Fier en Koen, ook als vijfde.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef DutchSoldier het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef Gizmo112 het volgende:
oke, groningen dus straks wel bij de eerste vijf...
Vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeperquote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef frenzy2003 het volgende:
tering wat gaat het snel die topics.
overigens wel hilarisch dat het met de derde keeper beter gaat dan met de 2e.
Zijn ze nog steeds, Aerts is slechts een stand-in.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
doe dat eens in dat andere topicjequote:
Het aardige is dat dit niet een verhaal is dat nu pas opgehangen wordt maar altijd geldt en ook in jaren dat de ranglijst wel meer overeenkomt met het feit dat Ajax het beste is hoor. Het is een verhaal dat ik al jaren hou - kampioensjaar of niet. In die zin is het niet "in bochten wringen"quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
Het is wel degelijk je in bochten wringen. Voor jezelf een verhaal verzinnen om de realiteit aan te kunnen. Dat is op zich heel goed hoor, dat is een manier van overleven en in die zin heel erg slim en soms onvermijdelijjk.
Verhalen kunnen best mooi zijn, ook als ze bedacht zijn om de werkelijkheid te verdraaien. Ik neem het je niet kwalijk. Het enige dat ik je verwijt is dat je al zolang hetzelfde verhaal afsteekt.![]()
vooral in de euroborg.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef freiss het volgende:
Groningen heerscht.
Wordt lastig, Aerts is er al uitquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Nou, kijken of Twente weer gelijk kan maken.
Dat zou wat zijn, maar ik denk niet dat Feyenoord nogmaals een voorsprong van 2 doelpunten weggeeft, maar je weet natuurlijk nooit......quote:
Grappig dat je niet eens het verschil weet tussen het beste en de beste maar dat terzijde.quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Het aardige is dat dit niet een verhaal is dat nu pas opgehangen wordt maar altijd geldt en ook in jaren dat de ranglijst wel meer overeenkomt met het feit dat Ajax het beste is hoor. Het is een verhaal dat ik al jaren hou - kampioensjaar of niet. In die zin is het niet "in bochten wringen"
Dat jij het feit niet wil onderschrijven dat Ajax het best is vind ik geen probleem, dat mag best.
voor een reservekeeper die bijna nooit de kans krijgt en daarna 2 keer een blunder maakt (al vond ik die ene ook wel een overtreding op hem) is de druk best groot jaquote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
toch wel zieligdat ze in eigen huis zo blunderen tegen Twente. terwijl de druk toch echt niet zo groot was.
Ach, tegen NAC kon het ook.quote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, maar ik denk niet dat Feyenoord nogmaals een voorsprong van 2 doelpunten weggeeft, maar je weet natuurlijk nooit......
En die worden dan weer nepsupporters genoemdquote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je niet eens het verschil weet tussen het beste en de beste maar dat terzijde.
De bochten worden nu nog ruimer. Het gaat teringkut met Ajax en dan heb jij blijkbaar een verhaal nodig om daar mee te kunnen leven. Anderen die ik ken, die berusten erin en houden zich gewoon een tijdje koest.
Juist en dan moet je niet gaan lullen over dat je het/de beste bent.quote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef Tvduijn het volgende:
Ofterwijl, als het slecht gaat met je club ben je gewoon de lul![]()
Luinge is zelf altijd erg netjes in zijn taalgebruik ja...quote:Op zondag 2 april 2006 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blind scheen dus wat dingen tegen hem gezegd te hebben wat hij niet voor de radio wilde vertellen... zo grof.. nou, voor schelden staat maar 1 straf dus...
Die zwakbegaafde durft wel met zn grafkop op tv, dus kan me niet voorstellen dat ie dingen niet durft te zeggen. Kortom, gewoon gelul van die kankerhondquote:Op zondag 2 april 2006 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blind scheen dus wat dingen tegen hem gezegd te hebben wat hij niet voor de radio wilde vertellen... zo grof.. nou, voor schelden staat maar 1 straf dus...
Je kunt ook een punt maken zonder te schelden hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Die zwakbegaafde durft wel met zn grafkop op tv, dus kan me niet voorstellen dat ie dingen niet durft te zeggen. Kortom, gewoon gelul van die kankerhond
quote:Op zondag 2 april 2006 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt ook een punt maken zonder te schelden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |