ik vraag het me ook al afquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef Thrilled het volgende:
nou ik houd mijn lijstje al bij, hoeveel scheldwoorden zullen er nu in dit topic komen..?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
(nog maar een keer proberen dan)
ik vind mensen die schelden met ziektes dus zeer zielig omdat het toch vaak mensen zijn (denk Ik) die er nog niet meer in contact mee zijn gekomen. waarom word er zo gescholden? vinden ze/jullie het grappig, of denken ze/jullie dat het soms stoer is? daar ben ik dus echt benieuwd naar
Schelden vloeken en slaan is een teken van zwakheid en pure onmachtquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik vind mensen die schelden met ziektes dus zeer zielig omdat het toch vaak mensen zijn (denk Ik) die er nog niet meer in contact mee zijn gekomen. waarom word er zo gescholden? vinden ze/jullie het grappig, of denken ze/jullie dat het soms stoer is? daar ben ik dus echt benieuwd naar
weet ik veel. naam is toeval denk ik, maar deze avatar heb ik zelf gemaaktquote:Op zondag 2 april 2006 13:03 schreef tonks het volgende:
Mag ik vragen waarom je dezelfde avatar en ongeveer dezelfde nick hebt als Crazy Dutch Punk?
Maar het lucht wel op.quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Schelden vloeken en slaan is een teken van zwakheid en pure onmacht
ik denk het ook ja, die mensen kunnen gewoon niet met andere woorden hun punt makenquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar ik vind wel dat ziektes tegenwoordig té snel in scheldwoorden gepropt worden. Neem nou 'kanker', het is gewoon een mode-woord aan het worden. Zie daarvoor ook eens de kankerkachel rage. Vooral hier op fok merk ik dat het als stoer/creatief wordt gezien om het zoveel mogelijk gebruiken, terwijl na één of twee keer de échte creativiteit er natuurlijk wel vanaf is... (zelfde als met dat pwned en lolller !!111!!1111) Het wordt niet meer gebruikt als krachtterm, maar zuiver als middel om zo makkelijk mogelijk te provoceren of omdat het nu eenmaal ín is om het woord te gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind het ook niet goed, maar als je onbewust iets overkomt (bijv: je takken verbanden of je krijgt een belasting aanslag) dan roep je wel eens een ziekte.![]()
ja! vooral op Fok! word het nogal veel gebruiktquote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar ik vind wel dat ziektes tegenwoordig té snel in scheldwoorden gepropt worden. Neem nou 'kanker', het is gewoon een mode-woord aan het worden. Zie daarvoor ook eens de kankerkachel rage. Vooral hier op fok merk ik dat het als stoer/creatief wordt gezien om het zoveel mogelijk gebruiken, terwijl na één of twee keer de échte creativiteit er natuurlijk wel vanaf is... (zelfde als met dat pwned en lolller !!111!!1111) Het wordt niet meer gebruikt als krachtterm, maar zuiver als middel om zo makkelijk mogelijk te provoceren of omdat het nu eenmaal ín is om het woord te gebruiken.
Hoewel m'n vader aan kanker overleden is heb ik geen problemen met het woord als échte krachtterm. Maar de rage om het te pas en te onpas te gebruiken gaat me gewoon wat ver.
en wie bepaalt dat schelden een teken is van pur eonmacht?quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
dat valt dus wel af te leren?quote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef JosvG het volgende:
Als er onverwacht een keer iets gebeurd waar ik niet blij mee ben (klein ongelukje, iets wat finaal misgaat) dan wil ik wel eens een ziekte roepen, normaal doe ik het niet voor elk klein dingetje.
Tuurlijk lucht schelden enorm op. Het is alleen een trend geworden om steeds groffer te schelden. Ik vind GVD nog steeds een behoorlijke krachtterm voor mezelf. Terwijl verdomme al behoorlijk ingeburgerd is en hetzelfde effect heeft als potverdriedubbeltjes zeg maar.quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wie bepaalt dat schelden een teken is van pur eonmacht?
voor sommige mensen lucht het op.... ik vind wel dat r verschil is tussen schelden op iemand of schelden als er iets mis gaat
noem er 1 die lekker bekt......quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk lucht schelden enorm op. Het is alleen een trend geworden om steeds groffer te schelden. Ik vind GVD nog steeds een behoorlijke krachtterm voor mezelf. Terwijl verdomme al behoorlijk ingeburgerd is en hetzelfde effect heeft als potverdriedubbeltjes zeg maar.
Ik betrap mezelf er ook op dat ik in de overtreffende trap meega. En dat terwijl er nog 1001 andere manieren zijn om je onvrede verbaal te uiten.
In mijn geval is godverdomme nog steeds een lekkere krachtterm. Je kunt de klemtoon leggen waar je wilt en hij komt er altijd goed uit. Zoals gezegd betrap ik mezelf er ook op dat ik de overtreffende trap opzoek. Als iemand je kankerwijf noemt kun je natuurlijk niet meer aankomen met godverdommese nare persoonlijkheid.... Dan zit je al snel aan tyfesteringpersoon...quote:
Klopt dat GVD voor sommigen ook kwetsend is, maar volgens mij niet in dezelfde mate als kanker. Zelfs tyfes en tering vind ik nog minder heftig overkomen, maar dat is dan alleen in míjn ogen natuuriljk. En dat maakt het extra lastig, je hebt geen zicht op het referentiekader van de ander. Wanneer ga je nu echt té ver?quote:Op zondag 2 april 2006 13:29 schreef PeZu het volgende:
voor sommig emensne is godverdomme net zo kwetsend als kenker
en tja idd schelden om het schelden...het gebeurt kenker veel ja
wat jij hebt met het woor djosti heb ik met het woord sletje... maar verders heb je helemaal gelijkquote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt dat GVD voor sommigen ook kwetsend is, maar volgens mij niet in dezelfde mate als kanker. Zelfs tyfes en tering vind ik nog minder heftig overkomen, maar dat is dan alleen in míjn ogen natuuriljk. En dat maakt het extra lastig, je hebt geen zicht op het referentiekader van de ander. Wanneer ga je nu echt té ver?
Daarnaast krijgen sommige woorden die van oorsprong geen scheldwoord zijn een negatieve betekenis als ze ineens als scheldwoord gebruikt worden. Neem nou 'josti' Dat vond ik van oorsprong eigenlijk wel een lievig woordje. "wat ben je toch een josti"Tegenwoordig is de betekenis heel anders.... "wat ben je toch een enorme josti"
![]()
Sletje is idd ook zo'n woord. Bij een vriendinnetje die een avondje lol heeft gehad met een leuke knul heeft het een heel andere lading dan bij een willekeurige voorbijganger....quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij hebt met het woor djosti heb ik met het woord sletje... maar verders heb je helemaal gelijk
Mij doet kanker als krachtterm ook niets hoor... Het gaat mij vooral over het schelden óm het schelden. Daar zit een heel groot verschil in.... Overigens wordt 'kanker' beneden de rivieren minder frequent gebruikt als daarboven. Daarom ligt de lading van het woord op zich boven de rivieren al heel anders dan eronder.quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef oelewappers het volgende:
altijd zo zielig mensen die niet tegen kanker kunnen, omdat ze dan weer denken aan die personen die het hebben gehad?
live goes on
Kijk en dát is nu precies wat ik bedoelquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef Forcefuzz het volgende:
Mén wat word ik toch schijtziek van alle mensen die zitten te zeuren als ik met een ziekte scheld dat ik "het nooi van dichtbij heb meegemaakt". Allebei m'n opa's en oma's zijn overleden aan kanker, maar dat wil niet zeggen dat ik het woord niet gebruik. Ik gebruik het ook alleen maar als ik iets klote vind. Ik zou het wel kunnen begrijpen als je dan zegt van: "zo! dat is kankervet!"
weet ikquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef oelewappers het volgende:
waarom mag het dan niet?
bovendien staat er oelewappers dan heb ik het over andere niet over mezelf![]()
je zei doodquote:Op zondag 2 april 2006 13:45 schreef oelewappers het volgende:
bij zinnen als "ik schrok me dood" wordt je ook herinert aan mensen die dood zijn, wie zeurt daar over?
Ik erger me altijd aan moraalridders die denken dat ze de enige zijn die iemand kennen die aan kanker is overledenquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
amenquote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan moraalridders die denken dat ze de enige zijn die iemand kennen die aan kanker is overleden![]()
Een woord is maar een woord, hoe je het ook wendt of keert. Van een woord zelf gaat geen enkele kracht uit, slechts van de context waarin en wijze waarop het wordt gebruikt.
Dat je je beledigd voelt door het gebruik van een woord, op een heel andere manier dan de associatie die jij bij dat woord maakt... dat vind ik hoogst irrationeel. Een armlastige vorm van aandachtstrekkerij.
Nu jij weer.
afhankelijk van de situatiequote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dus omdat jij het níet zo bedoeld moet de ander maar niet zeuren? We hebben het hier over referentiekaders, die van jou, maar óók die van de ander.quote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan moraalridders die denken dat ze de enige zijn die iemand kennen die aan kanker is overleden![]()
Een woord is maar een woord, hoe je het ook wendt of keert. Van een woord zelf gaat geen enkele kracht uit, slechts van de context waarin en wijze waarop het wordt gebruikt.
Dat je je beledigd voelt door het gebruik van een woord dat op een hele andere manier is bedoeld dan de associatie die jij bij dat woord maakt... dat vind ik hoogst irrationeel. Een armlastige vorm van aandachtstrekkerij.
Nu jij weer.
Het zij zo, ken ook voldoende mensen die in hetzelfde schuitje zitten en het wel naar vinden maar er niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Je stelt daarmee jouw referentiekader bóven het kader van een ander.
Deze opmerking doet me aan negerzoenen denkenquote:Op zondag 2 april 2006 13:45 schreef oelewappers het volgende:
bij zinnen als "ik schrok me dood" wordt je ook herinert aan mensen die dood zijn, wie zeurt daar over?
mij ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me aan negerzoenen denken
Dan zitten we in ieder geval wél op één lijn wat dat betreft. Als je weet dat iemand drie dagen geleden vader of moeder verloren is aan kanker zul je het woord niet snel gebruiken als scheldwoord neem ik aan. Dat geeft aan dat je op zo'n moment wel degelijk nadenkt voor je iets zegt. Rekening houden met elkaar is niet meer dan normaal. Waarbij iemand die er wél moeite mee heeft rekening moet houden met het feit dat de gebruiker van het woord ook niet kan weten dat het gevoelig ligt.quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het zij zo, ken ook voldoende mensen die in hetzelfde schuitje zitten en het wel naar vinden maar er niet moeilijk over doen.
Als ik het woord kanker als krachtterm gebruikt en iemand verzoekt mij vriendelijk en normaal dat niet te doen omdát... dan hou ik er zeker rekening mee.
Als ik een grote bek krijg of een kleuterklas preek dan zoeken ze het maar lekker uit. Dat komt op mij namelijk niet oprecht over.
En er zijn ook emoties om mee rekening te houden, ongevoelig knulleke. Dat noemen we fatsoenquote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Het zijn maar woordjes, overgevoelige kneuzen.
slaat ook weer nergens opquote:Op zondag 2 april 2006 13:30 schreef wolferl het volgende:
Mensen die ipv Shit, Chipz zeggen...val dood.
dan heb je het over jezelf, en probeer je niet iemand anders te beledigenquote:Op zondag 2 april 2006 13:45 schreef oelewappers het volgende:
ook een lekkere suffe reactie... wanneer je het woord kanker als krachtterm gebruikt probeer je iemand die een nare ervaring heeft met kanker per definitie te beledigen?quote:Op zondag 2 april 2006 19:35 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dan heb je het over jezelf, en probeer je niet iemand anders te beledigen
quote:Op zondag 2 april 2006 20:22 schreef brood_korst het volgende:
Wat een godver gete kut achterlijk tyfus tering topic
Godverdomme ik mocht natuurlijk niet schelden in dit kut topicquote:
Scheld niet met pest ja me oma is daar aan dood gegaan.quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef Kurk het volgende:
Schelden met ziektes, ja, daar heb ik ook echt de pest aan!![]()
In Oost brabant ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef densmee het volgende:
het enige woord waar ik mee scheld is godverdomme maar dat wordt in west brabant ook echt te pas en te onpas gebruikt je hoort daar heel de dag godver de godver
quote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef EdwardSeepers het volgende:
Klote voor je, dat die kankerlijers maar mogen sterven aan aids.
En nee modjes, dat is niet te hard voor dit soort tuig.
oh en als je zegt "val dood!quote:Op zondag 2 april 2006 19:35 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dan heb je het over jezelf, en probeer je niet iemand anders te beledigen
quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef __droogkloot__ het volgende:
Mijn opa is ook overleden aan kanker, ben ik nu zielig? Nee. Die mensen die zich zo druk maken om dat woord moeten zich niet zo aanstellen, het rolt er nu eenmaal lekker uit als je echt kwaad bent.
fijn dat je het zelf doorhebtquote:Op maandag 3 april 2006 09:27 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
De opa van mijn vriendin is gestorven aan kanker. Maar toch weerhoud het me niet of zij er nu bij is of niet om Kanker te gebruiken als scheldwoord. Misschien wel triest van mezelf![]()
heb ik al gedaanquote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Kijk de South Park film eens...
Nog nooit bij een doorsnee voetbalwedstrijd van de 3e klasse zuidwest geweest zeker?quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef beestjuh het volgende:
Schelden met ziektes, ben je nou helemaal betoeterd? Er zijn verdikkie zoveel andere manieren om je infantiele mening duidelijk te maken zonder daar mensen mee te kwetsen.
Als je je woorden kracht bij moet zetten met een ziekte dan stelt datgene wat je duidelijk wil maken vast niet zo veel voor...
Schelden met ziektes gebeurt imo vooral door mensen met een inferieure fantasie.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef beestjuh het volgende:
Schelden met ziektes, ben je nou helemaal betoeterd? Er zijn verdikkie zoveel andere manieren om je infantiele mening duidelijk te maken zonder daar mensen mee te kwetsen.
Als je je woorden kracht bij moet zetten met een ziekte dan stelt datgene wat je duidelijk wil maken vast niet zo veel voor...
Schelden met ziektes gebeurt imo vooral door mensen met een inferieure fantasie.
Over inferieur gesprokenquote:Op maandag 3 april 2006 09:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog nooit bij een doorsnee voetbalwedstrijd van de 3e klasse zuidwest geweest zeker?
Ach ja, laten we het erop houden dat er soms enkele ziektes de revue passerenquote:
Vieuwsquote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef CrazyPhunk het volgende:
vieuws: 1444
en zo weinig mensen die iets zinnigs te zeggen hebben
goh? meen je dat nou?quote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach ja, laten we het erop houden dat er soms enkele ziektes de revue passeren
Toch vind ik het zelf onnodig om je helemaal lens te schelden om een of ander spelletjequote:
Dat is juist keigrappig man!quote:Op maandag 3 april 2006 10:03 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Toch vind ik het zelf onnodig om je helemaal lens te schelden om een of ander spelletje
Wat een onzin. Ik kan me prima uitdrukken. Als ik er voor kies me kort maar krachtig uit te drukken en daar het woord 'kanker' bij te gebruiken, dan kies ik er voor om me zo uit te drukken. Dan brengt dat de boodschap over zoals ik die over wíl brengen.quote:Op maandag 3 april 2006 09:49 schreef beestjuh het volgende:
oftewel je hebt een inferieure fantasiequote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me prima uitdrukken. Als ik er voor kies me kort maar krachtig uit te drukken en daar het woord 'kanker' bij te gebruiken, dan kies ik er voor om me zo uit te drukken. Dan brengt dat de boodschap over zoals ik die over wíl brengen.
Inferieure fantasie of verstandelijke vermogens hebben daar niets mee te maken.
Nee, jij wel inferieure verstandelijke vermogens zo te zien.quote:Op maandag 3 april 2006 10:18 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
oftewel je hebt een inferieure fantasie
Maar misschien beledig je dan wel iemand die nogal gevoelig is voor renners!quote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Chandler het volgende:
Vind schelden in het algemeen iets zwaks... het heeft totaal geen nut, ga anders gewoon een rondje rennen oid... doe je tenminste nog eens wat nuttigs...
dankjewelquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger en offtopic verwijderd.
Ook de het onnodig gebruik van erge ziekten mag achterwege blijven.
niet alleen maar om te klieren (wel een klein beetjequote:
Funk is een muziekstroming afkomstig uit Noord-Amerika, die voornamelijk ontwikkeld werd door een groep muzikanten rondom James Brown. Funkmuziek leunt sterk op percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten.quote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
niet alleen maar om te klieren (wel een klein beetje)
maarreh, weet je wel wat Funk oorspronkelijk betekent? En is dat dan niet tamelijk onbehoorlijk?
En dat de muziek funk heet (leuk dat je james brown in deze context noemt) heeft natuurlijk niets te maken met de seks die er vanaf druipt, mits je goeie funk hebt that is..quote:Op maandag 3 april 2006 19:26 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Funk is een muziekstroming afkomstig uit Noord-Amerika, die voornamelijk ontwikkeld werd door een groep muzikanten rondom James Brown. Funkmuziek leunt sterk op percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten.
In de jaren zeventig ontstond een nieuwe stroming binnen de funk die George Clinton P Funk noemde. Artiesten als Bootsy Collins, Larry Graham, Ohio Players, The Commodores, War, Earth Wind and Fire, Mass Production, Slave, en Lakeside zijn goede voorbeelden hiervan.
Vanaf de jaren tachtig was funk voornamelijk van invloed op de grooves en samples in respectievelijk de disco en de hiphop. In Nederland werd P Funk in de jaren negentig vooral uitgedragen door de band Gotcha!.
ach kom nou toch.... overdrijven is ook een vak. Sjonge jonge heequote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen.
je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen. En dat dat mss wel heel gevoelig is, ik vind dat die mensen dus idd wat beter moeten nadenken, voordat ze meteen allerlei ziektes uitroepen!!
ik blijf erbij dat IK meer last heb dan JIJ of wie dan ook als ik mijn teen stoot..quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Mensen die schelden met ziektes, hebben wss geen besef van wat ze aan kunnen richten bij anderen. En dat dat mss wel heel gevoelig is, ik vind dat die mensen dus idd wat beter moeten nadenken, voordat ze meteen allerlei ziektes uitroepen!!
Kankerafdeling emma kinderziekenhuis ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat IK meer last heb dan JIJ of wie dan ook als ik mijn teen stoot..
kijk, als je nou in een ziekenhuis dat soort dingen gaat schreeuwen, das niet lief, maar je kan moraliserend gepraat ook erg overdrijven imho.
vind je dat grappig?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kankerafdeling emma kinderziekenhuis ofzo![]()
Een praatgroep oprichten ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef oelewappers het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.
de wereld is hard![]()
Ik red mezelf wel hoor in deze wereldquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef oelewappers het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook wat doen aan je over gevoeligheid.
de wereld is hard![]()
wees dan consequent en scheld dan ook niet met homo en dergelijke, dat is ook kwetsendquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef Quiestisia het volgende:
Ja vind ik ook, dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
wees dan consequent en scheld dan ook niet met homo en dergelijke, dat is ook kwetsend![]()
fout, doch mild humoristisch.quote:
echt niet, je wilt té graagquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Laat je nemen ofzo mens, doe IETS... want zo word je niet oud.
ow, dus kut zeggen mag wel?quote:
volgens mij wordt ze zo juist heeeeeeeeeeeeeel snel oudquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
fout, doch mild humoristisch.
Pleur effe een end op met je ultra correcte gelul en kom terug wanneer ik daar daadwerkelijk scheldend en tierend rondloop. Goed?
Laat je nemen ofzo mens, doe IETS... want zo word je niet oud.
ze?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
volgens mij wordt ze zo juist heeeeeeeeeeeeeel snel oud
ben ik niet dusquote:Op donderdag 6 april 2006 09:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
ow, hij? sorry, ik hield je voor een zeikerig vrouwmensch
misschien niet, maar wel eerlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
niet grappig
inderdaad, voor een man ben je wel een vreselijke theemuts.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
niet grappig
ach beter een theemuts dan een breezerkutje, toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
inderdaad, voor een man ben je wel een vreselijke theemuts.
Wil je niks aanpraten verder hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |