hebben we het alleen maar over onzin of sexquote:Op maandag 3 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om het zinvolle deel nog eens te posten. De rest was meuk, en ik heb nog meer te doen dan posts editten tot er wat zinvols over blijft.
De rest hierover (van wie ook) mag in de feedback, daar is die voor.
Ik heb effe een postje gedaan.. hoop dat je dat zinvoller vindt. Want dat zou wel iets meer kunnen helpen denk ik..quote:Op maandag 3 april 2006 13:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om het zinvolle deel nog eens te posten. De rest was meuk, en ik heb nog meer te doen dan posts editten tot er wat zinvols over blijft.
De rest hierover (van wie ook) mag in de feedback, daar is die voor.
Je vergeet foto's maken.quote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaaa! want dit is de SC....hier hebben we het alleen maar over onzin of sex
of onzinnige sex...bestaat dat dan?
Ik ben weer helemaal happyquote:Op maandag 3 april 2006 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb effe een postje gedaan.. hoop dat je dat zinvoller vindt. Want dat zou wel iets meer kunnen helpen denk ik..
We gaan foto's maken van onzinnige sexquote:Op maandag 3 april 2006 13:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vergeet foto's maken.wie kopt hem in?
dan maak ik de foto's welquote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan foto's maken van onzinnige sexLijkt me een strak plan
nou ga maar vast op zoek naar modellenquote:Op maandag 3 april 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan foto's maken van onzinnige sexLijkt me een strak plan
meld jij je dan niet vrijwillig aan?quote:Op maandag 3 april 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou ga maar vast op zoek naar modellen
Ahhh wat jammer nou....die datum kan ik nietquote:
waarom niet?quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mauro het volgende:
Ik heb een vraagje.
Geheel niet ontopic ofzo. Weet namelijk dat er hiet voornamelijk over onzinnige sex wordt gepraat.
Maar ik heb in het weekend een paar leuke foto's gemaakt.
Zou ik die hier mogen plaatsen?
ahhhh wat jammer nou, die data (welke het ook moge zijn) kan ik ook nietquote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef RonaldV het volgende:
Wie wil er met Fles in een docu? Meedoen aan documentaire over 'posters' op Internet/Fok!
L00sahquote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhhh wat jammer nou, die data (welke het ook moge zijn) kan ik ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |