Godverdomme JA, die Niva is echt mooi! Wat moet ie kosten als ik zo vrij mag zijn? [sub]Ik heb al een auto en geen geld, dus wees maar niet bangquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan de ene kant heb ik geen baan en geen rijbewijs...
maar beide verwacht ik binnen twee maanden wel te hebben
Aan de andere kant zijn er nog maar 50 Niva's in Nederland, en is één in Leeuwarden kopen een stuk makkelijker onderneming dan een uit verweggistan (of zlef België of Brabant) importeren....
Wel minder leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan de ene kant heb ik geen baan en geen rijbewijs...
maar beide verwacht ik binnen twee maanden wel te hebben
Aan de andere kant zijn er nog maar 50 Niva's in Nederland, en is één in Leeuwarden kopen een stuk makkelijker onderneming dan een uit verweggistan (of zlef België of Brabant) importeren....
Ja, uiteraardquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef stinkie het volgende:
Weet je zeker dat het 5 versnellingen is? ik om ze nog tegen uit 95 met maar 4
En als je het niet doet, mag ik de details
Prima, ik wil nog steeds wel meequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Blik op de weg gekeken, eerste stuk gemist
Ik weet niet wat ie kost of hoe oud hij is of wat dan ook. Morgen ga ik weer even naar Leeuwarden, wellicht dat ik dan even informeer
@De_Hertog: ik wil, zlefs als ik deze koop, naar Litouwen om een Niva te kopen. Het schijnt namelijk erg handig te zijn als je een Niva hebt, eentje voor reserve-onderdelen te hebben
Geloof me, ik ben al bezig een Lada Niva meet te organiseren op de Nürbuirgringquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef lipje het volgende:
Maar goed dat je dalijk een stuur hebt om beet te houden. Hoef je je niet meer aan het handvat van de deur vast te klampen
Ik heb niet echt vergelijkingsdata, maar voor mijn gevoel is dat vrij prijzig voor een Niva uit '88..quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist gebeld door het autobedrijf dat de Niva te koop heeft staan, en nu heb ik wat meer info.....
Prijs 1950 euro
Is het ook.... Moet wel wat van af kunnen lijkt me. Ik moet eens met de vorige eigenaars hier uit de straat praten, over de technische staat (waarom hebben ze hem na een half jaar weer verkocht?) en over hoeveel zij er voor hebben gekregen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vergelijkingsdata, maar voor mijn gevoel is dat vrij prijzig voor een Niva uit '88..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |