Wist ik het maar Nilasha. Mijn 'cunning plan' is alles te laten begroeien met planten die ik liever zie dan mos.quote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef Nilasha het volgende:
Grobbenkuiken zie dat jij ook last hebt van mos in de tuin.. (op die foto van viooltje). Heb hier vanochtend ook weer een "lading" weggehaald. Hoe kun je dit voorkomen?
Ik heb hem ook, op het plantenkaartje staat snoeien na de bloei.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:32 schreef Nilasha het volgende:
Heb nog een vraag waar Veersesmurf of iemand anders misschien een antwoord op weet.
Deze foto is vanmiddag genomen, de katjes zijn zo goed als uitgebloeid. Wanneer moet ik 'm snoeien? Nu al, of in het najaar?
Vorig jaar is dit boompje helemaal niet gesnoeid.
[afbeelding]
Hij begint nu langzaam aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:07 schreef Nilasha het volgende:
En loopt ie nu niet uit dan??
Het gaat pas fout als het boompje naar de boompjeshemel gaat na jouw snoeibeurt.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Koningin het volgende:
Dat hoop ik ook. Want ik heb hem vorig jaar pas gekocht.
De beste tip is zelf een poezenbeest aan de familie toevoegen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:23 schreef Beaker het volgende:
Ja hiero
Vandaag hebben we de tuin helemaal gedaanhelemaal leuk geworden enzo ( foto's zsm
)
We hadden alleen 1 nadeelkatten-poep, heel veel katten-poep! Ik heb weleens van die korrels gestrooid, maar die zijn na een regenbui weer weg dus dat houd geen stand in Nederland
![]()
Wat is nou de beste manier om dit tegen te gaan? (koffiedik is geen optie, we drinken Senseo)
Kom maar op met de tipsies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |