Ja, ik voel dus al dat Blind volgend jaar nog bij Ajax zitquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef JeroenV het volgende:
En Ajax wacht met beslissen over Blind volgens Jack.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef JeroenV het volgende:
En Ajax wacht met beslissen over Blind volgens Jack.
Ik denk dat Blind het seizoen af mag maken en dat er volgend seizoen een andere trainer komt. Daarom denk ik ook dat Ajax het niet erg netjes vindt om daarover nu naar buiten te treden.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate wordt alleen nog maar genoemd bij psv.
Hopelijk is Ten Cate een echte Amsterdammer.
Luinge is een corrupt ventje, ik heb geen andere verklaring.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaha Luinge wil zichzelf duidelijk vrijspreken, wat een aap is die Luinge joh. WEES EEN MAN EN ZEG WAT BLIND ZEI DAN![]()
Schiet je niets mee op.quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef jna het volgende:
Niks wachten gewoon nu.
quote:Overigens wel Klaas Jan in de uitzending volgende week![]()
Als club zijnde doe je daar geen uitspraken over als er nog zoveel dingen op het spel staan. Maar ze zullen ook niet blind zijn (quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Jasza het volgende:
Blind moet het gewoon afmaken maar ze moeten wel al bezig zijn met mensen benaderen dan.
Waarom niet?quote:
Blind.. Wees eens een echte kerel en geef gewoon toe dat die 11 verliespunten allang waren omgezet in 12 winstpunten, als je nou eens wat meer zelfreflectie zou hebben gehad en tot de conclusie was gekomen dat iemand anders op jouw plaats beter was geweest..quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaha Luinge wil zichzelf duidelijk vrijspreken, wat een aap is die Luinge joh. WEES EEN MAN EN ZEG WAT BLIND ZEI DAN![]()
Ja, maar het blijft belachelijk natuurlijk hoe er gespeeld (en gewisseld) wordt. Dat heeft verder weinig te maken met scheidsrechters, daarom slaat het betoog van Blind natuurlijk ook nergens op.quote:Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Siemerink het volgende:
Maar Ajax is zeker wel genaaid.
Hey.. Is dat niet Danny Blind?!quote:
Soms wel he...quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Hey.. Is dat niet Danny Blind?!![]()
Daarom ook mijn eerste post.quote:Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft belachelijk natuurlijk hoe er gespeeld (en gewisseld) wordt. Dat heeft verder weinig te maken met scheidsrechters, daarom slaat het betoog van Blind natuurlijk ook nergens op.
- Wil z'n handen niet branden aan dit Ajaxquote:Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Waarom niet?
- Hij is een Amsterdammer
- Bij PSV kan hij vooral verliezen (hij moet maar afwachten of hij het even goed zal doen als Hiddink)
- Bij Ajax kan hij werkelijk niets verliezen na dit seizoen
toch jammer... Een man als Blind, met zo'n Ajax verleden moet zo'n diepte punt maken....quote:Door de nederlaag tegen Roda JC (2-1) heeft Ajax een historisch dieptepunt bereikt. De verliespartij in Kerkrade betekende de tiende seizoensnederlaag voor de Amsterdammers. De laatste serie van zoveel nederlagen dateert van 40 jaar geleden.
In het seizoen 1964/1965 maakte Ajax het toen nog bonter. Onder aanvoering van trainer Vic Buckingham, die tussentijds opstapte, werd maar liefst dertien maal verloren. Met nog drie wedstrijden te gaan zouden de manschappen van Danny Blind dit record nog kunnen evenaren.
Een overzicht van alle competitienederlagen dit seizoen:
28-08-2005 Ajax - Feyenoord 1-2 (0-1)
18-09-2005 AZ - Ajax 4-2 (2-2)
23-10-2005 PSV - Ajax 1-0 (1-0)
06-11-2005 NEC - Ajax 1-0 (0-0)
27-11-2005 FC Utrecht - Ajax 1-0 (0-0)
30-12-2005 SC Heerenveen - Ajax 4-2 (2-0)
29-01-2006 Ajax - FC Utrecht 1-4 (0-1)
05-02-2006 Feyenoord - Ajax 3-2 (2-1)
19-03-2006 FC Groningen - Ajax 3-2 (2-1)
02-04-2006 Roda JC - Ajax 2-1 (1-1)
Ik zou de eer aan mijzelf houden. Maar ik denk dat Danny nu zoiets heeft dat als hij opzegt hij het gevoel heeft dat hij Ajax in de steek laat...quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Het is te triest voor woorden. Maar ik wou dat ik kon zeggen dat het zijn schuld niet is.
Maar hij KAN het gewoon niet en ik snap niet dat hij zichzelf zo vernietigt qua reputatie nu....
Hij laat Ajax meer in de steek door te blijven zittenquote:Op maandag 3 april 2006 09:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik zou de eer aan mijzelf houden. Maar ik denk dat Danny nu zoiets heeft dat als hij opzegt hij het gevoel heeft dat hij Ajax in de steek laat...
idd, gewoon na de competitie opstappen en plaats maken voor een echte coach. ALs ik blind was zou ik nog wel aanblijven als assistent, kan je alleen maar leren.quote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij laat Ajax meer in de steek door te blijven zitten.
Maar goed, het zou denk ik ook niet veel meer uitmaken nu ook...
Dat hij er nu nog steeds zit, en nog steeds telkens met de vinger naar anderen wijst, zegt ook heel veel over de mensen om hem heen natuurljik, zoals v.d. Lem en Krol, die hem ook duidelijk de waarheid niet zeggen (of deze zelf ook niet zien). Ik hoop dat, als Blind vertrekt, deze heren vrolijk mee vertrekken.quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Het is te triest voor woorden. Maar ik wou dat ik kon zeggen dat het zijn schuld niet is.
Maar hij KAN het gewoon niet en ik snap niet dat hij zichzelf zo vernietigt qua reputatie nu....
Niets nieuws dus...quote:Ajax schuift een beslissing over de toekomst van trainer Danny Blind tot aan de zomer voor zich uit, zo werd gemeldt in Studio Voetbal. De Amsterdamse club zou eerst de afloop van de huidige competitie willen afwachten.
Veel zou daarbij afhangen of Ajax zich alsnog plaatst voor de Champions League en de Gatorade Cup wint. Als Blind beide doelstellingen niet haalt, lijkt hij geen toekomst meer te hebben in Amsterdam. Onlangs omzeilde voorzitter John Jaakke de vraag of Blind na de zomer nog werkzaam is in de Arena.
Ook zou veel afhangen van de beschikbaarheid van eventuele vervangers. Over de opvolging van Blind wordt al wel druk gespeculeerd. Henkt ten Cate, die ook in beeld is bij PSV, zou een belangrijke kandidaat zijn. Datzelfde geldt voor Co Adriaanse (FC Porto) en Frank Rijkaard (FC Barcelona).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |