Fier en Koen, ook als vijfde.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef DutchSoldier het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef Gizmo112 het volgende:
oke, groningen dus straks wel bij de eerste vijf...
Vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oude tijden herleven daar... lijkt wel eind jaren tachtig.
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeperquote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef frenzy2003 het volgende:
tering wat gaat het snel die topics.
overigens wel hilarisch dat het met de derde keeper beter gaat dan met de 2e.
Zijn ze nog steeds, Aerts is slechts een stand-in.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Aerts WAS de tweede keeper en Ekramy WAS de derde keeper
doe dat eens in dat andere topicjequote:
Het aardige is dat dit niet een verhaal is dat nu pas opgehangen wordt maar altijd geldt en ook in jaren dat de ranglijst wel meer overeenkomt met het feit dat Ajax het beste is hoor. Het is een verhaal dat ik al jaren hou - kampioensjaar of niet. In die zin is het niet "in bochten wringen"quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
Het is wel degelijk je in bochten wringen. Voor jezelf een verhaal verzinnen om de realiteit aan te kunnen. Dat is op zich heel goed hoor, dat is een manier van overleven en in die zin heel erg slim en soms onvermijdelijjk.
Verhalen kunnen best mooi zijn, ook als ze bedacht zijn om de werkelijkheid te verdraaien. Ik neem het je niet kwalijk. Het enige dat ik je verwijt is dat je al zolang hetzelfde verhaal afsteekt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |