awel..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Goh, er lopen 3 dames voorbij, moet Lange Fransie niet gaan rappen dat ie het zaad over die 15-jarigen moet uitspuiten?
Ja, Maril dat had ik ook, 'k heb er niet opgereageerd !quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef maril het volgende:
zeg hebben jullie dat nou ook dat bij een bericht dat je in tikt rare bericht krijgt , nu was het forum weer sucsesvol verwijderd ,gzd niet maar wat is er aan de hand de hele dag al raar
Ja, ik dacht dat het enige nummer in z'n reportoire zouj zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Goh, er lopen 3 dames voorbij, moet Lange Fransie niet gaan rappen dat ie het zaad over die 15-jarigen moet uitspuiten?
In elk geval één setje teveel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef Tafkahs het volgende:
hoeveel lange fransen en baas b' en heb je eigenlijk?
Zoon van Jan Paparazzi.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die bolle nou weer?
Ze waren lelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Tering, wat zijn die wijven lelijk GEMAAKT.
Brutuz, van de hit "Mijn feestje"quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die bolle nou weer?
Marrokaanse trends toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Tering, wat zijn die wijven lelijk GEMAAKT.
een paar ballenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zag anders wel een paar ballen hangen hoor, toen hij voorover bukte
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
Mooi! Weer de Leeuw deel 6
Beste Maril. Onder welke steen heb je gelegen ? Van welke planeet kom je ? Geloof je nog in Sinterklaas ? Heb je ooit een losse veter gehad ?
Mazzelpikquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Maril dat had ik ook, 'k heb er niet opgereageerd !
Dat je er niet op gereageert had, bespaart je de vernederingen van TONGquote:
Jeetje neem het met een korreltje zout zegquote:Op zondag 2 april 2006 00:34 schreef maril het volgende:
[..]
Dat je er niet op gereageert had, bespaart je de vernederingen van TONG![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje neem het met een korreltje zout zeg
Dat had ik uit de vorige topic van Paul, dat ik je bericht kopieerde !quote:Op zondag 2 april 2006 00:34 schreef maril het volgende:
[..]
Dat je er niet op gereageert had, bespaart je de vernederingen van TONG![]()
ben je toch een lekker ventje hèquote:Op zondag 2 april 2006 11:02 schreef pberends het volgende:
1,231 miljoen kijkers gister, blijft stabiel.
Gelukkig deed Spijkerman het beter...
iddquote:
Dat meisje deed goed meequote:Op zondag 2 april 2006 17:36 schreef Thomas__Acda het volgende:
Dat meisje wat meedeed bij Baantjer was ook zeker knap!
Op sommige dingen ging Paul te verquote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering, maar ben ik de enige die de Baantjer imitatie te ver vond gaan?
René is niet Paul's partner. Die René was gisteren voor de derde keer in zijn uitzending !!!quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie is die rene eigenlijk, met wie paul onder de douche stond? zijn vriend ofzo?
Ondanks dat ik gisteren de tv uitzending+afterparty gekeken hebt !quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik vond het wel geinig als ik eerlijk benMet zn harde bewijs
Vond alleen dat glas gooien gevaarlijk
Dat zingt Paul elke week.quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb je lief is wel een beetje een liedje voor de minderbedeelden geworden he?
Inderdaad, die cd is van 1994 ofzoquote:
nope, ik niet in elk geval. Wel Adje en dat kon ik me niet herinneren van zaterdag eigenljik, gek genoegquote:Op maandag 3 april 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
hebben jullie Paul en die René onder de douche zien staanWant ik kijk nu pas naar Paul,
Ik heb zaterdag alles gezien,
daar begin ik niet eens meer aan, het is altijd kijen naar stilstaand beeld.quote:Op maandag 3 april 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De afterparty had ik zaterdag gekeken, meteen na de tv uitzending.
Het was leuk![]()
neequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:36 schreef Urquhart het volgende:
Is die René een soort van nieuwe Adje?
René was zaterdag voor de derde keer bij Paulquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, wat is zijn rol dan in het programma?
Okquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
René was zaterdag voor de derde keer bij Paul![]()
Waarom weet ik niet !!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Ok, wat is zijn (René, red) rol dan in het programma?
hij is knap? paul vindt 'm leuk? het publiek vindt 'm leuk? het is inderdaad een soort adje opzich, alleen zal ie niet zolang blijven terug komen denk ik. of straks blijkt dat ie ook een acteur is de show gebruiktquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
René was zaterdag voor de derde keer bij Paul
Waarom weet ik niet !!
Ik weet zeker dat Paul René knapper vind dan Adjequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:43 schreef boneyard het volgende:
[..]
[..]
hij is knap? paul vindt 'm leuk? het publiek vindt 'm leuk? het is inderdaad een soort adje opzich, alleen zal ie niet zolang blijven terug komen denk ik. of straks blijkt dat ie ook een acteur is de show gebruikt
Vind ik ook, leuk programma voor de zaterdagavond. Leuker dan Spijkerman op Talpa.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Echt heel leuk prograam vind ik het.![]()
Dat heb ik 1of 2x gekeken naar Jack Spijkerman bij Talpaquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, leuk programma voor de zaterdagavond. Leuker dan Spijkerman op Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |