"Correct" hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 14:35 schreef Suijk het volgende:
Ik vond die titel juist wat sneu en bevestigt een beetje dat we het altijd bij een ander zoeken als het mis gaat. Natuurlijk is Luinge een eikel, maar om een TT aan die gast op te dragen...
Dat mag, stort je hart maar uit.quote:Op zondag 2 april 2006 14:35 schreef Jajong het volgende:
Haha, ik wou net Suijk gaan uitschelden in Feedback.
.
Ik denk dat dit wel de juiste samenvatting is voor dit seizoen ja!quote:
Het komt nu niet echt overtuigend over. We zijn het lachertje dit jaar.quote:Op zondag 2 april 2006 14:46 schreef editor2 het volgende:
Ongeacht dat we dit seizoen met wat voor reden minder draaien, zelfs 2 keer verliezen van die ene Calimeroclub die zelf zelden iets wint, blijven we = GODDELIJK AJAX gewoon de besten!!!
Het aanzien, de vele prijzen staan daar garant voor en kan niemand ons afnemen.
hehehe de fans staan sterker dan ooitquote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Fral het volgende:
Ik zag gister op TV dat over ergernissen praten een betere band schept dan over dingen praat die je leuk vind, dus er zal wel een hechte band ontstaan in het topic nu
Ja, dat staat me ook een beetje tegen. Arme Klaas-Janquote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Suijk het volgende:
Is ook helemaal niet nodig. Volgend jaar UEFA Cup, 6e plaats, veel veranderingen.
Ik vind het zo sneu voor KJH. Hij laat iedere week zien waarom hij zo goed is en dan verkloot de rest van het team het weer.
inderdaad hij kon er nooit meer bij dus moest hij de buitenspelval openen alleen deed hij dat niet in 2de instantie.quote:Op zondag 2 april 2006 14:39 schreef Messenga het volgende:
Maar om even ontopic te gaan.
Wat een KUT selectie![]()
Dan zie je die Lindenbergh bij de 2-1 die Sonko zo laten lopen, waarna hij als een kind uit de F5 zonder enig talent achteraan loopt. Werkelijk, wat triest
.
Laat het duidelijk zijn dat er vooral aan het middenveld nog veel gedaan mag worden, wat een zootje.
Vond het wel chique van Blind dat hij niet begon over die strafschop, en zelfs zei dat het niet ging om het affluiten bij een aanval van Ajax, maar het uberhaupt veel te lange door laten spelen (waardoor het affluiten voor de aanval van Ajax dus eigenlijk inconsequent is, impliceert 'ie daarmee).quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Blind heeft het iig wel over het falen van Luinge...
Tja, Luinge de schuld geven schiet je niets mee op, dit deed hij idd netjes.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Vond het wel chique van Blind dat hij niet begon over die strafschop, en zelfs zei dat het niet ging om het affluiten bij een aanval van Ajax, maar het uberhaupt veel te lange door laten spelen (waardoor het affluiten voor de aanval van Ajax dus eigenlijk inconsequent is, impliceert 'ie daarmee).
Ja IK ook wel, maar als trainer zijnde heb je er niets aan, behalve dat die hond de volgende keer NOG slechter fluit..quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Nee, je schiet er niets mee op. Maar ik doe het lekker wel
Rosales was ook erg goed.quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef twi het volgende:
Galasek gaf trouwens wel een paar goede passes. En Lindenbergh was die eigen goal niet aan te rekenen. Tenminste, zoiets kan gewoon gebeuren. Hij had niet met z'n rug naar de bal moeten zijn, maar koos er voor om z'n man in de gaten te houden. Neem 'm weinig kwalijk.
Maduro was na twee dramatische wedstrijden eindelijk wel weer aardig
Rosales goed? Ik heb hem alleen maar een KUT voorzet zien geven op KJH die alleen omdat HIJ het is er bijna nog inging, maar die was echt kut. En een kans voor open goal schoot die pampa-eikel weer huizenhoog over..quote:Op zondag 2 april 2006 15:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Rosales was ook erg goed.
Maar vlak voor rust sloeg nergens op: Tijd is voorbij, Roda mag spelen, krijgt een corner, bal gaat weg, rebound Roda, spel gaat door, Ajax heeft de bal, mooi pass, 3 spelers weg en dan fluit hij af. Tijd = Tijd![]()
Dit is al de derder keer, het was een 1 april 'grap'quote:Op zondag 2 april 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Zat Wormgoor nou bij de selectie??
Ah okee, ik hoorde het net pas vallen hier op de redactiequote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit is al de derder keer, het was een 1 april 'grap'
En die voorzet waaruit Klaas Jan scoorde dan?quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rosales goed? Ik heb hem alleen maar een KUT voorzet zien geven op KJH die alleen omdat HIJ het is er bijna nog inging, maar die was echt kut. En een kans voor open goal schoot die pampa-eikel weer huizenhoog over..
Dat is toch niet nodig ? dat laat hij elke keer weer zien.quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Blind heeft het iig wel over het falen van Luinge...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |