Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 2 april 2006 11:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal ze ff samenvoegen
quote:Op zondag 2 april 2006 17:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wie is er zo aardig mijn avatar er bij te plakken? Ik zit nu op een pc met enkel paint, dus dat wil niet echt... Help
[afbeelding]
Alvast bedankt
Goed topique, trouwens.
Heb die van jou nu ook al toegevoegd hierbovenquote:Op zondag 2 april 2006 17:24 schreef El_Rolando het volgende:
edit..
Ah, okéquote:Op zondag 2 april 2006 17:27 schreef B4CO het volgende:
[..]
Heb die van jou nu ook al toegevoegd hierboven
M.a.w. laat die achtergronden uit avatars eens weg.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef Brentmeister het volgende:
Het is wel een groepsfoto he, geen stickervel![]()
Jepperdepep!quote:Op zondag 2 april 2006 19:04 schreef MrBean het volgende:
Zijn dat de kinderen van Berlusconi?
Na B4CO ging het fout.quote:Op zondag 2 april 2006 19:07 schreef Repeat het volgende:
gewoon avatars erin plakken
m.a.w. een klein beetje moeite ervoor doen mag wel
quote:Op zondag 2 april 2006 19:20 schreef gohan16 het volgende:
kan iemand het volgende plaatje erin plakken? http://www.dragonballtoys.com/newsimages/022-SS-Gohan.jpg
Ik heb niet genoeg geld om photoshop te kopen en mijn trailperiod is voorbij
Omgquote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef Dirktator het volgende:
Wat nou groepsfeauteau? DIT is pas een groepsfeauteau!
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op zondag 2 april 2006 19:37 schreef Sebasser het volgende:
Moet je naar pagina 1 gaan en daar openneer scrollen,
dat geeft nog een best leuk effect
Mij ook..quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef NeoPhythe het volgende:
mij ook
kom we steunen elkaar in deze zware tijden
Nou vooruit dan, maar hierna is het formaat weer gewijzigd dus verder ga ik nietquote:
Had er dan ook een fatsoenlijk plaatje in geplakt ipv zo'n Paint-remspoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef NeoPhythe het volgende:
mij ook
kom we steunen elkaar in deze zware tijden
Nou, die linker is nog best te pegelen.quote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef Dirktator het volgende:
Wat nou groepsfeauteau? DIT is pas een groepsfeauteau!
[afbeelding]
Ga jij normaal bij iemand op het hoofd staan als je op de foto gaat?quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef MrBean het volgende:
baaaah, toch nog mensen die het als stickervel gebruiken
Maar ik ben slecht in Paintquote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef NeoPhythe het volgende:
zet jezwelf drin dan belhamel !
Is me hendig moeilijkquote:Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da's ook een heel ingewikkeld programma ....![]()
![]()
Waarom zo blij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
*schopt Pizzakoppo hard terug in zijn zak, voor deze kutkick*
STERF KUTTOPIC!
[ img] aan het begin en [ /img ] aan het einde maar dan zonder spatiesquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:56 schreef master_X het volgende:
http://server5.pictiger.c(...)/groepsfotokopie.php
wat is die code dan dat je gelijk die foto ziet op het forum ?
Je moet jezelf er maar in painten henk!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Er zijn er een paar overgeslagen, waaronder ik.
Dat had ik gedaan, met photoshop zelfs, maar op een gegeven moment zijn er een paar overgeslagen, dus is er weer een oudere gebruikt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet jezelf er maar in painten henk!
Wedden dat dat negers waren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, met photoshop zelfs, maar op een gegeven moment zijn er een paar overgeslagen, dus is er weer een oudere gebruikt.
Waarom die kick? Waarom je ondertitel 3x?quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
kick
quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waarom die kick? Waarom je ondertitel 3x? 4x?
Ik kwam het topic tegen via een ander topicquote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waarom die kick? Waarom je ondertitel 3x?
ff opnieuw erin gooienquote:Op zondag 17 september 2006 21:32 schreef jors het volgende:
[edit]
mijn foto doet het niet![]()
ik had deze ertusse gezet
[afbeelding]
Ja maar dat krijg je niet voor elkaar, de helft wil dat toch niet en gooit de ava erdoorquote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef ACT-F het volgende:
Goed topic, maar alleen jammer dat het vol zit met avatars. Zet je eigen smoel erin ofzo![]()
Dan doe ik het wel, maar ik begin wel vanaf de foto waar nog geen avatars in zatenquote:Op maandag 18 september 2006 00:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja maar dat krijg je niet voor elkaar, de helft wil dat toch niet en gooit de ava erdoor
Ja lekker is dat!quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06381/groepsfoto.jpg]afbeelding][/url]
is de paus katholiek? ben ik leet?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef _GdR_ het volgende:
mag tubgirl er op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |