abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 01:43:24 #101
142236 Polen
Bessen-appel
pi_36597641
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef 1ofthefew het volgende:
heb me geregistreerd bij relatieplanet, ga morgen eens samen met mijn huisgenoten iets leuks bedenken
Gaan die dan ook mee om te souffleren bij de date? .
pi_36597786
De ergste afknapper vind ik toch wel:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."

Of:"Een relatie is geen invulling maar een aanvulling."

Verder word ik altijd een beetje triest van foto's waar ze dan nog met hun ex op staan,al dan niet afgeknipt.
En van die hele batterij eisen:"Gezocht:lieve,knappe,sportieve,ondernemende,zelfstandige,humoristische man met minimaal HBO opleiding en je moet minimaal 2,10m zijn en uiteraard in het bezit van een rijbewijs."

En het leuke is dat mensen die iemand vragen met minimaal HBO de meeste taalfouten in hun profiel hebben staan.

Ook leuk,:"Ik ben niet op zoek,maar wil wel graag gevonden worden."

pi_36600376
quote:
Op maandag 3 april 2006 06:49 schreef Disorder het volgende:
Kinderwens: Ja.

En foto's/leeftijd
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  Moderator maandag 3 april 2006 @ 10:12:57 #105
5428 crew  miss_sly
pi_36600698
Geweldig om te lezen, dit.
Ben nog nooit op een datingsite geweest, maar ik geloof dat ik blij ben dat ik er ook niets te zoeken heb
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36601068
Mensen die datingsites aflopen omdat ze niks anders te doen hebben dat schrikt mij af. Vooral als ze dan op fok komen en daar gaan lopen roepen hoe slecht die mensen op datingsites wel nie zijn.
Eigenlijk best wel triest of nie?
pi_36601117
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Carda het volgende:
Mensen die datingsites aflopen omdat ze niks anders te doen hebben dat schrikt mij af. Vooral als ze dan op fok komen en daar gaan lopen roepen hoe slecht die mensen op datingsites wel nie zijn.
Eigenlijk best wel triest of nie?
Je kan het ook zien als leedvermaak.
Hoe wanhopig sommige wel niet overkomen. te grappig,.
Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef mgerben het volgende:
Of als ze een eerlijke spontane man zoeken.

En over eerlijk gesproken:
'Maakt deze jurk me dik?'
'Vind je die vrouw aantrekkelijk?'
mijn man geeft me daar dus echt wel eerlijk antwoord op hoor...
kan kleding mij niet dik maken? ben ik ineens de enige mooie vrouw op deze aardbol? tuurlijk maakt kleding mij ook wel eens dik en tuurlijk zijn er ook andere mooie vrouwen.

Vrouwen die geen eerlijk antwoord willen, leven in een droomwereld
uit een aspergernest
pi_36601147
Mja leedvermaak opzoeken is ook triest hoor
Ga dan op flubber.com zoeken naar leuke filmpies ofzo haha
pi_36601388
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef Carda het volgende:
Mja leedvermaak opzoeken is ook triest hoor
Ga dan op flubber.com zoeken naar leuke filmpies ofzo haha
is ook leuk indd .:P
Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef dutchmage het volgende:
ik heb eens iemand gesproken die gelijk vermeldde dat ze depressief was.. maar! dat d'r psych vond dat het na 5 jaar al iets beter ging
dat was ik!
uit een aspergernest
  Moderator maandag 3 april 2006 @ 10:43:05 #112
5428 crew  miss_sly
pi_36601501
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je kan het ook zien als leedvermaak.
Hoe wanhopig sommige wel niet overkomen. te grappig,.
wanhopig, en geforceerd en onecht, als ik dit zo allemaal eens lees. kan niet zeggen dat het bezoeken van een datingsite nu aantrekkelijker is geworden, na het lezen van dit topic
  maandag 3 april 2006 @ 10:47:06 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36601601
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Sprak iemand gisteren nog die vroeg of ik op Ja ging klikken dat we een match waren nadat ik net 2 x 5 minuten met haar had gechat. Euh nee

Ach ja een mooie foto van jij en je dochter laat de andere partij zien dat je mooie kinderen kunt maken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_36601647
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

wanhopig, en geforceerd en onecht, als ik dit zo allemaal eens lees. kan niet zeggen dat het bezoeken van een datingsite nu aantrekkelijker is geworden, na het lezen van dit topic
ah toe nou, gewoon inschrijven
pi_36601676
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef 7th_wave het volgende:
als er dames zijn die nog invites overhebben?

mail staat in profiel
  Moderator maandag 3 april 2006 @ 10:51:22 #116
5428 crew  miss_sly
pi_36601707
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:48 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

ah toe nou, gewoon inschrijven
Geen behoefte, ik ben al voorzien
Maar zelfs als ik niet voorzien was, weet ik niet of ik het zou doen. Hoewel ik ook wel leuke mensen in mijn omgeving ken die ingeschreven zijn of via een site hun partner hebben ontmoet. Het kan dus wel....ze zijn vast niet allemaal triest
pi_36601860
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is het ook niet imo.
  maandag 3 april 2006 @ 10:58:04 #118
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_36601877
Nietszeggende Engelstalige citaten (waarschijnlijk uit al even nietszeggende top-40-muziek). Voorbeeldje: "From The Outside of Everything to the Inside of You"

"Ik heb een brede muzieksmaak, ik hou van Bløf, Within Temptation en Gwen Stefani."

Ik: "Goh, op die foto lijk je net op een standbeeld van Lenin" Hersenloos miepje: "Wie is dat nu weer? "

Overigens ben ik van mening dat alle mensen, die het woord "spontaan" gebruiken om hun partnervoorkeur te laten blijken een nekschot zouden moeten krijgen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_36601990
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef Hooghoudt het volgende:
Nietszeggende Engelstalige citaten (waarschijnlijk uit al even nietszeggende top-40-muziek). Voorbeeldje: "From The Outside of Everything to the Inside of You"

"Ik heb een brede muzieksmaak, ik hou van Bløf, Within Temptation en Gwen Stefani."

Ik: "Goh, op die foto lijk je net op een standbeeld van Lenin" Hersenloos miepje: "Wie is dat nu weer? "

Overigens ben ik van mening dat alle mensen, die het woord "spontaan" gebruiken om hun partnervoorkeur te laten blijken een nekschot moeten krijgen.
Hersenloze miepje tegen vriendin "Rare gozer vergeleek mij met een mannelijke Russische revolutionair... Zeker zo'n weer zo'n wannabee intellectuele nerd.. Ik had geen zin in een discussie dus deed ik alsof mijn neus bloede"
  maandag 3 april 2006 @ 11:08:31 #120
90400 longinus
Hollander
pi_36602041
Vrouwen die veel eisen stellen, alsof ze hun eigen gebreken willen goedmaken
Vrouwen die denken een man te kunnen veranderen.
Vrouwen die overduidelijk op geld uitzijn, ga zelf werken luie donders
Vrouwen die mannen gebruiken.

[ Bericht 18% gewijzigd door longinus op 03-04-2006 11:14:16 ]
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 3 april 2006 @ 11:08:38 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36602043
"Iïk ben lekker gek"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_36602088
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:08 schreef Vivi het volgende:
"Iïk ben lekker gek"
waarom noemen mensen dat soort dingen nou toch?
pi_36602569
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
...ze zijn vast niet allemaal triest
Waarschijnlijk niet... of toch veel tweede keus ertussen?
Once bitten, twice shy, ofwel pijnlijke revaring gehad met vorige relatie, en nu vanaf de veilige zolderkamer veilig afgeschermd de wereld een beetje aftasten?
Of een vorige relatie waar kinderen uit zijn gekomen (leeuwen bijten andermans puppies door ipv ze op te voeden - dat is in Nederland sociaal niet geaccepteerd - in plaats daarvan krijgen wij te maken met de kinderen EN met de ex).
Of mensen die alles hebben volgepland met vrienden, vriendinnen, activiteiten bij wijze van surrogaat-relatie...

Een groot probleem is dat je in contact komt met iemand met het doel een relatie te beginnen.
Je begint dus niet met een spontaan grapje tegen het meisje achter de kassa; alleen het feit dat je op de site staat (en dat je er op zoekt) betekent dat je actief op zoek bent.
pi_36602642
Bij mijn eigen geslacht zijn dingen als 'Ik houd van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje' heel erg. En inderdaad, 'ik ben zo'n lekker gekke meid'. Hoe kan je jezelf zo verlagen.

Als ik echt actief naar een man zou willen zoeken op zo'n site (wat de eerstvolgende 100 jaar niet zal gebeuren, als ik zo'n site bezoek is het enkel voor de lol...), zou ik snel weg klikken bij alles wat naar trailertrash of boerse humor riekt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2006 11:35:55 ]
  maandag 3 april 2006 @ 12:22:40 #125
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_36603949
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
mmm, de kunst is dus om een heel fout profiel op te stellen waarin je de spot drijft met de standaarprofielen.

dus liggend op je opel manta met witte sokken in slippers met een roze zweetband.
en dan een achterlijk stukje over jezelf en daaronder een goede lijn waaraan alleen de slimmere vrouwen met humor van inzien dat het allemaal een grap is
ik heb een keer voor de gein een advertentie gezet waarin ik aangaf op zoek te zijn naar een rijke vrouw, en die mocht ook geen problemen ergens mee hebben,

ik heb welgeteld 4 reacties gekregen van arme vrouwen die mij duidelijk vertelde dat geld niet gelukkig maakte en dat ik hun ook een kans moest geven

ik heb bedankt met de tekst: het maakt me misschien niet gelukkig maar daarmee kan ik wel doen wat ik wil, en dan voel ik me vast ook wel gelukkig
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')