Fier en Koen, ook als vijfde.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef DutchSoldier het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef Gizmo112 het volgende:
oke, groningen dus straks wel bij de eerste vijf...
Vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeperquote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef frenzy2003 het volgende:
tering wat gaat het snel die topics.
overigens wel hilarisch dat het met de derde keeper beter gaat dan met de 2e.
Zijn ze nog steeds, Aerts is slechts een stand-in.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
doe dat eens in dat andere topicjequote:
Het aardige is dat dit niet een verhaal is dat nu pas opgehangen wordt maar altijd geldt en ook in jaren dat de ranglijst wel meer overeenkomt met het feit dat Ajax het beste is hoor. Het is een verhaal dat ik al jaren hou - kampioensjaar of niet. In die zin is het niet "in bochten wringen"quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
Het is wel degelijk je in bochten wringen. Voor jezelf een verhaal verzinnen om de realiteit aan te kunnen. Dat is op zich heel goed hoor, dat is een manier van overleven en in die zin heel erg slim en soms onvermijdelijjk.
Verhalen kunnen best mooi zijn, ook als ze bedacht zijn om de werkelijkheid te verdraaien. Ik neem het je niet kwalijk. Het enige dat ik je verwijt is dat je al zolang hetzelfde verhaal afsteekt.![]()
vooral in de euroborg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef freiss het volgende:
Groningen heerscht.
Wordt lastig, Aerts is er al uitquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Nou, kijken of Twente weer gelijk kan maken.
Dat zou wat zijn, maar ik denk niet dat Feyenoord nogmaals een voorsprong van 2 doelpunten weggeeft, maar je weet natuurlijk nooit......quote:
Grappig dat je niet eens het verschil weet tussen het beste en de beste maar dat terzijde.quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Het aardige is dat dit niet een verhaal is dat nu pas opgehangen wordt maar altijd geldt en ook in jaren dat de ranglijst wel meer overeenkomt met het feit dat Ajax het beste is hoor. Het is een verhaal dat ik al jaren hou - kampioensjaar of niet. In die zin is het niet "in bochten wringen"
Dat jij het feit niet wil onderschrijven dat Ajax het best is vind ik geen probleem, dat mag best.
voor een reservekeeper die bijna nooit de kans krijgt en daarna 2 keer een blunder maakt (al vond ik die ene ook wel een overtreding op hem) is de druk best groot jaquote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
toch wel zieligdat ze in eigen huis zo blunderen tegen Twente. terwijl de druk toch echt niet zo groot was.
Ach, tegen NAC kon het ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, maar ik denk niet dat Feyenoord nogmaals een voorsprong van 2 doelpunten weggeeft, maar je weet natuurlijk nooit......
En die worden dan weer nepsupporters genoemdquote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je niet eens het verschil weet tussen het beste en de beste maar dat terzijde.
De bochten worden nu nog ruimer. Het gaat teringkut met Ajax en dan heb jij blijkbaar een verhaal nodig om daar mee te kunnen leven. Anderen die ik ken, die berusten erin en houden zich gewoon een tijdje koest.
Juist en dan moet je niet gaan lullen over dat je het/de beste bent.quote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef Tvduijn het volgende:
Ofterwijl, als het slecht gaat met je club ben je gewoon de lul![]()
Luinge is zelf altijd erg netjes in zijn taalgebruik ja...quote:Op zondag 2 april 2006 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blind scheen dus wat dingen tegen hem gezegd te hebben wat hij niet voor de radio wilde vertellen... zo grof.. nou, voor schelden staat maar 1 straf dus...
Die zwakbegaafde durft wel met zn grafkop op tv, dus kan me niet voorstellen dat ie dingen niet durft te zeggen. Kortom, gewoon gelul van die kankerhondquote:Op zondag 2 april 2006 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blind scheen dus wat dingen tegen hem gezegd te hebben wat hij niet voor de radio wilde vertellen... zo grof.. nou, voor schelden staat maar 1 straf dus...
Je kunt ook een punt maken zonder te schelden hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Die zwakbegaafde durft wel met zn grafkop op tv, dus kan me niet voorstellen dat ie dingen niet durft te zeggen. Kortom, gewoon gelul van die kankerhond
quote:Op zondag 2 april 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt ook een punt maken zonder te schelden hoor.
Een Ajacied die zich koest houdt is geen echte Ajaciedquote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je niet eens het verschil weet tussen het beste en de beste maar dat terzijde.
De bochten worden nu nog ruimer. Het gaat teringkut met Ajax en dan heb jij blijkbaar een verhaal nodig om daar mee te kunnen leven. Anderen die ik ken, die berusten erin en houden zich gewoon een tijdje koest.
nee hoorquote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik dergelijke scheldwoorden wel eens gebruiik?![]()
Is den hele Friesche taal geen scheldwoordenbrij voor den fraaie Nederlandsche taal?quote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik dergelijke scheldwoorden wel eens gebruiik?![]()
Dat weer wel.quote:Op zondag 2 april 2006 16:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Is den hele Friesche taal geen scheldwoordenbrij voor den fraaie Nederlandsche taal?
Laat Bommel het niet horenquote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Een Ajacied die zich koest houdt is geen echte Ajacied
Ik neem het je niet af hoor.quote:Het is inderdaad jammer dat dit jaar de stand (en het spel) niet het feit mogen onderschrijven dan Ajax de beste is. Dat kan gebeuren en is jammern, maar dat maakt het feit niet anders
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 2 april 2006 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist en dan moet je niet gaan lullen over dat je het/de beste bent.
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Dan moet je juist duidelijk maken dat je de beste bent. Onder normale omstandigheden onderschrijft de stand dat ook. Als dat niet het geval is denken sommigen dat Ajax niet meer de beste. Dan is het soms nodig die onwetenden dat nog even te verduidelijken dat Ajax ongeacht de stand de beste is
Ja hallo, onderschrijf mijn punt maar weerquote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Dan moet je juist duidelijk maken dat je de beste bent. Onder normale omstandigheden onderschrijft de stand dat ook. Als dat niet het geval is denken sommigen dat Ajax niet meer de beste. Dan is het soms nodig die onwetenden dat nog even te verduidelijken dat Ajax ongeacht de stand de beste is
Zou je toch niet lukkenquote:
Nee hoorquote:
Je lult echt uit je nek hoorquote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat dit jaar de stand (en het spel) niet het feit mogen onderschrijven dan Ajax de beste is. Dat kan gebeuren en is jammern, maar dat maakt het feit niet anders
Wel. Je bent de beste als je bovenaan staat. Als je dat niet staat ben je niet de beste. "De beste zijn" bestaat alleen maar uit momentopnames. Je kunt hoogstens zeggen dat je vaker de beste dan anderen bent geweest, maar dat maakt je nog niet de beste.quote:
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef Merkie het volgende:
Als ze de beste waren stonden ze wel bovenaan.
Probeer geen begrippen toe te passen als je ze niet begrijptquote:
quote:
Ach welnee. Je bent de beste als je clubnaam begint met een A en eindigt op jaxquote:Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef Zjakkie het volgende:
De beste staat iig geen 28 punten achter
Duidelijk een veel te vluchtige oppervlakkige definitie van "de beste".quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel. Je bent de beste als je bovenaan staat. Als je dat niet staat ben je niet de beste. "De beste zijn" bestaat alleen maar uit momentopnames. Je kunt hoogstens zeggen dat je vaker de beste dan anderen bent geweest, maar dat maakt je nog niet de beste.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Probeer geen begrippen toe te passen als je ze niet begrijpt
Kom op zeg. Nu haal je ineens "voor jou" erbij. Maar dat terzijde. Feyenoord is niet de beste club voor mij, maar wel de mooiste. En daarom ben ik voor Feyenoord. Prestaties hebben daar geen invloed op. Of je de beste bent of niet wordt wel bepaald door resultaten.quote:Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Duidelijk een veel te vluchtige oppervlakkige definitie van "de beste".
Maar ik begrijp dus dat volgens je eigen definitie dat voor jou is F'noord niet de beste club is.
Probeer dat die A'dammers maar eens wijs te maken.quote:Op zondag 2 april 2006 16:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
misschien is er wel hele niet zo iets als een 'beste club'.
Oh, waarom niet dan?quote:
Tuurlijk voor mij/ Voor jou ook dan? Topquote:Op zondag 2 april 2006 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg. Nu haal je ineens "voor jou" erbij.
Ah, jij noemt dat "de mooiste". Kan ook.quote:Op zondag 2 april 2006 16:24 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord is niet de beste club voor mij, maar wel de mooiste. En daarom ben ik voor Feyenoord.
Daar hej noe wat anquote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef OssieMan het volgende:
Ajax heeft als enige NL ploeg tenminste alle 3 de grote europese prijzen, dat kan niemand ze meer nadoen
de cupwinnercups was toch achteraf gezien een cup voor josti's... totaal onbelangrijk toernooi, dat helemaal niks zei over hoe goed de club nu eigenlijk was. Dat ze m gewonnen hebben was zeker mooi en de manier waarop ook (kut italianen) maar wat het nu eigenlijk voorstelde...?quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef OssieMan het volgende:
Ajax heeft als enige NL ploeg tenminste alle 3 de grote europese prijzen, dat kan niemand ze meer nadoen
Omdat er geen EC2 meer isquote:
er is geen beste club in feiten,alleen in meningen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Probeer dat die A'dammers maar eens wijs te maken.
Feyenoord heeft dit decennium als enige Nederlandse club een Europese prijs gepakt. Dat is voor Feyenoord dan wel weer een troostende gedachtequote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef Trancelocator het volgende:
Feyenoord is dit decennium nog geen landskampioen geweest. Dat is voor een Ajacied dan wel weer een troostende gedachte.
Ehm, ze wonnen van Oost-Duisters ...quote:Op zondag 2 april 2006 16:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
de cupwinnercups was toch achteraf gezien een cup voor josti's... totaal onbelangrijk toernooi, dat helemaal niks zei over hoe goed de club nu eigenlijk was. Dat ze m gewonnen hebben was zeker mooi en de manier waarop ook (kut italianen) maar wat het nu eigenlijk voorstelde...?
quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef RayMania het volgende:
Altijd dat Ajax-Feyenoord gezeik. Feit is nu gewoon dat Ajax dit seizoen #(*$&*#$-slecht is. Je kan niet 31 wedstrijden lang de scheidsrechters of iets anders de schuld geven. Men probeert elkaar uit te lullen met argumenten als "meeste prijzen", "grootste historie". Bullshit allemaal. Het gaat om de feiten en hoe het er nu voorstaat. Ajax is al 3 jaar lang één en al bagger en staat 28 punten achter. Triest.
Ohja, ik ben Ajacied.
Waren er meer zoals jij.quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef RayMania het volgende:
Altijd dat Ajax-Feyenoord gezeik. Feit is nu gewoon dat Ajax dit seizoen #(*$&*#$-slecht is. Je kan niet 31 wedstrijden lang de scheidsrechters of iets anders de schuld geven. Men probeert elkaar uit te lullen met argumenten als "meeste prijzen", "grootste historie". Bullshit allemaal. Het gaat om de feiten en hoe het er nu voorstaat. Ajax is al 3 jaar lang één en al bagger en staat 28 punten achter. Triest.
Ohja, ik ben Ajacied.
dat is idd zo. Maar dan nog haal ik het niet in mn domme kop te zeggen dat Roda JC te beste club is. iK vind het de leukste club (wat een houthakkers hebben daar door de jaren heen gevoetbaldquote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
er is geen beste club in feiten,alleen in meningen.
Ow wacht ik ben in de war met de Uefacup.. die halve finale tegen Torino... wat was ik toen zwaar voor Ajaxquote:
3 jaar alleen maar bagger, maar seizoen 2003-2004 nog wel kampioen. Fijne Ajacied ben je ...quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef RayMania het volgende:
Ajax is al 3 jaar lang één en al bagger en staat 28 punten achter. Triest.
Ohja, ik ben Ajacied.
oow jewel.quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Twente kennen ze anders niet over de hele wereld
quote:Op zondag 2 april 2006 16:37 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is al decennialang de beste club dus het is een zinloze en achterhaalde discussie
Exactemundo.quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
er is geen beste club in feiten,alleen in meningen.
het is voor mij de beste club die een mindere tijd doormaakt. dat betekend niet dat ik minder achter de club sta. ajax helemaal de grond in stampen is onzin,er staan nog genoeg clubs onder ons in de ranglijst.quote:Op zondag 2 april 2006 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat is idd zo. Maar dan nog haal ik het niet in mn domme kop te zeggen dat Roda JC te beste club is. iK vind het de leukste club (wat een houthakkers hebben daar door de jaren heen gevoetbald) en ik ben trots dat ze zich bij de 6 of 7 beste clubs van de laatste dertig jaar mogen scharen... maar meer ook niet.
Alleen een voorganger van Roda is kampioen geworden, Rapid JC... en verder zijn de kampioen in de eerste divisie geweest in 1972 denk ik... schijnt enorm volksfeest te zijn geweestquote:Op zondag 2 april 2006 16:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is voor mij de beste club die een mindere tijd doormaakt. dat betekend niet dat ik minder achter de club sta. ajax helemaal de grond in stampen in onzin,er staan nog genoeg clubs onder ons in de ranglijst.
dat jij roda jc niet de beste club noemt zie ik als realistisch. ik kan me geen landskampioenschap en geen europese titel van roda herinneren. daarbij vind ik het inderdaad mooi dat een club uit kerkrade zo goed is en bij de eerste 10 kan eindigen van de eredivisie terwijl zo;n grote plaats als Maastricht ergens in de eerste divisie rommelt.
ik had het eigenlijk alleen over eredivisie niveauquote:Op zondag 2 april 2006 16:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alleen een voorganger van Roda is kampioen geworden, Rapid JC... en verder zijn de kampioen in de eerste divisie geweest in 1972 denk ik... schijnt enorm volksfeest te zijn geweest![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 16:38 schreef Doc het volgende:
[..]Eindelijk heb je het door! Je kan het wel!
Uiteraardquote:Op zondag 2 april 2006 16:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk alleen over eredivisie niveau.
wat een onzin - je weet het volgens mij pas echt op de laatste speeldag, er is geen enkele reden om uit te gaan van winst bij rkc en vitessequote:Op zondag 2 april 2006 17:31 schreef frenzy2003 het volgende:
toch wel fijn dat Grunn nu nog 6de staat omdat ons doelsaldo beter is. ik vraag me af of we dit volhouden. volgende week hebben wij nog een zware tegenstander,bij rkc en vitesse ga ik uit van winst. mochten wij een beter resultaat behalen dan groningen volgende week dan zijn we wel zeker van de 5e plek.
Tuulk toch nie joh druifquote:
natuurlijk,maar ik denk dat rkc en vitesse in deze staat zeker verslagen moet worden door ajax,uit en thuis. deze nederlaag had ik al aan voelen komen na dat bekerduel. wat misschien niet verwacht was,was het gelijkspel met nac. toch denk ik dat we 3 hele leuke laatste wedstrijden krijgen dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
wat een onzin - je weet het volgens mij pas echt op de laatste speeldag, er is geen enkele reden om uit te gaan van winst bij rkc en vitesse
Zoek het woord 'feit' eens op in het woordenboek.quote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat dit jaar de stand (en het spel) niet het feit mogen onderschrijven dan Ajax de beste is. Dat kan gebeuren en is jammern, maar dat maakt het feit niet anders
* Eilanden het eenSCH is met SCHquote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
wat een onzin - je weet het volgens mij pas echt op de laatste speeldag, er is geen enkele reden om uit te gaan van winst bij rkc en vitesse
Lees nog eens verder, dan weet je wat hij bedoelt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef clauwheee het volgende:
Wat een onzin hier allemaal
Maar doc, als je het maar vaak genoeg gaat roepen ga je het misschien wel geloven![]()
Ja ik snap hem ook wel, had alles al terug gelezenquote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lees nog eens verder, dan weet je wat hij bedoelt.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef Suijk het volgende:
Maar we worden het hele seizoen al geplaagd.
M.n. door Blind.
oftewel Jong AZ - NAC Bredaquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
AZ
... met Zwarthoed, Medunjanin, De Zeeuw, Ikedia en The Koef in de basis
quote:Het is niet echt sprankelend in de uitverkochte Hout. Er gebeurt te weinig.
Jammer, zou wel mooi voor hem zijn.quote:Ikedia passeert twee man, schiet, maar in de handen van keeper Schollen.
Toch is het heel anders als Huysegems een kans verprutstquote:Huysegems in de combinatie alleen voor Schollen, maar schiet tegen de keeper op.
je bedoelt zwarthoed, timmer speelt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Boomlaars het volgende:
Net Slot alleen voor de keeper in de 45+1 minuut, timmer tikte bal net naast. Overall komt de meeste dreiging van AZ, maar NAC komt er af en toe onder leiding van Leonardo gevaarlijk uit.
Schaars speelt bij AZ hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Boomlaars het volgende:
kun je nagaan hoe schaars die aanvallen van NAC zijn
Van Gaal zou Ajax kunnen piepelen, als ze van het weekend weten te winnen in Amsterdam. Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Wat een klootzakken bij AZ... een beetje met een B-elftal op komen draven. Dat verziekt alles onderin voor de nacompetitie.
En toch is het triest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Van Gaal zou Ajax kunnen piepelen, als ze van het weekend weten te winnen in Amsterdam. Ik geef hem geen ongelijk.
Het is Danny... En die kleuren staan hem toch nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Denny Denny die kleuren staan je zeker wel
Mijn edit was eerderquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is Danny... En die kleuren staan hem toch niet.
arveladze?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
En ook goed werk van Arveladze. Toch nog 3 - 2.
inderdaad ja... wat zit ik mij toch een partij blij te wezen hier...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Wat een klootzakken bij AZ... een beetje met een B-elftal op komen draven. Dat verziekt alles onderin voor de nacompetitie.
Als NAC de play-offs ontloopt is het einde seizoen voor Leonardo. Dat wordt alsnog een schorsing.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef Stefkuh het volgende:
WIe had Versatel/Tele2? Leo gaat een schorsing krijgen zeker he?STom stom.. vanuit mijn positie trapte hij Leiwakabessy vol int gezicht..
please laat het gezichtsbedrog zijn :x :x
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als NAC de play-offs ontloopt is het einde seizoen voor Leonardo. Dat wordt alsnog een schorsing.
Sjezus, stelletje Jomanda's daar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef detulp050 het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=78407
Volgens PSV is het al zover
Als dit op Ajax.nl had gestaan had je ze hier 's moeten horenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Belediging voor Groningen dit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Okee, maar PSV heeft onafhankelijk van (een winnend) AZ maar een puntje nodig.quote:
Dat jij er een nederlaag in ziet, primaquote:2/10/2004 PSV FC Groningen 3-0
11/4/2004 PSV FC Groningen 5-0
24/8/2002 PSV FC Groningen 1-0
22/12/2001 PSV FC Groningen 8-0
31/1/2001 PSV FC Groningen 3-0
3/5/1998 PSV FC Groningen 6-2
25/8/1996 PSV FC Groningen 4-1
21/10/1995 PSV FC Groningen 7-1
29/10/1994 PSV FC Groningen 5-0
18/12/1993 PSV FC Groningen 1-1
24/10/1992 PSV FC Groningen 3-0
9/11/1991 PSV FC Groningen 2-1
19/1/1991 PSV FC Groningen 1-1
23/12/1989 PSV FC Groningen 2-0
21/12/1988 PSV FC Groningen 1-0
31/10/1987 PSV FC Groningen 4-1
29/10/1986 PSV FC Groningen 6-1
5/4/1986 PSV FC Groningen 0-0
2/9/1984 PSV FC Groningen 1-1
14/4/1984 PSV FC Groningen 3-1
Feyenoord en Groningenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:52 schreef detulp050 het volgende:
Wie heeft er dit seizoen van PSV gewonnen ?
Het is niet aan Groningen of PSV kampioen wordt. De kans dat AZ wint in Amsterdam is ook niet bijster groot.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:52 schreef detulp050 het volgende:
Het gaat er niet om dat we eraan twijfelen dat PSV kampioen wordt, maar dat PSV dat morgen wordt staat nog niet helemaal vast. De tekst op de site is dan wel erg ongelukkig
Ofwel, ik heb geen idee waarom of dat bericht al "open" staat (geen zondagdienst), maar beledigend is het dus niet echt. Groningen mag zeer waarschijnlijk ook wel winnen morgen, en er zal toch zeker wel begrip voor zijn dat je zoiets niet in de laatste seconde nog moet tikken?quote:10/4/2005 Ajax AZ 4-2
1/11/2003 Ajax AZ 3-2
19/10/2002 Ajax AZ 6-2
16/9/2001 Ajax AZ 1-0
27/5/2001 Ajax AZ 5-1
16/4/2000 Ajax AZ 4-1
9/9/1998 Ajax AZ 5-1
28/8/1996 Ajax AZ 1-0
20/12/1987 Ajax AZ 3-0
2/5/1987 Ajax AZ 2-0
2/2/1986 Ajax AZ 8-2
17/3/1985 Ajax AZ 4-2
30/10/1983 Ajax AZ 2-1
31/10/1982 Ajax AZ 2-0
15/5/1982 Ajax AZ 3-2
18/10/1980 Ajax AZ 1-2
24/2/1980 Ajax AZ 2-2
4/6/1979 Ajax AZ 1-1
17/8/1977 Ajax AZ 2-1
16/1/1977 Ajax AZ 1-0
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou zeggen, zet ook alvast maar alle overlijdensberichten in de krant dan, van iedereen! Statistisch gezien gaat namelijk iedereen doodquote:Op zondag 9 april 2006 00:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is niet aan Groningen of PSV kampioen wordt. De kans dat AZ wint in Amsterdam is ook niet bijster groot.
[..]
Ofwel, ik heb geen idee waarom of dat bericht al "open" staat (geen zondagdienst), maar beledigend is het dus niet echt. Groningen mag zeer waarschijnlijk ook wel winnen morgen, en er zal toch zeker wel begrip voor zijn dat je zoiets niet in de laatste seconde nog moet tikken?
Wat een arrogantie zegquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef detulp050 het volgende:
PSV zal thuis verliesen van Groningen jaquote:
Nee, maar er is natuurlijk al wel een programma opgesteld mochten ze vandaag kampioen worden.quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Chen het volgende:
Programma zondag 9 april:
14:30 PSV - FC Groningen
16:15 Huldiging op het veld
17:45 Vertrek kampioensstoet
19:00 Huldiging op het stadhuisplein
20:30 Einde huldiging
Tijden kunnen iets afwijken
Euhm PSV is toch nog geen kampioenm?
Dat had ik nog niet gelezen, voor dat ik mijn post plaatste.quote:Op zondag 9 april 2006 11:48 schreef Chen het volgende:
Ja maar dat bericht op de website klopt dan niet helemaal
Lyonquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:52 schreef detulp050 het volgende:
In de laatste seconde tikken? Wat een onzin, je kunt het bericht klaarzetten en met 1 druk op de knop kun je het online zetten. Ik vind het erg voorbarig, wat arrogant zelfs. Al is de kans nog zo groot dat je kampioen wordt..quote:Op zondag 9 april 2006 00:03 schreef okee6 het volgende:
en er zal toch zeker wel begrip voor zijn dat je zoiets niet in de laatste seconde nog moet tikken?
Het is denk ook per ongeluk geplaatst, want als je nu naar de hoofdpagina gaat, zie je dat bericht niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
In de laatste seconde tikken? Wat een onzin, je kunt het bericht klaarzetten en met 1 druk op de knop kun je het online zetten. Ik vind het erg voorbarig, wat arrogant zelfs. Al is de kans nog zo groot dat je kampioen wordt..
Nee, alleen de laatste 2, wat nog steeds het geval isquote:Op zondag 9 april 2006 12:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Werden voorheen de wedstrijden van de laatste drie speelronden niet allemaal tegelijk afgewerkt?
Ook bij een gelijkspel in Amsterdamquote:Op zondag 9 april 2006 12:44 schreef borisz het volgende:
ajax wint van az en dan is psv kampioen
quote:Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een misplaatste verontwaardiging hier zeg.
quote:
Says who?quote:Op zondag 9 april 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ze draaien een aardig seizoen en denken gelijk potten te gaan breken in Eindhoven
Deze TT heeft het al een week uitgehoudenquote:
tot woensdag?quote:Op zondag 9 april 2006 13:05 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik vind de TT voor deze keer wel goed....hup Twente...
Heracles groet
Het is uberhaupt niet zichtbaar geweest. Het stond alleen wel benaderbaar. Zie het berichtnummer, dat wijkt af.quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is denk ook per ongeluk geplaatst, want als je nu naar de hoofdpagina gaat, zie je dat bericht niet meer.
Als jij me je adres geeft, en ik beloof met 100+ km/uur aan te komen als jij op straat staat, dan durf ik wel alvast een bericht over jou online te zetten. We praten hier over twee statistisch 'onmogelijke' wedstrijden en een grote massa die op de juiste wijze moet worden voorgelicht. Dat is nodig omdat Nederland (hier Eindhoven) tegenwoordig anders in chaos verzand.quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet ook alvast maar alle overlijdensberichten in de krant dan, van iedereen! Statistisch gezien gaat namelijk iedereen dood
Doordat Ajax finale voor de beker speelt en PSV kampioen gaat worden, is Ajax al zeker van Europees voetbal hoor....quote:Op zondag 9 april 2006 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
psv-groningen gelijk en az wint dan
ajax uit de playoffsss
quote:
snap je dan niet dat ze dan feest aan het vieren zijnquote:Op zondag 9 april 2006 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
In de laatste seconde tikken? Wat een onzin, je kunt het bericht klaarzetten en met 1 druk op de knop kun je het online zetten. Ik vind het erg voorbarig, wat arrogant zelfs. Al is de kans nog zo groot dat je kampioen wordt..
quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef StarGazer het volgende:
Kom op Groningen, wees eens brutaal vandaag
Van mij dus niet.quote:Op zondag 9 april 2006 14:43 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
![]()
Juist vandaag mag PSV een keer winnen.
Nee omdat ik gewoon hoop dat Groningen wint. Daarnaast haalt Ajax de play offs echt wel. Psv heeft er geen fuck mee te maken. kampioen worden die toch wel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Why? Zodat PSV een week later kampioen wordt en Ajax misschien nog 6e gaat worden?
je bent niet de enigequote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Corksterr het volgende:
Jammer dat ik het allemaal maar via de radio moet volgen.![]()
sop://202.101.35.149:29019/channel-19488quote:Op zondag 9 april 2006 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke op Sopcast, als je zo vriendelijk zou willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |