Daar heb ik toch ook niks over gezegd.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht dat "Put your mangos where your mouth is" jouw suggestie was?
Daar zat sowieso nog een hele tijd tussen denk ik; zeker omdat'ie al maanden met die 'telefoon'-Helen aan het praten was. De flashbacks van dat Locke nog kan lopen zijn sowieso minimaal van vier jaar vóór de crash.quote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef Frenkel het volgende:
Ik dacht eerst dat Locke een ongeluk zou krijgen toen hij Peggy Bundy ten huwelijk ging vragen op die picknick, hij verlamd zou raken en peggy dood.. en daarna de reis naar Australie wilde maken..
Maar niet dus...
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.quote:Op zondag 2 april 2006 18:49 schreef Frenkel het volgende:
Ik dacht eerst dat Locke een ongeluk zou krijgen toen hij Peggy Bundy ten huwelijk ging vragen op die picknick, hij verlamd zou raken en peggy dood.. en daarna de reis naar Australie wilde maken..
Maar niet dus...
Dat was iets anders. Ze zei: "I am gonna have to charge your for another hour" en toen hing ze op.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.
Dat was een andere Helen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de eerste Locke-aflevering in seizoen 1 had John Helen nog aan de telefoon, als ik het goed herinner. Toen wilde zij niet met hem mee naar Australië.
Op die kaart op de blastdoor stond 'Hic sunt dracones' oftewel 'Here be dragons' wat piratentaal is voor 'onbekend gebied'.quote:
Dus toch een 'callgirl'? Ik dacht de hele tijd aan de mogelijkheid dat Helen een baantje bij een of andere helpdesk had, omdat ik me niet kon voorstellen dat Locke zo een zieke geest had. Vliegtickets bestellen voor een 'callgirl'...quote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz dat was iemand die hij betaalde om 'Helen' te heten.
Worden toch weggehaald.quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef FCDB het volgende:
Ondertussen staat het hele topic al vol met tvp's
De overduidelijke zal ik eens doen ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spoiler blijkt aprilgrapje te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee als die laatste waar is hoor
[ Bericht 13% gewijzigd door Jump op 02-04-2006 21:39:37 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]
De overduidelijke zal ik eens doen zie
Over de geziene kaart op de deur en de rest van het seizoen, als je het niet wil lezen doe het niet. Denk toch een grote spoiler voor het einde van het seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de doden die nog zouden komen, ook echt niet lezen als je niet wilt. Major spoilerMensen, bekijk de laatste spoiler NIET! (Ik hoop dat het een een-april-grap was.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee als die laatste waar is hoor![]()
Ik heb het maar even in het vet gezet in men post. De bron is linkje op spoilerfix, achter de nieuwste spoiler dat bij 2.21 staat. Heb al spijt van dat ik het gelezen hebquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mensen, bekijk de laatste spoiler NIET! (Ik hoop dat het een een-april-grap was.)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]Godver, ik met mijn nieuwsgierigheid. Maar ik vind het té Deux Ex Machina-erig. Te vergezocht, zou hier niet tevreden mee zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |