GAAF die kever helemaal zoals ik mijne zou willequote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Go0s het volgende:
T1 is vet!! T2a is ook wel vet, T2b is minder..
Ben ik eigenlijk hippy als ik m'n Kever Rat-look laat? Uiteraard wel laag dan
[afbeelding]
Misschien dat ik de Jetta ga rollen, is dat ook hippy?![]()
[afbeelding]
Ik ben eigenlijk geen hippy...![]()
ratlook roest eenmaalquote:Op maandag 15 mei 2006 16:35 schreef patje74 het volgende:
@Go0s
Als je je kever nu eens helemaal laat doordrenken met Owatrol. Daarmee stopt (bijna) het roestproces en kan je zo blijven rijden. Als niets verder echt is doorgerot, zou hij zo voor de keuring kunnen. Op Citromobiel wat er ook een mooi eendje die onder het roest zat, maar dat was wel (onzichtbaar) behandeld. Hij ziet er niet uit (al vind ik het mooi) maar hij is gewoon street-legal.
ken je daar overheen skildere?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef patje74 het volgende:
Geloof mij, Hammerite is troep als je het vergelijkt met Owatrol. En Citrofielen hebben verstand van roest hoor!![]()
Een verneukte klassieker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:09 schreef nevetS het volgende:
Mag ik ook komen met mijn Peug'?
[afbeelding]
Dat brood op de achterklep doet 't 'm
Nouja, verneukt, verneukt... Ben ik nou de enige die dit een verbetering vind?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een verneukte klassieker!Hoe hippie kan het zijn? Uiteraard mag je komen
tis verbeteringquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef nevetS het volgende:
[..]
Nouja, verneukt, verneukt... Ben ik nou de enige die dit een verbetering vind?![]()
Deventerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
jow kan ratlook kopeeffe kijke of ik em wel kwijt kan ;p
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen ratlook en rat. De mijne had laatst meer dan 20 serieuze afkeurpunten bij de APK.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
[afbeelding]
hahhaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:43 schreef nevetS het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ratlook en rat. De mijne had laatst meer dan 20 serieuze afkeurpunten bij de APK.![]()
Doh! Die is wel serieus gaaf!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
tis verbetering
[afbeelding]
ken em nie kwijt (ofjah mag em niequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |