abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 21:23:20 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36804504
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef atmosphere1 het volgende:

De Bush government is nu bezig om een aanval op Iran gerechtvaardigd te krijgen , propaganda .
Feitelijk is er helemaal niet opeens een dringende nieuwe reden om aan te gaan vallen, maar de media overspoeld ons nu met berichten over hoe bad Iran wel is . Gaan we er weer intrappen???

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 9 april 2006 @ 21:32:09 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36804813
mensen geloven graag in propaganda omdat het strookt met hun al aanwezig zijnde moslim haat,
dus veel propaganda heeft het niet nodig,

nog een paar *iran dood babies* en *iran haat homos* berichten en we kunnen er weer tegenaan met onze geweren! pief paf poef!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 9 april 2006 @ 21:42:30 #203
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36805283
"[the attack could be] over before anybody knew what had happened. The only question then would be what the Iranians might do in retaliation." -- Richard Perle

Maar goed, Perle is natuurlijk niet de meest betrouwbare persoon op deze planeet.
pi_36805584
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen geloven graag in propaganda omdat het strookt met hun al aanwezig zijnde moslim haat,

nog een paar *iran dood babies* en *iran haat homos* berichten en we kunnen er weer tegenaan met onze geweren! pief paf poef!
Dat is helemaal niet waar mensen zo bang voor zijn. Het is de invloed die Iran heeft op een Hezbollah die het probleem is en dat probleem komt in het kwadraat als Iran kernwapens heeft. Tel hierbij op dat ze graag Israel van de kaart willen vegen en je hebt genoeg reden om erg kritisch te zijn naar Iran. Er is niemand die achter de oorlog gaat staan omdat Iran homo's haat of baby's vermoord (een uitzondering daargelaten). Het is dus deels propaganda, maar het is niet de VS geweest die heeft aangekondigd dat Israel vernietigt moet worden en het is ook niet de VS die de betalingen richting de Hezbollah verzorgen.
  zondag 9 april 2006 @ 21:57:13 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_36805875
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef NorthernStar het volgende:
...

zoals een willekeurige krantenkop van vandaag: Report: Israel pressuring U.S. over Iran attack
fijn!
quote:
The U.S. government is planning to carry out massive bombardment against Iran and using bunker-busting nuclear bombs in order to destroy facilities and development centers in which nuclear weapons exist. These details will be exposed in a new report as part of an investigation in the New Yorker, to be publicized April 17.
bron
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 21:58:57 #206
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36805957
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar mensen zo bang voor zijn. Het is de invloed die Iran heeft op een Hezbollah die het probleem is en dat probleem komt in het kwadraat als Iran kernwapens heeft. Tel hierbij op dat ze graag Israel van de kaart willen vegen en je hebt genoeg reden om erg kritisch te zijn naar Iran. Er is niemand die achter de oorlog gaat staan omdat Iran homo's haat of baby's vermoord (een uitzondering daargelaten). Het is dus deels propaganda, maar het is niet de VS geweest die heeft aangekondigd dat Israel vernietigt moet worden en het is ook niet de VS die de betalingen richting de Hezbollah verzorgen.
Ja gewoon hetzelfde verhaaltje als met Irak.

Huuuuuhh!! Gevaarlijk!1 Terroristen! WMD's!! Atoombommen!1!

Een letter verschil, Irakn, meer niet.
pi_36806536
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja gewoon hetzelfde verhaaltje als met Irak.

Huuuuuhh!! Gevaarlijk!1 Terroristen! WMD's!! Atoombommen!1!

Een letter verschil, Irakn, meer niet.
Heb je mijn post gelezen?
  maandag 10 april 2006 @ 01:50:29 #208
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 10 april 2006 @ 03:15:30 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36812445
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

...volgens mij snap jij mijn post en de rest van de wereld niet.
  maandag 10 april 2006 @ 03:16:32 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36812450
ik vind israel overigens ook niet tof.
  maandag 10 april 2006 @ 04:37:49 #211
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_36812812
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:

Zeg het niet vaak, maar ben het nu zowaar (gedeeltelijk) met BG eens. Ik denk dat de anti islamitische sentimenten op dit moment enorm meewegen in Bush zijn voordeel. Doordat de angst voor alles wat naar het oosten bid zo is toegenomen is het kritische blik verzwakt tot een schuchtere oogopslag.

Weet niet of het volgende artikel ook al is genoemd, maar het geeft een alarmerend beeld over de denkwijze van de amerikaanse regering.

bron:The New Yorker
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_36813468
10/4/06 THE IRAN PLANS
Would President Bush go to war to stop Tehran from getting the bomb?
by SEYMOUR M. HERSH

http://www.newyorker.com/fact/content/articles/060417fa_fact

9/4/06 U.S. seen stepping up war plans for Iran
White House mulls military solutions for nuclear standoff, sources say

http://www.msnbc.msn.com/id/12225188/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 10 april 2006 @ 10:11:30 #213
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36814819
Verdorie, er was gisteren een fantastische documentaire op Canvas, helaas zag ik slechts het laatste stukje, een aflevering van Panorama, oorspronkelijk Duits, getiteld: Planspiel Iran - Amerikas naechster Krieg.

Het groepje neocons dat al aan het broeden was in de tijd dat Bush Sr. vice-president was (onder Reagan), werd toendertijd door collega's "The Crazies" genoemd, en inmiddels bekleden "The Crazies" allerlei machtsposities
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36815772
Heb het gezien. Vrij eenzijdig beeld natuurlijk van één persoon. Wel interessant overigens, maar er werd nog niet heel veel duidelijk, zoveel had die gast ook niet te vertellen. Wel interessant is of dat groepje personen nog even de zin gaat doordrukken en tot aanval over gaat. Zo zie je ook maar weer dat de democratische regimes vaak losstaan van de burgers. Het heeft in de VS niets meer te maken met volksvertegenwoordiging, maar alles met politici die eigen agenda willen doorzetten. In NL is deze trend ook al veel tever doorgevoerd. In hoeverre is er dan ook nog sprake van een democratie vraag je je wel af en verschilt de VS qua regime wel van die in Iran. 'Democratisch' gekozen maar regeren als een totalitair regime.
  maandag 10 april 2006 @ 11:04:35 #215
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36815942
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:40 schreef Jalu het volgende:

[..]

Omdat de daar regerende moslimfundamentalisten gevaarlijk zijn voor de wereldvrede. Lijkt me zo klaar als een klontje.
Dat is wel heel subjectief, lijkt me geen goede reden om een land uit te sluiten van nucleaire technologie...
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_36824031
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:11 schreef Hallulama het volgende:
Verdorie, er was gisteren een fantastische documentaire op Canvas, helaas zag ik slechts het laatste stukje, een aflevering van Panorama, oorspronkelijk Duits, getiteld: Planspiel Iran - Amerikas naechster Krieg.

Het groepje neocons dat al aan het broeden was in de tijd dat Bush Sr. vice-president was (onder Reagan), werd toendertijd door collega's "The Crazies" genoemd, en inmiddels bekleden "The Crazies" allerlei machtsposities
Een man die 20 jaar lang voor verschillende presidenten werkzaam was bij de CIA herinnert zich vaak met anderen te hebben gehad over wat "The Crazies" nu weer uitgespookt hadden. Toen Bush aan de macht werd geholpen hadden ze het erover dat The Crazies terug zijn maar dat ze nu ook de lakens uitdelen.
Hij zei dat Iran net zo min een bedreiging is voor Amerika als Irak het was en dat de oorlogen voor Israel gevoerd worden. In december waren joodse (surprise!) topdiplomaten in het Witte Huis om de aanvalsplannen tegen Iran te bespreken.
Een Iraanse nobelprijswinnares en mensenrechtenactiviste zei dat bij een Amerikaanse (lees: joodse) aanval op Iran het hele land één front zal vormen.
Israel en de joodse lobby (lobby klinkt bescheiden) bepalen het Amerikaanse buitenlandse beleid.
Jammer dat het grote Amerikaanse volk een knecht van Israel is geworden.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_36828024
respect voor Israel
Life sucks
pi_36837220
Wanneer kunnen we die oorlog verwachten denken jullie?
  maandag 10 april 2006 @ 21:50:06 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36837660
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef Dementor het volgende:
Wanneer kunnen we die oorlog verwachten denken jullie?
zo'n beetje rond ramadan 2007.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36838090
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

zo'n beetje rond ramadan 2007.
fout dat gaat sneller dan je denkt, hoe lang precies is moeilijk te zeggen maar eerder een kwestie van een paar maanden dan een jaar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_36838144
Niet. Die oorlog komt er niet.
  maandag 10 april 2006 @ 22:03:22 #222
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36838237
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

fout dat gaat sneller dan je denkt, hoe lang precies is moeilijk te zeggen maar eerder een kwestie van een paar maanden dan een jaar
Als ze het maar niet in Juni doen want dan ben ik op vakantie
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36838244
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Monidique het volgende:
Niet. Die oorlog komt er niet.
Beargumenteer eens..
  maandag 10 april 2006 @ 22:06:07 #224
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36838346
ik vrees dat die oorlog er zeer binnenkort komt. dat stond volgens mij al een tijdje vast.
amerika zal proberen de aandacht af te lijden van irak waar geen eer meer te behalen is.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36838599
Heeft Amerika wel voldoende troepen en materieel om ook een aanval op Iran te openen,en de "vrede" in Irak te bewaren?
Vast wel maar ik zie graag cijfers...
De debt counter blijft ook lekker doortikken op dit moment, hoe lang houd Amerika deze acties nog vol
Het lijkt wel alsof ze die leningen met de olie uit Irak en Iran willen afbetalen....

http://www.brillig.com/debt_clock/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')