Misschien staat dat schema wel helemaal los van een week..kan best toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn er 8 dagen in een week?![]()
te laatquote:Op woensdag 12 april 2006 00:16 schreef Tommy__ het volgende:
en om op je vraag te antwoorden, het zijn gedeeltes van je schouders (delts). voorkant, midden en achterkant![]()
Ligt aan je flexibiliteit, bij mij is hij tamelijk schuin, maar nog niet horizontaal (verschil per persoon). Though, het maakt weinig uit, zolang je 'm maar niet kromt.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik heb gister deadlifts gedaan, echt beginnen met de stang op de grond, en met de benen op 45 graden. Klopt het dat je gehele rug dan in 't begin en 't einde van de oefening bijna horizontaal is? Want met je benen op 90graden is dit zeker niet 't geval.
Lees je wel goed?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
probeer jij maar eens die oefening op dat apparaat, zonder je hams en/of onderrug te gebruiken![]()
Sinds wanneer moet je je aan een weekschema houden?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
er staat toch herhaling schemaquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik heb nooit een uitleg gekregen van instructeursquote:Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Lees je wel goed?
Hyperextension: hams
Back extension: onderrug
De back extension is een soort hyperextension zoals je hem niet uit moet voeren van fitness-instructeurs.
Klopt (als ik je begrijp)quote:Op woensdag 12 april 2006 19:09 schreef ivosnivo het volgende:
Heel simpel (als ik ledzep begrijp tenminste) om je hams te pakken, ga je van direct boven je reet buigen. En wil je je rug pakken dan moet je vanuit je rug iets daar boven gaan buigen.
Pull ups en chin ups zijn exact hetzelfde.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:33 schreef Tommy__ het volgende:
wat is nu het verschil tussen front pull ups, en chin ups?
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:46 schreef BertV het volgende:
lol
De eerste huisvrouw die "Margriet lezende" beenspier-oefeningen doet is gespot...
ik dacht dat pull ups met handpalm naar lichaam toe en chin ups met handpalm van lichaam weg was...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Pull ups en chin ups zijn exact hetzelfde.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef Tommy__ het volgende:
hier is mijn schema, 4 dagen voor in de vakanties en 3 dagen tijdens school
4 dagen schema:
Maandag:
- Borst:
- biceps
- buik
Dinsdag:
- kuiten
- onderrug
- schouders
Donderdag: