Ik ook! Als nuttige bijdrage post ik vanavond wat foto's van het verspenen van mijn tomatenplantjes.quote:
correct, Indonesië inderdaad, Yogyakarta om precies te zijn (centraal Java). Ik zal nog eens wat plaatjes zoeken.quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik denk Indonesië![]()
Die paradijsvogelbloem op de achtergrond is ook![]()
Het is er altijd zomerquote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef Sorbootje het volgende:
Mooi hoor! Ik vermoed zomaar dat het daar nóg lekkerder weer is dan hier...
Ik heb dat ookquote:Op maandag 3 april 2006 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Leuk, al dat frisse groen. Ik heb net ook weer lekker foto's gemaakt in de tuin. Ik ontdek steeds meer nieuwe blaadjes. Hebben jullie dat ook, dat je die blaadjes zo ongeveer uit hun knoppen kijkt?
Straks volgen m'n foto's
Haha, precies.. ik zat net ook al te kijken of de akeleien die ik gisteren gezaaid heb al opgekomen warenquote:Op maandag 3 april 2006 16:38 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook
Sowieso loop ik iedere dag alles wat ik heb gezaaid na om te kijken of het al is gegroeid. En dat terwijl ik best weet dat het verschil na een dag onzichtbaar is. Ik kan toch niet laten
Tja...helaas is het onkruid ook weer wakker geworden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Ik heb zo'n zin om in het weekend eens wat te gaan kroelen in de tuin.
Overal zie ik al blaadjes naar boven komen.....![]()
Maar ook overal onkruid, en dat wil ik weg hebben.
Zit er ook water vlakbij?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:37 schreef Sorbootje het volgende:
Die eenden zijn trouwens niet uit onze tuin te slaan. Ik heb ze een paar keer wat oud brood gegeven en nu komen ze al naar de achterdeur "rennen" als ik even in de keuken ben ofzo... Wel grappig. Het zijn van die koddige beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |