GAAF die kever helemaal zoals ik mijne zou willequote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Go0s het volgende:
T1 is vet!! T2a is ook wel vet, T2b is minder..
Ben ik eigenlijk hippy als ik m'n Kever Rat-look laat? Uiteraard wel laag dan
[afbeelding]
Misschien dat ik de Jetta ga rollen, is dat ook hippy?![]()
[afbeelding]
Ik ben eigenlijk geen hippy...![]()
ratlook roest eenmaalquote:Op maandag 15 mei 2006 16:35 schreef patje74 het volgende:
@Go0s
Als je je kever nu eens helemaal laat doordrenken met Owatrol. Daarmee stopt (bijna) het roestproces en kan je zo blijven rijden. Als niets verder echt is doorgerot, zou hij zo voor de keuring kunnen. Op Citromobiel wat er ook een mooi eendje die onder het roest zat, maar dat was wel (onzichtbaar) behandeld. Hij ziet er niet uit (al vind ik het mooi) maar hij is gewoon street-legal.
ken je daar overheen skildere?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef patje74 het volgende:
Geloof mij, Hammerite is troep als je het vergelijkt met Owatrol. En Citrofielen hebben verstand van roest hoor!![]()
Een verneukte klassieker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:09 schreef nevetS het volgende:
Mag ik ook komen met mijn Peug'?
[afbeelding]
Dat brood op de achterklep doet 't 'm
Nouja, verneukt, verneukt... Ben ik nou de enige die dit een verbetering vind?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een verneukte klassieker!Hoe hippie kan het zijn? Uiteraard mag je komen
tis verbeteringquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef nevetS het volgende:
[..]
Nouja, verneukt, verneukt... Ben ik nou de enige die dit een verbetering vind?![]()
Deventerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
jow kan ratlook kopeeffe kijke of ik em wel kwijt kan ;p
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen ratlook en rat. De mijne had laatst meer dan 20 serieuze afkeurpunten bij de APK.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
[afbeelding]
hahhaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:43 schreef nevetS het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ratlook en rat. De mijne had laatst meer dan 20 serieuze afkeurpunten bij de APK.![]()
Doh! Die is wel serieus gaaf!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
[afbeelding]
ken em nie kwijt (ofjah mag em niequote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Go0s het volgende:
T1 is vet!! T2a is ook wel vet, T2b is minder..
Ben ik eigenlijk hippy als ik m'n Kever Rat-look laat? Uiteraard wel laag dan
[afbeelding]
Ze was in goede staat toen ik haar 6 jaar geleden kocht, en is altijd zo gebleven. Ondertussen is de waarde het zelfde gebleven, alleen is er een euroteken voor komen te staan... Jammer, want het is nu een stuk moeilijker om er mee te beginnen. En zelf heb ik er geen voordeel van, ze gaat immers toch nooit meer weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:58 schreef nevetS het volgende:
Mooi ding die 2cv, is-ie echt zoals op de foto en heb je hem zelf zo gemaakt of was-ie nog in goede conditie?
serieus???quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Mute_Me het volgende:
Mijn autotje, een kever natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette wagen iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:45 schreef Scummy het volgende:
AMC GREMLIN! Haha, op eerste blik een oerlelijke auto, maar hij is wel grappig
Wat ga jij met je Corsa uitspoken om welkom te zijn op die meeting?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef JosvG het volgende:
Alexxxx![]()
![]()
Ik zie dit topic nu pas, maar dit is echt hilarisch
Ik zou het niet weten. ik heb hem gelukkig niet in het donker of rijdend gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:06 schreef Geqxon het volgende:
Die auto komt me heel erg bekend voor. Als hij in zijn deurstijlen felle verlichting heeft zitten weet ik het bijna 100% zeker.
Ik weet alleen niet meer waar ik hem van ken
Jaja sinds woensdag heb ik ook een autoquote:
Hoe kan het ook anders: De grote beurtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:06 schreef Geqxon het volgende:
Die auto komt me heel erg bekend voor. Als hij in zijn deurstijlen felle verlichting heeft zitten weet ik het bijna 100% zeker.
DE grote beurtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:06 schreef Geqxon het volgende:
ik zoek nog een porsche koelingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef -VnCnT- het volgende:
Ha! Wij hebben ook Hippie auto's!
Een Volkswagen T1 uit Februari 1964, helemaal in nieuwstaat.
Kever uit December 1964, 1835cc erin, 911 cooling, externe oliecooler etc etc. Gaat lekker van z'n plaats...
Enne op de snelweg met 100km/h rij je 1 op 14.. gaat prima hoor..
Echter als je gaat planken, dan gaan de gebroeders Weber aan de zuip, en op het moment dat je je gaspedaaltje loslaat dan zie je het leuke analoge tankmetertje toch terugschieten.. pfff... Maar het is wel leuk als je aan het scheuren bent en je tellernaald drukt tegen de 0 aan...![]()
Van de zomer ga ik naar Zweden om hopelijk een 'nieuwe' kever te kopen die helemaal roestvrij is, deze gaat helemaal uit elkaar. Plan is dan om deze helemaal te restaureren en te 'pimpen'...Over de nieuwe motor zijn we het nog niet eens.. maar het zal vast iets leuks worden...
Leuke hobby hoor. Moet nog wel een hoop leren, gelukkig heb ik een goeroe die mij helpt! (M'n paps)
Op mijn werk maken we koelblokjes op maat, dus afhankelijk van je budgetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef T42 het volgende:
[..]
ik zoek nog een porsche koelingof een namaak daarvan.
moet alleen nog effe kijke of ik een 1800 in me automaat kever kan fixe (aantal aanpassingen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |