http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is de URL van die rekenmachien ook alweer?
http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef M5 het volgende:
ik krijg punten aftrek omdat die Speed 25 sec straftijd krijgt
Die ga ik wisselen voor de volgende race.
kutquote:Op zondag 2 april 2006 16:09 schreef M5 het volgende:
[..]
http://5gtt.com/f1/punten.php
maar hij klopt niet omdat Speed strafseconden heeft gekregen en plaatsen is gezakt.
Als je nog wilt weten over sterkteberekeningen, aerodynamica, composietmaterialen..quote:Op zondag 2 april 2006 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
* goedkoop te produceren (hoe goedkoop???????)
concepting dus 20.000 euro, doorproduceren door financiëren
* klein (welke maten?)
ter grootte van een CRX, maar lager, korter en smaller
* voor circuit
Ja, ofcoz.
* moet over openbare weg kunnen
Als het effe kan wel maar is geen vereiste ... desnoods maken we bouwplannen en leveren we het ding als kitcar (for easy shipping)
* laag gewicht (hoeveel?)
500 kg max.
* moet geschikt zijn voor een raceklasse(???)
Ja ... Maar slechts FIA-prepared ... geen FIA goedgekeurde onderdelen dus tenzij ze later niet te vervangen zijn (rolkooi wordt één van de duurste onderdelen op dat gebied)
* krachtige maar lichte motor (motorfiets??)
Nou, Liever meer a la Ariel Atom ... klein, krachtig auto-blok (high revvin)
quote:Op zondag 2 april 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je nog wilt weten over sterkteberekeningen, aerodynamica, composietmaterialen..
Daarom sta je niet in het lijstjequote:Op zondag 2 april 2006 16:11 schreef BoJo het volgende:
ik heb het gevoel dat ik weinig bij kan dragen aan je project Googol![]()
Koffie brengen als we aan het lassen zijnquote:Op zondag 2 april 2006 16:11 schreef BoJo het volgende:
ik heb het gevoel dat ik weinig bij kan dragen aan je project Googol![]()
AutoVisie spam:quote:Op zondag 2 april 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
dank julie
Het grote Lada-fantopic: deel 2
ik wil m ooit op de foto zetten. verder blij ik verre uit dat lijstje.. ook al ken ik wel een bedrijfje waar ze goedkoop duct tape verkopenquote:Op zondag 2 april 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daarom sta je niet in het lijstje
Oja ... moet 'ie wel een rok aantrekken en z'n benen scheren.quote:Op zondag 2 april 2006 16:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koffie brengen als we aan het lassen zijn![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daarom sta je niet in het lijstje
Jij wordt vast lid als mascottequote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil m ooit op de foto zetten. verder blij ik verre uit dat lijstje.. ook al ken ik wel een bedrijfje waar ze goedkoop duct tape verkopen
Kom eens online dan, er staat iets gaafs in de AV of is die F1quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
AutoVisie spam:
-Met een stokoude Lada naar Tsjernobyl
-Koopwijzer Volvo 850 T-5 & T-5R
Koopwijzer wat he? hoezo? scannen mailen naar mij!quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
AutoVisie spam:
-Met een stokoude Lada naar Tsjernobyl
-Koopwijzer Volvo 850 T-5 & T-5R
En toch smerige handen krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 16:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koffie brengen als we aan het lassen zijn![]()
ik 266, maar daar gaat nog wat af door die Speed-Sukkel. ff kijkuh..quote:
Koop bij het tankstation voor een paar euro em zelf, is iets van 4 pagina'squote:Op zondag 2 april 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koopwijzer wat he? hoezo? scannen mailen naar mij!
Eigenlijk moet de APK-loser eruit en jij erinquote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
*BoJo is diep gekwetst.
Je mag m'n pc-systeem wel beheren dat ik nodig heb om werktekeningen te maken, onderdelen te ontwerpen en berekeningen te makenquote:
je investeerd die 4 euro maar in dat vette bladquote:Op zondag 2 april 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koopwijzer wat he? hoezo? scannen mailen naar mij!
quote:Op zondag 2 april 2006 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop bij het tankstation voor een paar euro em zelf, is iets van 4 pagina's![]()
Ik ga wel ff naar de texaco op de hoekquote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
je investeerd die 4 euro maar in dat vette blad![]()
en als ik nou met geld ga lopen smijten?quote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de APK-loser eruit en jij erin
* Googol rent hard weg
Ben trouwens te lui om lenzen in te doen enzoquote:Op zondag 2 april 2006 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga wel ff naar de texaco op de hoek
quote:Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een fucking geile race![]()
![]()
Klassiekertje
quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan ga ik met wisselgeld terug lopen smijten
Inderdaad, weer echt een typische Melbournequote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ik had 'm vanochtend gezien
Melbourne
altijd goed voor gekkigheid
Oeh ... ik ben t0n helemaal vergetenquote:Op zondag 2 april 2006 16:22 schreef Youp het volgende:
nou goed jongens, wanneer gaan we plannen maken?
Youpquote:Op zondag 2 april 2006 16:24 schreef Youp het volgende:
ik vind het primaik hoor het wel
maar ik moet nu weg, maat van me belde dat we verder MOETEN gaan aan ons zitmaaier achtig project, we gaan het chassis lassen ofzo
groeten
quote:Op zondag 2 april 2006 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga de Volvo Ocean Race kijken bij Studio sport en dan een filmpje ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |