Maar ik wil een hippie zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:12 schreef T42 het volgende:
[..]
die ziet er te goed uit om voor een hippie te zijn
Dat was de polo harlequin...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef Geqxon het volgende:
Was er van de Lupo niet eens zo'n model met allemaal verschillende kleuren zijpanelen?
He gaaf! Heb je hem zelf zo in de verf gezet of was hij al zo?quote:
Heb je nog pics ergens online staan? En blijft hij een beetje mooi?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef bl0emetjE het volgende:
Relaxed, ik mag ook mee op de hippie-auto-meeting met mn zelf-geverfde-auto
zo is ie al 20jaarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:07 schreef patje74 het volgende:
[..]
He gaaf! Heb je hem zelf zo in de verf gezet of was hij al zo?
Enneh, die mini is wel hip hoor. Wat mij betreft is dat een zeer tijdbeeldbepalend wagentje die zeker mee doet. Maar een beetje roest zal 'm niet misstaan.Of moeten we hem daarvoor op de brug zetten?
![]()
1 op 12 als je normaal rijd (1200/1300cc)quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
een kever rijdt volgens mij idd iets van 1 op 7/1 op 8
kever is tot 2003 gemaakt! die types hebben een 1600i (injectie+computer) en een katalysator in de uitlaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou ja, nieuw... Een laat model Volvo 740 heeft ook al een redelijke katalysator. Maar een VW Kever of een 2CV die spuwen bij wijze van spreken de helft van de brandstof half- of onverbrand de atmosfeer in.
Jaja, bomen knuffelen maar er wel drie vergiftigen op de weg er naartoe...
die op de foto is een namaakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Ouwe speedster
Nadeel niet te betalen
Jeeeeeeuuuuj!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh gremlin en pacer er bij gezet in de OP, bedankt!
En ja, een vlag op het dak, of zelfgedane paintjob = hippiewagen
je had 12 maart ook naar ijmuide moete komequote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef patje74 het volgende:
Ben je ook al bezig? Mijn HY krijgt momenteel een totale paint-job!
Alex, heb je al iets concretere plannen? Het lijkt mij bere leuk, zo'n hippie-auto-meet! Weer eens wat anders dan alleen Cits...
beters danquote:Op maandag 15 mei 2006 10:53 schreef patje74 het volgende:
Daar was ik ook! Niet in mijn eend overigens, maar in mijn GS. (ook luchtgekoelde boxer)
De achterste is van mij.
[afbeelding]
En hier de voorste.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |