quote:- S.O.S. (2006) TV Episode .... Henry Gale
- Lockdown (2006) TV Episode .... Henry Gale
- The Whole Truth (2006) TV Episode .... Henry Gale
- Maternity Leave (2006) TV Episode .... Henry Gale
- One of Them (2006) TV Episode .... Henry Gale
Uit het feit dat ie in nog maar 1 aflevering te zien is dit seizoen (ep 19 "S.O.S." - 12 april 2006)... Maar misschien 'verdwijnt' ie wel gewoonquote:
Maar hij zit sowieso nog in de volgende aflevering, dus dat rijtje klopt niet helemaal.quote:Op zondag 2 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit het feit dat ie in nog maar 1 aflevering te zien is dit seizoen (ep 19 "S.O.S." - 12 april 2006)... Maar misschien 'verdwijnt' ie wel gewoon
Eh nee, daar heb je gelijk in... Kennelijk noemt IMDB alleen de afleveringen waarin de acteur een soort van hoofdrol speelt.quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar hij zit sowieso nog in de volgende aflevering, dus dat rijtje klopt niet helemaal.
De laatste zin:quote:Op zondag 2 april 2006 17:44 schreef mrkanarie het volgende:
ooh dr was dr dus al een.
trouwens, uit het 24 topic: http://www.tv.com/story/story.html&story_id=3938
Een verband tussen de veodseldropping en de Lockdown lijkt mij ook niet onlogischquote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef garfield_online het volgende:
In de previews wordt dus duidelijk dat die "Henry" dus erg bang is voor wat er gebeurd met hem als hij de waarheid vertelt. Het zijn dus echt niet zo'n lievertjes die "others"
Persoonlijk denk ik dat die lockdown van de hatch was om de volgende reden:
Je hoorde een slechte communicatie door die luidsprekers. Dit zou van een vliegtuig (of mss zelfs luchtballon) kunnen zijn. Dat vliegtuig/luchtballon gaf dan dmv die onduidelijke kaart de locatie weer waar die voedseldrop zou gebeuren.
Ik denk dat het geen toeval was die lockdown en het droppen van dat voedsel
Daar ben ik het mee eens. De serie komt niet gauw terug op grote gebeurtenissen en dus al zeker niet op dat stukje vaag geschreven Latijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Stomme TT. Een TT moet een citaat zijn uit een aflevering vind ik.
Ik had nog niet gekeken naar de titel van de volgende EP, maar idd, dan kan hij de rest van het seizoen ook nog wel doorgaan met raadsels zaaien.quote:Op zondag 2 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit het feit dat ie in nog maar 1 aflevering te zien is dit seizoen (ep 19 "S.O.S." - 12 april 2006)... Maar misschien 'verdwijnt' ie wel gewoon
kom maar met suggestiesquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Stomme TT. Een TT moet een citaat zijn uit een aflevering vind ik.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef TC03 het volgende:
Wat een stomme topictitels hebben de Lost topics altijd, sorry hoor.
Ik dacht dat "Put your mangos where your mouth is" jouw suggestie was?quote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef TC03 het volgende:
Wat een stomme topictitels hebben de Lost topics altijd, sorry hoor.
Inderdaad, verras ons met je geniale ingevingenquote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.![]()
Daar heb ik toch ook niks over gezegd.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht dat "Put your mangos where your mouth is" jouw suggestie was?
Daar zat sowieso nog een hele tijd tussen denk ik; zeker omdat'ie al maanden met die 'telefoon'-Helen aan het praten was. De flashbacks van dat Locke nog kan lopen zijn sowieso minimaal van vier jaar vóór de crash.quote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef Frenkel het volgende:
Ik dacht eerst dat Locke een ongeluk zou krijgen toen hij Peggy Bundy ten huwelijk ging vragen op die picknick, hij verlamd zou raken en peggy dood.. en daarna de reis naar Australie wilde maken..
Maar niet dus...
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.quote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef Frenkel het volgende:
Ik dacht eerst dat Locke een ongeluk zou krijgen toen hij Peggy Bundy ten huwelijk ging vragen op die picknick, hij verlamd zou raken en peggy dood.. en daarna de reis naar Australie wilde maken..
Maar niet dus...
Dat was iets anders. Ze zei: "I am gonna have to charge your for another hour" en toen hing ze op.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.
Dat was een andere Helen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.
Op die kaart op de blastdoor stond 'Hic sunt dracones' oftewel 'Here be dragons' wat piratentaal is voor 'onbekend gebied'.quote:
Dus toch een 'callgirl'? Ik dacht de hele tijd aan de mogelijkheid dat Helen een baantje bij een of andere helpdesk had, omdat ik me niet kon voorstellen dat Locke zo een zieke geest had. Vliegtickets bestellen voor een 'callgirl'...quote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz dat was iemand die hij betaalde om 'Helen' te heten.
Worden toch weggehaald.quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef FCDB het volgende:
Ondertussen staat het hele topic al vol met tvp's
De overduidelijke zal ik eens doen ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spoiler blijkt aprilgrapje te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee als die laatste waar is hoor
[ Bericht 13% gewijzigd door Jump op 02-04-2006 21:39:37 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]
De overduidelijke zal ik eens doen zie
Over de geziene kaart op de deur en de rest van het seizoen, als je het niet wil lezen doe het niet. Denk toch een grote spoiler voor het einde van het seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de doden die nog zouden komen, ook echt niet lezen als je niet wilt. Major spoilerMensen, bekijk de laatste spoiler NIET! (Ik hoop dat het een een-april-grap was.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee als die laatste waar is hoor![]()
Ik heb het maar even in het vet gezet in men post. De bron is linkje op spoilerfix, achter de nieuwste spoiler dat bij 2.21 staat. Heb al spijt van dat ik het gelezen hebquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mensen, bekijk de laatste spoiler NIET! (Ik hoop dat het een een-april-grap was.)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]Godver, ik met mijn nieuwsgierigheid. Maar ik vind het té Deux Ex Machina-erig. Te vergezocht, zou hier niet tevreden mee zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
als je even verder leest op de pagina van Kristin @ eonline, zie je dat dat gewoon een 1 april grap is.quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb het maar even in het vet gezet in men post. De bron is linkje op spoilerfix, achter de nieuwste spoiler dat bij 2.21 staat. Heb al spijt van dat ik het gelezen heb![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Jump het volgende:Over wat nog zou komen op het einde van het seizoen en mogelijk ook de finale van het seizoen. NIET LEZEN ALS JE NIET WILT!! Major spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee als die laatste waar is hoor![]()
Het staat er ook gewoon onder:Edit: Ah, John was me net voor.quote:Just to be clear, none of the above statements is true in any way...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Ik heb niet verder gelezenquote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Het staat er ook gewoon onder:
[..]
Edit: Ah, John was me net voor.
Heb je ook een samenvatting die me minder als een uur lezen kost... twee regels oidquote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik kwam op een forum een theorie in het Engels tegen die mijns inziens wel houd snijdt. Misschien is het verhaal al eens gepost, maar ik ben het iig nog niet tegengekomen. Anyway hier is de link naar het verhaal:
http://www.createforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=247&mforum=serielost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Theorie lijkt me wel een beetje heel en heel ver gaan... maar alles is mogelijkquote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik kwam op een forum een theorie in het Engels tegen die mijns inziens wel houd snijdt. Misschien is het verhaal al eens gepost, maar ik ben het iig nog niet tegengekomen. Anyway hier is de link naar het verhaal:
http://www.createforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=247&mforum=serielost
[14.gif]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef splendor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Chen op 03-04-2006 15:51:41 ][14.gif]
quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Chen het volgende:Ik vind 'm eigenlijk best logisch klinken op bepaalde punten. Past wel bij Lost...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze Theorie lijkt me wel een beetje heel en heel ver gaan... maar alles is mogelijk
Lijkt het wel op gezien de promo.quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Scotix het volgende:
wordt een hurley aflevering toch?
quote:Michael: Hey Locke…what’s up with the blast doors?
Locke: Blast doors?
Michael: Yeah, Like in case of an explosion, they come from the ceiling. That guy down here, ah..
Locke: Desmond?
Michael: Yeah, Desmond…he didn’t tell you what they were for?
Dat was een dating-lijn.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Charlie?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef Jaytonism het volgende:
Charlie & Sawyers' verhaallijn vindt ik tof.
Hij heeft van allemaal denk ik toch wel het meest miserabele leven gehad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Locke heeft veruit de meest interessante verhaallijn vind ik
En misschien ook het meeste met het eiland te maken. Voor zover die dat zelf denkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij heeft van allemaal denk ik toch wel het meest miserabele leven gehad.
Troost je, nu heb je 1 week geen aflevering, anders moest je ietsjes langer wachten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:30 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat we weer een samenvatting-aflevering krijgen:
Lost: Reckoning - 26 april 06
3 van die afleveringen in 1 seizoen vind ik een beetje overkil, maar ik ga wel weer kijken natuurlijk.
Die eer gaat toch naar Michael vind ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij heeft van allemaal denk ik toch wel het meest miserabele leven gehad.
Wat dat betreft heeft hij niet alleen lichamelijk maar ook vooral mentaal een metamorfose ondergaan. Meest interessante character, waar nog lang niet het laatste woord over gesproken is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef Jump het volgende:
[..]
En misschien ook het meeste met het eiland te maken. Voor zover die dat zelf denkt.
Ja, want de Walt/Michael-verhaallijn wordt dit seizoen nog afgerond volgens de producers. Maar daar heof je niet al teveel waarde aan te hechten, want we zouden ook in seizoen 1 erachter komen waarom het vliegtuig was neergestort.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Slayage het volgende:
Vraag me af of we Michael te zien krijgen nog dit seizoen.
Geeft hoop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ja, want de Walt/Michael-verhaallijn wordt dit seizoen nog afgerond volgens de producers. Maar daar heof je niet al teveel waarde aan te hechten, want we zouden ook in seizoen 1 erachter komen waarom het vliegtuig was neergestort.
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef bierjoost het volgende:
Nog even over die voedseldropping. Is die dropping die ze hebben gevonden nou een nieuwe dropping of is het de dropping die 'Henry' heeft gedropt met zijn Smileyballon? Ergens terug wordt gesuggereerd dat de lockdown met de dropping te maken heeft namelijk.
Zit inderdaad wel wat in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...
makes sense does it?
zei de man met de magische Lost nummers in zijn sigquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:39 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel wat in.
Overigens denk ik wel dat mensen véél te veel over Lost nadenken.
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er geen van ben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:41 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zei de man met de magische Lost nummers in zijn sig
Ok, ik dacht dat die ijsbeer door Walt was opgeroepen, maar dat is dus blijkbaar niet zo....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef Symer het volgende:
De hele kaart is inmiddels ontcijferd:
[afbeelding]
Nu is het mysterie van de ijsbeer dus ook opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |