Uhm....ik moet het met hem eens zijn eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders zeiken. de toelichting waarom staat erbij
quote:Op zondag 2 april 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik moet het met hem eens zijn eigenlijkIk snap de toelichting, maar als je de foto an sich bekijkt, is het een soort van snapshot. Het onderwerp is vrij duidelijk aanwezig, maar de compo is wat aan de rommelige kant.
Maar goed...dat is slechts mijn mening
Cultuur & Historiequote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben we hier geen cultuur / geschiedenis subforum dan ofzo?
Jij kent die pipo?quote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Ik mag best voor die pipo spreken denk ik. Hij heeft het druk, vandaar. Maar ik zal 'm dr nog eens op wijzen!
Ow, ik wist niet dat we hier on topic postten..quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
Cultuur & Historie
tuurlijk hebben we dat![]()
doen we normaal ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat we hier on topic postten..
De pipo heet FlyingFoxquote:
ja ik was er al bang voor toen ik PeRi zag postenquote:
Count me outquote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar ff over die stationsbordjes he? Lijkt me best eens lachen om een weekendje door nederland te ploegen en te kijken hoeveel je er op de foto krijgtMet een paar enthousiaste lieden dan dus he
Ik denk dat Fles daarom een stel enthousiaste lieden zoektquote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Count me outik doe al zeker 10 jaar niets meer met het OV, en dat bevalt me prima!
Er is maar één shark. Moeten we er nu vanuit gaan dat hij de foute shark is?quote:
Mongolen leven in mongoliequote:
volgens mij kom je een heel end in een weekend, zeker als je vantevoren gaat plannen en er een overnachtinkje ergens in plant.quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar ff over die stationsbordjes he? Lijkt me best eens lachen om een weekendje door nederland te ploegen en te kijken hoeveel je er op de foto krijgtMet een paar enthousiaste lieden dan dus he
Museum voor Volkenkunde te Leidenquote:Op zondag 2 april 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mongolen leven in mongolieIk heb ze hier nog niet gezien
Mongolenkoppen kunnen hier dus niet voorkomen
voorzichtige poging tot Shark.Bait-humor (c)
Ik had ooit stoere plannen om in zo weinig mogelijk tijd alle lijnen van het NS-net af te rijdenquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
volgens mij kom je een heel end in een weekend, zeker als je vantevoren gaat plannen en er een overnachtinkje ergens in plant.
Maar nu moet je natuurlijk meer stoptreinen nemen dan wanneer je zo veel mogelijke lijnen wilt.quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit stoere plannen om in zo weinig mogelijk tijd alle lijnen van het NS-net af te rijdenMoet dat plan nog steeds eens ten uitvoer leggen, maar ik vind niemand die er gek genoeg voor is
Zonder vertraging kan het geloof ik in rond de 100 uur.
ja precies, dat is even afwegenquote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Maar nu moet je natuurlijk meer stoptreinen nemen dan wanneer je zo veel mogelijke lijnen wilt.
Ik vind het idee leuk Fles, maar om nou een heel weekend in de trein te gaan zitten...quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal het eens in TRV aankaarten of zo, I'm barking up the wrong tree here
quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
Je kan ook PUB proberen voor een leuke tienertoer
ja vrouw en bloedjes, dat is een gekend probleemquote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk Fles, maar om nou een heel weekend in de trein te gaan zitten...Ik moet ook aan mijn vrouw en twee bloedjes van kinderen denken he.
btw hou je er rekening mee dat stoptreinen lang niet altijd 1e klas hebben?
Dat noemt men Studie Ontwijkend Gedragquote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet studeren. En pak dus alles aan om niet met mijn neus in de boeken te zitten. Pfff, ellende....
misschien dat wat minder op fok rondhangen kan helpenquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat noemt men Studie Ontwijkend Gedrag![]()
Ik zit al de hele dag te werken aan een Functioneel Ontwerp wat eigenlijk morgen gedistribueerd moet worden naar tig mensenHet wil niet lukken
quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
misschien dat wat minder op fok rondhangen kan helpen![]()
Als je een FO aan het maken bent dan heb je de processen natuurlijk al in kaart gebracht?quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zou kunnen ja
Maar in dit geval begin ik nu te twijfelen aan het werk wat ik tot op heden gedaan heb
Vandaar dat ik niet verder kom
Ja, duhquote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een FO aan het maken bent dan heb je de processen natuurlijk al in kaart gebracht?
Ik heb het gevoel dat mijn verstand al de hele dag op nul staatquote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef prupke het volgende:
dus je hebt ff een kleine dip?
lekker fokken dan en verstand op nul
Ach joh, al die onzin; lekker achterwege laten en gelijk beginnen met programmeren.quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blablabla DFD blablabla beschrijving van de functionaliteiten blablabla DFD- en processen-tekenwerk blablabla proces-DFD's blablabla klasse-diagram blablabla logisch datamodel blablabla menu-structuur
quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Subhuman het volgende:
Nog iemand met een dipje? * Sub heeft ook weer eens last van een dipjeavond.
Zometeen maar filmpje opzetten of lekker vroeg naar bed denk ik.
Zou ik graag doen, maar het programmeren heb ik inmiddels uitbesteed aan collega'squote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach joh, al die onzin; lekker achterwege laten en gelijk beginnen met programmeren.
Gaar is iets anders dan een dipje.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]dus het ligt niet aan mij
ik ben zo gaar als een ..... (vul in op de stippenlijn)
maar ik heb wel een super weekeind gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |