abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 20:53:27 #101
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36803536
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:02 schreef Jurrio het volgende:
Ik heb ook weer een vraagje...LedZep hoe kom jij aan al die informatie? Jij bent zowat de enige bron hier (Mr. J ook maar die is er niet zoveel) en ik vind het prettig om zelf ook wat te weten.
Ben er altijd wel een paar keer per dag, alleen post ik niet veel de laatste tijd.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_36805478
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ben er altijd wel een paar keer per dag, alleen post ik niet veel de laatste tijd.
Jeeeej ons aller bodybuilding-orakel is terug!!
  zondag 9 april 2006 @ 21:48:15 #103
19479 Mr.J
pi_36805511
Je ziet met zat in LIF topics droppie.

En wie ben je op DBB?
pi_36806121
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Mr.J het volgende:
Je ziet met zat in LIF topics droppie.

En wie ben je op DBB?
Ik heb geen account op DBB . Mss binnenkort trouwens wel om een log bij te houden, maar dat zie ik nog wel. Tot ziens dan maar, schat .
  zondag 9 april 2006 @ 22:27:44 #105
19479 Mr.J
pi_36806983
Jammer, had je wel een IP ban willen geven.
pi_36807190
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef Mr.J het volgende:
Jammer, had je wel een IP ban willen geven.
Zodat jij stiekem weer wat onzedelijke dingen met de andere mods kunt doen zeker?
  zondag 9 april 2006 @ 22:34:50 #107
19479 Mr.J
pi_36807230
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zodat jij stiekem weer wat onzedelijke dingen met de andere mods kunt doen zeker?
Yeps, alleen houden we de foto's daarvan prive in ons mod forum.
  zondag 9 april 2006 @ 23:32:30 #108
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36809220
Ik ga binnenkort echt naar de sportschool
kunnen jullie mij in de tussentijd wat oefeninge/ntips geven voor opbouw van borstspieren?
Van die grote stevige vlakken bij je schouders. Ik weet wel dat zoiets jaren duurt,
maar ik heb geen idee wat voor oefeningen nou goed zijn voor die spiergroepen.

Ik heb geen drukbank. En het enig wat ik heb zijn halters van 8 kilo.
alvast bedankt voor bruikbare info
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
  maandag 10 april 2006 @ 00:09:44 #109
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36810250
massa oefeningen voor je borst doen is moeilijk met slechts 8kilo per halter..

wat je wel al thuis kan doen zijn

fly's, dumbell presses etc..
  maandag 10 april 2006 @ 00:13:14 #110
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36810333
Ook niet als ik de oefeningen voor borst zo doe:

eerst wamrtrainen (tot bepaalde spiergroepen voor de oefening moe zijn) en dan doorgaan
1 of 2 sets?

Dat kan ik wel. vind ik heerlijk. Maar ik moet dus eerst weten wat ik moet doen
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
  maandag 10 april 2006 @ 00:29:07 #111
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36810695
ik weet niet in hoeverre je nu al thuis traint? of hoe ver je al bent lichamelijk..
anders is 8kg per halter voldoende voor de fly's enzo.
  maandag 10 april 2006 @ 00:38:44 #112
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36810925
Nou lichamelijk gezien denk ik dat mijn spieren wel een goede conditie hebben.
Kwa opbouw ben ik nog helemaal eigenlijk niet begonnen.
Ik doe eigenlijk maar wat. En doe oefeningen die ik tegenkom op internet enzo.
Ik probeer vooral mijn armen en borst te trainen en probeer de spieren dan goed
te voelen en aan het werk te zetten.
Daarom wil ik ook gewoon naar de sportschool (hopelijk binnenkort als ik het weer minder druk heb)

Maar die fly's zijn ook goed voor de borstopbouw?
  maandag 10 april 2006 @ 09:05:00 #113
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36813753
vergeet het maar, met 8 kilo kun je niks beginnen. je hoeft het niet eens te gaan proberen. sleep je reet gewoon naar de sportschool en ga aan de toestellen hangen.
  maandag 10 april 2006 @ 12:20:27 #114
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36818167
indien het niveau van de spieren van stairwares nog minimaal is, dan is 8kg per halter toch wel zat voor fly's enzo..
Totdat hij echt naar een school gaat, wan t daar heb je nog eens wat aan,
  maandag 10 april 2006 @ 13:22:29 #115
140141 ivosnivo
pi_36820075
Met 8 kilo dumbells begin je echt niks hoor. Van flies met 8 kg krijg je heus geen borstspieren.

Ik ben van plan om 2 x in de week direct na me training wat cardio te gaan doen. Mijn bedoeling is om wat conditie op te bouwen, want ik heb astma en ik merk dat ik soms wat weinig lucht heb met het trainen. Heeft iemand een idee hoelang ik dat moet gaan doen?
Ik hoef geen vet te verbranden, en ook geen spieren.

[ Bericht 63% gewijzigd door ivosnivo op 10-04-2006 14:01:24 ]
  maandag 10 april 2006 @ 14:16:22 #116
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36821725
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:05 schreef ivosnivo het volgende:
vergeet het maar, met 8 kilo kun je niks beginnen. je hoeft het niet eens te gaan proberen. sleep je reet gewoon naar de sportschool en ga aan de toestellen hangen.
De enige goeie en betrouwbare oplossing lijkt me.
  maandag 10 april 2006 @ 14:23:12 #117
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36821910
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:22 schreef ivosnivo het volgende:
Met 8 kilo dumbells begin je echt niks hoor. Van flies met 8 kg krijg je heus geen borstspieren.
nee zo bedoelde ik het ook niet...

als iemand net begint met fitness, dan zijn dumbells van 8 kilo nog veel te zwaar om fl;ys te doen. Vaak begint iemand met een kilootje of 4 per dumbell..

dus wat dat betreft zou zo'n dumbell nog kunnen werken.

maargoed, je zit binnen no time op meer dan 16 kilo voor de fly's en meer dan 26 kilo voor de dumbellpresses.
  maandag 10 april 2006 @ 14:27:50 #118
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36822047
optrekken lukt mij ook niet echt in 1x wij hebben wel zo'n apparaat ervoor staan dacht ik. Die ga ik misschien maar eens proberen. Hopelijk wordt het vanavond wat, belachlijk zwaar weekend gehad en ik denk niet dat ik veel energie over heb
pi_36822151
Ik wil ook wat aan mn lichaam gaan doen voor de zomer

Als eerste moet het vet eraf, ik ben echt behoorlijk endomorph volgens mij, ik eet helemaal niet veel, vet of calorierijk, meestal:
- s'ochtends meusli
- op school 4 boterhammen, en zon energie-reep-ding
- soms thuis nog een boterham of een koekje
- 1 bord met eten en een toetje(yoghurt)
Ik fiets per dag 2 x 20 minuten naar school, en toch ben ik behoorlijk dik, bmi iets van 25 ofzo, deed ook tot een jaar geleden ook nog 2 uur aan judo + 1,5 fitness en toen was het ook al zo.

Ik was al van plan elke dag een uur te gaan lopen (5 kilometer), ik heb gehoord, dat je van 5 kilometer lopen evenveel vet verbrand als van 5 kilometer rennen, klopt dat?

Ik ga ook met een paar vrienden op fitness, maar daar mag je niet zoveel (achmea health center), en ik wil thuis ook nog wat doen, weten jullie ?waar ik het beste ergens dumbells (niet al te duur) kan kopen?
pi_36824758
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:31 schreef synthesix het volgende:
Ik wil ook wat aan mn lichaam gaan doen voor de zomer

Als eerste moet het vet eraf, ik ben echt behoorlijk endomorph volgens mij, ik eet helemaal niet veel, vet of calorierijk, meestal:
- s'ochtends meusli
- op school 4 boterhammen, en zon energie-reep-ding
- soms thuis nog een boterham of een koekje
- 1 bord met eten en een toetje(yoghurt)
Ik fiets per dag 2 x 20 minuten naar school, en toch ben ik behoorlijk dik, bmi iets van 25 ofzo, deed ook tot een jaar geleden ook nog 2 uur aan judo + 1,5 fitness en toen was het ook al zo.

Ik was al van plan elke dag een uur te gaan lopen (5 kilometer), ik heb gehoord, dat je van 5 kilometer lopen evenveel vet verbrand als van 5 kilometer rennen, klopt dat?

Ik ga ook met een paar vrienden op fitness, maar daar mag je niet zoveel (achmea health center), en ik wil thuis ook nog wat doen, weten jullie ?waar ik het beste ergens dumbells (niet al te duur) kan kopen?
1. 6x per dag eten om je stofwisseling te verhogen
2. Afhankelijk van hoe je conditie nu is opbouwen tot bijvoorbeeld die 5 km per dag. De vetverbranding bij wandelen is relatief hoger dan bij hardlopen, maar bij hardlopen is het totale aantal kcals hoger dat verbrand wordt, dus veel zal het niet schelen. Though, ik zal toch stevig doorlopen / joggen.
3. Dumbbells zijn (te) duur denk ik. Om massa te krijgen moet je zware oefeningen doen, dit bereik je dus niet met een verstelbaar setje dumbbells van perry sport tot 15 kilo. Ik zou gewoon kijken of je daar kan deadliften en squatten (squatten is het belangrijkst in dit geval). Mag het niet, zoek dan zo mogelijk een andere sportschool.
4. Vergeet een gespierd lichaam voor de zomer, zeker omdat je ook wil/moet afvallen zit echte spieropbouw er voorlopig niet in.
5. Eet vooral niet te weinig.

Oh ja, en verdiep je een beetje in de basismaterie van het trainen, op de mij al vele malen bejubelde Trainingslog-pagina op DBB kan je wel een basisschemaatje van iemand overnemen zodat je zeker weet dat je goed bezig bent. Laat het fitness-schema van dat health center maar zitten, dat is toch bagger.
pi_36824792
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:05 schreef ivosnivo het volgende:
vergeet het maar, met 8 kilo kun je niks beginnen. je hoeft het niet eens te gaan proberen. sleep je reet gewoon naar de sportschool en ga aan de toestellen gewichtenhangen.
Fuck toestellen . Krijg je alleen maar blessures van.
pi_36825289
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:22 schreef ivosnivo het volgende:

Ik ben van plan om 2 x in de week direct na me training wat cardio te gaan doen. Mijn bedoeling is om wat conditie op te bouwen, want ik heb astma en ik merk dat ik soms wat weinig lucht heb met het trainen. Heeft iemand een idee hoelang ik dat moet gaan doen?
Ik hoef geen vet te verbranden, en ook geen spieren.
Begin maar es met een half uurtje oid. En neem eerst je whey + dextrose, dan is er minimale kans dat je ook maar iets verbrand naast koolhydraten (bij wijze van voor de miereneukers)
pi_36826621
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

1. 6x per dag eten om je stofwisseling te verhogen
2. Afhankelijk van hoe je conditie nu is opbouwen tot bijvoorbeeld die 5 km per dag. De vetverbranding bij wandelen is relatief hoger dan bij hardlopen, maar bij hardlopen is het totale aantal kcals hoger dat verbrand wordt, dus veel zal het niet schelen. Though, ik zal toch stevig doorlopen / joggen.
3. Dumbbells zijn (te) duur denk ik. Om massa te krijgen moet je zware oefeningen doen, dit bereik je dus niet met een verstelbaar setje dumbbells van perry sport tot 15 kilo. Ik zou gewoon kijken of je daar kan deadliften en squatten (squatten is het belangrijkst in dit geval). Mag het niet, zoek dan zo mogelijk een andere sportschool.
4. Vergeet een gespierd lichaam voor de zomer, zeker omdat je ook wil/moet afvallen zit echte spieropbouw er voorlopig niet in.
5. Eet vooral niet te weinig.

Oh ja, en verdiep je een beetje in de basismaterie van het trainen, op de mij al vele malen bejubelde Trainingslog-pagina op DBB kan je wel een basisschemaatje van iemand overnemen zodat je zeker weet dat je goed bezig bent. Laat het fitness-schema van dat health center maar zitten, dat is toch bagger.
Bedankt voor je nuttige reactie,
Ik zal nog wat meer informatie over mezelf geven,
Ik ben 15 jaar, dat is ook de reden dat je er geen ruk mag, heb een keer een proeftraining gedaan, was fietsen, lopen, steppen en roeien, en voor de rest sit ups en dat ding waar je met je voeten drukt met 30 kg echt gay...
Toen ik met judo fitnessde, moest ik het soms met 130 kg doen, om maar even te illustreren hoe licht het wel niet is Je mag na een tijdje overigens wel een beetje je schema aanpassen, als ze denken dat je het aankan.

15 kilo gewichten lijken mij juist wel aardig goed (maar jij zal het wel beter weten), ik ben 1,65 trouwens, want ik deed het eerst altijd met gewichten van 6 - 8 kg, en dat was echt puur krachttraining.

En dat over spieren, ik ben al behoorlijk gespierd volgens mij, alleen er zit een laag vet overheen zodat je het niet ziet

En dat squatten en deadliften, denk niet dat dat erin zit, maar sowieso, dat is toch voor je benen? Ik wil liever mn armen en borstspieren ontwikkelen eerlijk gezegd.
pi_36826890
Ik mix tegenwoordig mijn kwark met wat magere yoghurt of wat karnemelk. Krijg het veel sneller naar binnen nu
  maandag 10 april 2006 @ 16:48:00 #125
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36826929
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik mix tegenwoordig mijn kwark met wat magere yoghurt of wat karnemelk. Krijg het veel sneller naar binnen nu
als ik haast heb doe ik het met melk, naar binnen gieten en klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')