wat kost een posche replica koeling dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]
Op mijn werk maken we koelblokjes op maat, dus afhankelijk van je budget![]()
Ohw kijk.. dat ziet er best netjes uit hoor..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:24 schreef sbientje het volgende:
ik heb toevallig donderdag mijn pasgekochte suzuki alto een beetje opgelapt... de velgen zilver geverfd () en de bumper zwart.. de grill is nu ook zilver, die was eerst zwart. Eigenlijk blijft ie lelijk, maar wel zo lelijk dat het leuk wordt! Hijs overigens uit '88
even twee fotootjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
Eh.... chiptunen? Dan moet je wel een chip hebben. Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat dit gewoon een carburatieblokje betreft zonder computer enzo.....Of zit ik daar naast? Want dan is hij ineens een stukje minder leuk.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef sbientje het volgende:
Nog ff chiptunen en dan kan ik misschien wel binnen de 20 sec. naar de 100 km/u![]()
geen idee, ik zou m eerst moeten zien. Reken wel op een paar honderd euro, afhankelijk van de hoeveelheid materiaal en de uren, die we nodig hebben dat ding te kopierenquote:
Ik heb gister in een Eendje mogen rijden, wat een ervaring! dachtt ik dat mijn kever brak rijdt, een eend is nog erger!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:56 schreef 2cv het volgende:
TVP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |