Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:21 schreef Beaker het volgende:
ik gooide hem dicht
Trotse Ooms en Tantes - deel 5
Mijn vraag:
Jelief Was Lotus net op tv bij Bizar & bijzonder?
Vanochtend om 8 uur is mn neefje geborenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
hee ik zie dit topic nu pas ..... maar ik word in mei voor het eerst tanteik vind het erg leuk en ben ook druk met een 10-dagen pakket...
Dank jullie wel voor alle felicitaties.Ik ga proberen morgen een fotootje te plaatsen... maar het is een heel erg mooie baby.... en ja dit is mn eerste neefje...quote:Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef Githa het volgende:
Tante Diaan, van harte gefeliciteerdis dit je eerste neefje?
Beetje laat maar goed:quote:Op maandag 3 april 2006 09:32 schreef Beaker het volgende:
JeliefDat is haar herkende
Gehehehehehe
![]()
Kom maar op met Lotus foto's
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja, klopt, en dan is ze ook nog es een kleine 2 week te vroeg gekomen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Anitra het volgende:
[..]te vroeg? Ze heeft het goed naar haar zin gehad in de buik iig
quote:
Ik kom er net vandaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef danosa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Senne
![]()
![]()
wat een mooie naam!
Feliciteer je even namens mij mocht je d'r dit weekend nog zien of spreken?
En ook ik ben trotsquote:Op maandag 22 mei 2006 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Zoals gezegd.... even een eerste foto....
[afbeelding]
uhu uhu, heel erg mooi, bijna net zo mooi als mijn eigen meisjequote:
ik minderquote:
je kunt het ze niet vroeg genoeg leren om voor ajax te zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Het arme kind, slapen tegen een Ajax shirt
Maar verder lief hoor
wow..quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
Beetje laat maar goed:
bruidsmeisje:
[afbeelding]
zelfde ziekenhuis hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:24 schreef Anitra het volgende:
Wat een moppie Belana
Is dat hetzelfde shirtje/ding wt Ezra aan had?
als je zelf nog niks bij je hebt welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Krijgen ze daar kleding van het ziekenhuis?
Oh, wat een zoet hummeltjequote:
Ik vind dat juist echt heel leuk, zo'n ik ben net geboren pakjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef Belana het volgende:
[..]
als je zelf nog niks bij je hebt wel![]()
Ja, Mirte scheelt niet zo gek veel met Pietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:14 schreef bixister het volgende:
fannetje, myrthe ook alweer bijna 3?!ik had 'r niet meer herkend hoor. maar die mooie ogen heeft ze nog steeds, en haar broertje ook geloof ik! leuk!
Ja hè!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef Fannetje het volgende:
Awwww....wat lief... en weer zo lekker klein
Wanneer is jouw zus uitgerekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een leuke foto's, ik kan niet wachten tot ik er ook 1 of meer heb.
![]()
wat liefquote:Op maandag 25 december 2006 13:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Inmiddels is hij 5 en halve week oud.. Mijn neefje Dani...
Gisteren begon voor hem zijn eerste kerst...
Hier lekker bij zijn tante Annemiek:
[afbeelding]
Gwennert, even heel wat andersquote:Op zondag 12 november 2006 08:47 schreef Gwennert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is ook een trotse tante!!! heb een heel lief nichtje dat ook ons bruidsmeisje mocht zijn.... ze is een heerlijk ondeugend grietje van bijna 3 jaar....![]()
liefs gwennert
Ik zal van de week eens kijken voor foto's.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Fannetje het volgende:
Aww Annemiek, da's zielig
En SuperrrTuxxx, gefeliciteerd met Tico! Foto's!
Oke, beetje laatquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken voor foto's.![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben vandaag tante geworden van een meisje!
3 weken te vroeg, 47 centimeter en 2505 gram.
Haar naam is Elise
Ik heb een beetje wazige foto's maar ik wil ze toch even laten zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alleen zwanger toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef sararaats het volgende:
ik word binnenkort weer tante. m'n zus is voor de derde keer zwanger.
Nee flauw... Neem aan dat ze dan ook bevallen is na de vorige 2 zwangerschappen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ze bevalt rond de 21ste februari
Hij kwam iets vroeger dan verwacht; maar sinds vanmorgen tante van Rikquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik word volgende week woensdag tante van een jongetje!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 februari 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kwam iets vroeger dan verwacht; maar sinds vanmorgen tante van Rik![]()
precies wat ik wilde zeggenquote:
Beetje late reactie, maar Rik zonder C isquote:Op maandag 12 februari 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kwam iets vroeger dan verwacht; maar sinds vanmorgen tante van Rik![]()
het is een meisje en ze heet Miequote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Lieve foto, SaraRaats! Hoe heet hij of zij?
Heeeeeeeeeel spannendquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef DarkElf het volgende:
wat een moppies en mooie foto's
hier: nog twee en een halve week en dan is Zus uitgerekend... spannend
nog eventjes en ik kan kennismaken met mijn nichtje/neefjequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel spannend
Ben ook erg benieuwd
Hele leuk foto en ik seg dat hij een toekomstige Judoka/Schaatser wordt. Hij heeft echt zo een Hollandsequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef sanni het volgende:
[..]
Hele leuk foto en ik seg dat hij een toekomstige Judoka/Schaatser wordt. Hij heeft echt zo een Hollandse
polderkop![]()
Geweldig is dat he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef DarkElf het volgende:
heb hem gisteren gezienen ik ben helemaal verliefd
Haha, wat een mooi manneke.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag: schommelen met mijn zus haar boefje, die in juli gewoon alweer vier wordt!
![]()
sinds vanmiddag 9.34 heb ik er een klein lief nichtje bij. vrijdag gaan we op bezoek bij de mamma en de nieuwe babyquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:27 schreef gothic-blackie het volgende:
als het goed is vanochtend of vanmiddag of vanavond, heb ik er een neefje of nichtje bij
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sinds vanmiddag 9.34 heb ik er een klein lief nichtje bij. vrijdag gaan we op bezoek bij de mamma en de nieuwe baby
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
sinds vanmiddag 9.34 heb ik er een klein lief nichtje bij. vrijdag gaan we op bezoek bij de mamma en de nieuwe baby
In de zin van aapjes bedoel je??? hihiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef bixister het volgende:
ha draculettetje, ik dacht al, wat komen die koppies me bekend voor.![]()
Het ís dan ook een superleuke foto!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Mijn neefjeInmiddels al niet meer zo bang voor me
Deze foto hangt op 40x60-canvasdoek bij mijn zusje thuis aan de muur
Thnxquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het ís dan ook een superleuke foto!![]()
Ik zie hem te weinigquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Geloof ik meteen!Waarom was ie eerst eigk. bang voor je?
![]()
Dat heb ik ook een paar keer gehad met mijn neefje. Maar ik heb wel het excuus dat ik op 100km van hem woonquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie hem te weinigZe wonen op 10 minuten afstand, maar ik heb geen tijd
Goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef .Sparkling. het volgende:
En hoe bevalt het iedereen om oom/tante te zijn?
Grappig.quote:
Wat kan er in een jaar tijd veel veranderen zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
ik ben de trotse oom van Gerlinde ze is vanmorgen geboren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |