... maar dan waren ze waarschijnlijk wel subjectief geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik nu eerder met die mensen was gaan praten hadden ze m misshcien rechtstrekes aan mij verkocht![]()
Wat onorigineel, autoweek stond vorige week nog met een Unimog in de PC hooftstraat. En dat die techniek in 30 jaar niet is vernaderd, is alleen maar mooi. Dan kan zelfs een leek hem nog in en uit elkaar schroeven, en zijn er reserveonderdelen ruim voorhanden. Hij is immers 30 jaar in ongewijzigde vorm geproduceerd? En weet je zeker dat de deurgrepen niet van een Fiat komen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:57 schreef j0rrit het volgende:
In het huidige nummer van de Auto Kampioen staat een test van de Lada Niva. Gaan ze ermee in de PC Hooftstraat staan voor de fotoshoot, met als achterliggende gedachte te kunnen concureren met andere SUV's. De Niva deed het beter in het terrein door zijn lage gearing, who gives a fuck? Met een top van 137km/h en een acceleratie van 17,7 van 0-100km/h als ik me niet vergis, is het nou niet echt een auto om over naar huis te schrijven. Grappig detail is ook dat de verslaggevers halverwege de test met een kokende motor langs de kant stonden, en dit betrof een gloednieuwe Lada Niva van ¤12.000,-.Tevens zat de versnellingspook te ver naar rechts, waardoor de bestuurder zijn arm helemaal moet uitreiken om te kunnen schakelen. Saillant detail is ook de techniek die in 30 jaar niet veranderd is. Zo kwamen de deurgrepen van een oude Renault van 30 jaar terug, nog steeds ongewijzigd!
![]()
Maar als je zo'n oud wrak voor onder de ¤1500,- op de kop kunt tikken, en genoegen neemt met de indrukwekkende specificaties, dan heb je er wellicht een grappige en originele auto aan voor weinig geld.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij is ook pas in 1978 geīntroduceerd, dus is nog maar 28 jaar![]()
![]()
OMG dat stukje op 00:10, ik scheet mijn broek vol!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
je kunt er ook prima mee grillen: http://www.youtube.com/watch?v=hAZy5-qvZ5Y
Proficiat Alexxxxx! Op naar Litouwen in de zomer?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik heb mn rijbewijs nu, dus kom maar op met die Niva, kerstman.
In ieder geval naar het oosten ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Proficiat Alexxxxx! Op naar Litouwen in de zomer?
in het kader van: "we zien wel waar het schip strand"quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In ieder geval naar het oosten ja.
Die van mij heeft Oost-Slowakije al een keer gehaald. Ze voelen zich thuis in het oosten, die Lada's.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef Devilnl het volgende:
[..]
in het kader van: "we zien wel waar het schip strand"
?
Gefeliciteerd man, maar een Visa? Had dan even doorgespaard voor een mooie Nivaquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik heb mn rijbewijs nu, dus kom maar op met die Niva, kerstman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |