Ach zo werkt de NBA al jaren. Als je als superster in je eigen arena zo'n play maakt aan het eind van de wedstrijd dan gaan ze je echt niet terugfluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 17:56 schreef -Hans- het volgende:
Vroeg mij trouwens af of James geen charge maakte op het einde.. de scheids had er voor kunnen fluiten.
Duidelijk, is natuurlijk wel wat voor te zeggen. In de Nederlandse basketbal competitie knijpen de scheidsrechters ook nog wel eens een oogje dicht wanneer een populaire speler een overtreding maakt. Meestal krijg je dan van die goedmakkertjes, maar dat ff terzijde.quote:Op zondag 2 april 2006 18:12 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ach zo werkt de NBA al jaren. Als je als superster in je eigen arena zo'n play maakt aan het eind van de wedstrijd dan gaan ze je echt niet terugfluiten.
Wide open shots... de wedstrijd is niet erg mooit to nu toe. Veel fouten aan beide kanten, slecht passing en dribbles.quote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef Zwansen het volgende:
Suns 9 uit 10, leuk begin.
Pippen zegt wel vaker wat...quote:Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef popolon het volgende:
Volgens Pippen wint Detroit alsnog, ik weet 't niet.
Wat is een "family restaurant"? Moet ik denk aan Chucky Cheese of zo?quote:Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef popolon het volgende:
Op tijd voor de tweede helft, family restaurants ...
Gaat lekker, wordt moeilijk terug te pakken als je D niet goed is.
No screens.quote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is een "family restaurant"? Moet ik denk aan Chucky Cheese of zo?
De percentages van de starters zijn té erg... die raken bijna alles...quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef popolon het volgende:
Dat doe ik al te vaak.
Suns meer dan 70%FG , slechte defense zeg.
Misschien mocht je daarom geen Pistons kijken in het "family restaurant"...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 05:27 schreef popolon het volgende:
Ik scheld niet en gedraag me redelijk behoorlijk.
Eigenlijk ben ik, in tegenstelling tot 99% van alle fokkers, op het forum veel aardiger dan in het echt.
Automatische schorsing, kunnen ze niet het hele seizoen met dezelfde start five eindigen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Rasheed z'n 16e technical.... hmmm...
Ach da's ook maar een gimmick record... je koopt er niets voor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Automatische schorsing, kunnen ze niet het hele seizoen met dezelfde start five eindigen.
Nu zie ik weer hoe gevaarlijk dit team kan zijn...quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
En we staan voor.![]()
Defense scherper, offense scherper. Pistons basketball is back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |