quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef Caas het volgende:
1. Utomlyonnye solntsem (Burnt by the sun) vs. Trois Couleurs: Rouge
2. Léon vs. La Reine Margot
3. Pulp Fiction vs. The Hudsucker Proxy
4. Huozhe (To Live) vs. Chung hing sam lam (The Chungking Express)
quote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef speknek het volgende:
Ach kom op, Utomlyonnye solntsem? Chung hing sam lam? Jullie weten dat er op heel fok! maar vier mensen zijn die die films ooit hebben gezien, en dat het daarom bijzonder salonfahig is om ze te noemen.
Dit doen we vooral om dingen in een perspectief te plaatsen. Voor degenen die vinden dat ze kenners van de betere ondergewaardeerde underground film zijn omdat ze Boondock Saints super- mega-vet cool vonden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef speknek het volgende:
Ach kom op, Utomlyonnye solntsem? Chung hing sam lam? Jullie weten dat er op heel fok! maar vier mensen zijn die die films ooit hebben gezien, en dat het daarom bijzonder salonfahig is om ze te noemen.
Er wordt helemaal niet gezegd dat die films slecht zijn. En er hebben pas 4 mensen op die films kunnen stemmen, dus Speknek heeft wel degelijk gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 01:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
, je hebt ons door. Natuurlijk zijn dat vreselijke slechte films, maar we moeten aan ons imago denken hè...
Nee, er wordt gezegd dat het salonfähig is om die films te noemen; dat impliceert dat ze niet genoemd zouden worden vanwege hun kwaliteit.quote:Op maandag 3 april 2006 11:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet gezegd dat die films slecht zijn. En er hebben pas 4 mensen op die films kunnen stemmen, dus Speknek heeft wel degelijk gelijk.
Dat wordt weer een leuke finale voor the chosen few.
de echte topfilms zijn de nominatie-ronde niet eens doorgekomen, omdat die maar door 1 fokker zijn gezienquote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef speknek het volgende:
Nee hoor, iets kan best kwaliteit hebben èn salonfähig zijn. Dan worden ze verkozen boven films die even goed of net iets beter zijn, maar niet salonfähig, is wat ik bedoel.quote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, er wordt gezegd dat het salonfähig is om die films te noemen; dat impliceert dat ze niet genoemd zouden worden vanwege hun kwaliteit.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind eigenlijk SoK's ondertitel leuker, vooral na die skippybal.
Jaquote:
En als iemand anders op of tegen die films stemt worden ze niet geloofdquote:Op maandag 3 april 2006 11:45 schreef victorinox het volgende:
En er hebben pas 4 mensen op die films kunnen stemmen, dus Speknek heeft wel degelijk gelijk.
Dat wordt weer een leuke finale voor the chosen few.
Ja want iedereen die op Pulp Fiction stemt is natuurlijk zo'n QT fanboy....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
En als iemand anders op of tegen die films stemt worden ze niet geloofd![]()
Ik zal dan maar weg blijven uit hun tournament...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
En als iemand anders op of tegen die films stemt worden ze niet geloofd![]()
Het maakt me eigenlijk geen flikker uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik beperk me tot een voorzichtige, maar gemeende.
Dat heb ik ook, ik denk dat ik zelfs eens een gelijkaardige uitspraak heb gedaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:14 schreef victorinox het volgende:
Ik vind het alleen frappant dat hoe meer films ik kijk, hoe minder vaak ik met tournaments mee kan doen.
De tournaments op Fok! worden steeds snobistischer. Ik doe daar zelf vrolijk aan mee, en heb er dan ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk geen flikker uit.
Ik vind het alleen frappant dat hoe meer films ik kijk, hoe minder vaak ik met tournaments mee kan doen.
Moeilijk aan te komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat betreft Huozhe: iemand die nooit in FTR post heeft meestal geen moeilijk verkrijgbare Chinese films uit begin jaren '90 gezien. Skippybal is dan de uitzondering die de regel bevestigt, ofzo.
je hebt gister ook al gestemdquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:36 schreef dvdfreak het volgende:
1. Trois Couleurs: Rouge vs. Léon
2. Pulp Fiction vs. Huozhe (To Live)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:53 schreef dvdfreak het volgende:
1. Trois Couleurs: Rouge vs. Léon
2. Pulp Fiction vs. Huozhe (To Live)
my badquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt gister ook al gestemd![]()
[Tournament]Beste Film van 1994 Halve Finales
[..]
Ok dan hou ik hem nog iets langer open ipv hem vanavond dicht te gooien.quote:Op maandag 10 april 2006 00:19 schreef laurenzo85 het volgende:
Heb beide films wel in bezit, maar het is nog even kijken of ik tijd vind ze te bekijken..
Updates dus! (onder voorbehoud)
Och, dat mag nog wel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ok dan hou ik hem nog iets langer open ipv hem vanavond dicht te gooien.
94. Niet de gehele jaren 90.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Hare het volgende:
Leon is de beste film van de jaren 90, maar goed, dan maar PF
Door de organisator, veronderstel ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Hare het volgende:
Hmm, door wie is Goodfellas er dan uitgegooid?
Ligt eraan wat je belangrijk noemtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens.
Hare
![]()
Ben je tegenwoordig met belangrijke dingen bezig ofzo, dat je hier bijna niet meer komt?
Geen idee. Een week ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe lang duurt de finale nog?
Wil anders deze week Trois Couleurs: Rouge nog even zien
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe lang duurt de finale nog?
Wil anders deze week Trois Couleurs: Rouge nog even zien
Inderdaad. Dat heb ik ook gedaan. En dat maakt het wel leuker. De drie films zijn via de gebruikelijke kanalen redelijk makkelijk te verkrijgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).
Zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Gorro het volgende:
Pulp Fiction
heb die a-film box met alle 3 filmsquote:Op woensdag 12 april 2006 09:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).
Inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |