stofzuig zequote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga me aan mijn huishoudelijke taken wijden
voor rotte aardappel uitgescholden toen je wilde vragen hoe het met haar ging?quote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef BoJo het volgende:
pfff net na een tijd weer gechat met mijn nichtje in het Servisch... viel toch ff tegen![]()
Ik heb toevallig wel een ideetjequote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je nog wilt weten over sterkteberekeningen, aerodynamica, composietmaterialen..
-knip-quote:Op zondag 2 april 2006 17:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel een ideetjeMSN?
nee zo erg nog niet, gewoon vergeten hoe je sommige woorden schrijftquote:Op zondag 2 april 2006 17:08 schreef M5 het volgende:
[..]
voor rotte aardappel uitgescholden toen je wilde vragen hoe het met haar ging?![]()
mja. 't lijkt mij ook niet de makkelijkste taal om te lerenquote:Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zo erg nog niet, gewoon vergeten hoe je sommige woorden schrijft
ik wilde ook een cabrio voor erbij zoekenquote:Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef ook_gek het volgende:
het is weer zo ver. De zon schijnt en ik wil weer een mazda MX5 cabrio![]()
heb het alleen maar geleerd van m'n moeder en familie. Nooit op school of cursussen etc.quote:Op zondag 2 april 2006 17:15 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. 't lijkt mij ook niet de makkelijkste taal om te leren
Alfa'tje Spider?quote:Op zondag 2 april 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde ook een cabrio voor erbij zoeken![]()
![]()
mazda MX5 automaatquote:Op zondag 2 april 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde ook een cabrio voor erbij zoeken![]()
![]()
geen idee, heb denk ik 5 min gekeken en daarna maar besloten het toch maar niet te doenquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee, heb denk ik 5 min gekeken en daarna maar besloten het toch maar niet te doen
dacht meer iets in de trant van zo oud dat je er geen belasting voor hoeft te dokken + cheap ass verzekering maar kon niks vinden in die 5 minuten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |