Ik kan me Last Nite nog wel herinnerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Heeft er iemand een setlist?
Barely Legal helaas niet gespeeld.
Fo-To, Fo-To!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef soul114 het volgende:
Vriend met wie ik zal gaan niet meer te pakken kunnen krijgen.
Na afloop nog even setlist gescoord en paar nummers van Johan meegepikt (moest even op adem komen).
Heb hier geen digicam, maar zal hem wel even onder de scanner leggen.. momentje!quote:
quote:Juicebox
The End Has No End
Red Light
Modern Age
Heart In A Cage
12:51
Electricityscape
Is This It
Ize Of The World
Someday
You Only Live Once
Last Nite
Hard To Explain
Ask Me Anything
Vision Of Division
(Alone, Together)
Reptilia
xxxxx
NYC Cops
Hawaii
Take It Or Leave It
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef soul114 het volgende:
[afbeelding]
tada
Hebben ze Alone, Together gedaan eigenlijk?
Mag ik er een stukje van?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef soul114 het volgende:
[afbeelding]
tada
Hebben ze Alone, Together gedaan eigenlijk?
wat had je ingedachten dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
En als je 't nou héél netjes afknipt?![]()
Was jij toevallig die sjappie waartegen zo'n frans meisje zei "J'ai maintenant vingt-deux ans" en die echt 3 herthalingen noduig had om te begrijpen wat ze zei?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef soul114 het volgende:
Kwam aan rond Adam Green en toen was het al erg druk. Ben toen rechtsvoor aan de zijkant gaan staan. Na een tijdje stonden er allemaal fransen om mij heen die het plan hadden wat meer naar voren te gaan.. dus die heb ik toen maar gevolgd.
Nee.. stond iets daarvoor denk ik want volgens mij heb ik dat wel gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:27 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was jij toevallig die sjappie waartegen zo'n frans meisje zei "J'ai maintenant vingt-deux ans" en die echt 3 herthalingen noduig had om te begrijpen wat ze zei?Was namelijk een best leuke frans-engelse conversatie die die twee hielden.
![]()
Las ergens anders dat Razorlight als tweede werd gedaan.. maar dat zal welquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef floppie86 het volgende:
Razorblade speelden ze niet toch? Nee niet gehoord.
Volgende keer ga ik ook weerIk was deze keer een beetje verrast door al het gehos, ik ben concerten van Radiohead gewend
Maar volgende keer ga ik er ook vol in
Er stond trouwens iemand bij mij in de buurt die het hele concert op video heeft opgenomen.. Dus een dezer dagen zal er wel een filmpje verschijnen.
Ik heb ongeveer 500mb aan video materiaal van mn digicam (Sony W40). Ik heb in High Quality geschoten. Video kwaliteit is top! Beeldkwaliteit (de beelden zelf) is ook goed, en geluid is ook goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Lieke_K het volgende:
Op de The Strokes-hyve staat een kort fragmentje (Last Nite). Van veraf, maar prima kwaliteit qua geluid.![]()
Misschien komt daar in de loop der dagen nog wel wat bij.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 500mb aan video materiaal van mn digicam (Sony W40). Ik heb in High Quality geschoten. Video kwaliteit is top! Beeldkwaliteit (de beelden zelf) is ook goed, en geluid is ook goed.
Ik ga ff kijken of ik het ergens online kan zetten. ( Google Video o.i.d. )
Torrentje?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef Junkie het volgende:
Ik ga ff kijken of ik het ergens online kan zetten. ( Google Video o.i.d. )
btw. Het zijn geen volledige nr's maar stukken, eentje is bijna een volledig nr.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:43 schreef soul114 het volgende:
Torrentje?
Google video/ You Tube ed compressen de boel meestal en dat is zonde
Aardig hoor, gooi de rest ook maar op Googlevideoquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
1.) Mov00500.mpg http://video.google.com/videoplay?docid=-7798954064234881187&hl=nl
Tja, ik heb een andere definitie van nieuw, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nieuw?? GoeiemorgenIs This It (het debuut) is uit 2001. Da's niet nieuw.
Dat op google video ziet er goed uit, denk dat het makkelijker is om het daar op te zetten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
btw. Het zijn geen volledige nr's maar stukken, eentje is bijna een volledig nr.
Maar moet ff uitzoeken hoe ik zelf een torrentje kan maken. ( Heb je een how-to? Heb Azureus, die kan dat wel... maar hoe?)
Google video is meest makkelijk omdat je ook ipod/psp versie kan downloaden en makkelijk online kan bekijken. Ik zal nog ff kijken of ik het via mega-upload o.i.d. kan doen... Maar dat kost allemaal ff tijd. (Ik wil het wel online gooien, maar moet niet een heel karwei worden.)
Hebben andere nog mooie foto's/filmpjes??
1.) Mov00500.mpg http://video.google.com/videoplay?docid=-7798954064234881187&hl=nl
Je hoorde eerst niet dat tie goed wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vette filmpjes.
Ik ben trouwens door het concert het laatste album meer gaan waarderen![]()
Tof!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef Junkie het volgende:
Enjoy, the download...
Edit:
Ik zie nu net dat Google Video wel wat dingen erg heeft ver-blokt.
Ik ga nog even kijken of er nog een andere oplossing is (torrentje? megaupload?) . Indien er intresse voor is.
Dat vond ik ook jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben trouwens door het concert het laatste album meer gaan waarderen![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef floppie86 het volgende:
ik waardeerde die 3e cd sowieso al
ben eerder meer de 1e gaan waarderen die ik eigenlijk weinig luister (heb ze pas ontdekt bij Room on Fire)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |