Oh, wat een zoet hummeltjequote:
Ik vind dat juist echt heel leuk, zo'n ik ben net geboren pakjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef Belana het volgende:
[..]
als je zelf nog niks bij je hebt wel![]()
Ja, Mirte scheelt niet zo gek veel met Pietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:14 schreef bixister het volgende:
fannetje, myrthe ook alweer bijna 3?!ik had 'r niet meer herkend hoor. maar die mooie ogen heeft ze nog steeds, en haar broertje ook geloof ik! leuk!
Ja hè!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef Fannetje het volgende:
Awwww....wat lief... en weer zo lekker klein
Wanneer is jouw zus uitgerekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een leuke foto's, ik kan niet wachten tot ik er ook 1 of meer heb.
![]()
wat liefquote:Op maandag 25 december 2006 13:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Inmiddels is hij 5 en halve week oud.. Mijn neefje Dani...
Gisteren begon voor hem zijn eerste kerst...
Hier lekker bij zijn tante Annemiek:
[afbeelding]
Gwennert, even heel wat andersquote:Op zondag 12 november 2006 08:47 schreef Gwennert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is ook een trotse tante!!! heb een heel lief nichtje dat ook ons bruidsmeisje mocht zijn.... ze is een heerlijk ondeugend grietje van bijna 3 jaar....![]()
liefs gwennert
Ik zal van de week eens kijken voor foto's.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Fannetje het volgende:
Aww Annemiek, da's zielig
En SuperrrTuxxx, gefeliciteerd met Tico! Foto's!
Oke, beetje laatquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken voor foto's.![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben vandaag tante geworden van een meisje!
3 weken te vroeg, 47 centimeter en 2505 gram.
Haar naam is Elise
Ik heb een beetje wazige foto's maar ik wil ze toch even laten zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alleen zwanger toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef sararaats het volgende:
ik word binnenkort weer tante. m'n zus is voor de derde keer zwanger.
hoe bedoel je?quote:
Nee flauw... Neem aan dat ze dan ook bevallen is na de vorige 2 zwangerschappen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ze bevalt rond de 21ste februari
Hij kwam iets vroeger dan verwacht; maar sinds vanmorgen tante van Rikquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik word volgende week woensdag tante van een jongetje!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 februari 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kwam iets vroeger dan verwacht; maar sinds vanmorgen tante van Rik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |