Ik wil Last Nitequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef floppie86 het volgende:
[..]
nog 4.5 uur
ik hoop zo dat ze "What ever happened?" iig doen![]()
South komt ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef googoodoll het volgende:
ik ga ook, maar zie net dat adam green voorprogramma is, ipv South, wat een fucking goede band is. Allemaal johan checken na de Strokes op de afterparty trouwens!!
Plato is niet zo heel duur, in zijstraat van de haarlemmerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef soul114 het volgende:
[..]
Leiden
Juicebox als opener lijkt mij wel tof![]()
Ja, tuurlijk kom je dan nog binnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:12 schreef MoChe het volgende:
kom je na 19.45 ook nog binnen of niet?
@lienelien... neem je phone mee...
Nieuw?? Goeiemorgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Geen spijt van dat ik toch nog ben geweest, vorige week pas beslist om toch maar te gaan.
Van de nieuwere gitaarbandjes is dit toch wel het beste (voor zover ik ze ken), alle bekende nummers van Is This It on Room en Fire en ook enkele nieuwe nummers waren goed (ik herkende eigenlijk alleen You Only Live Once).
Ook erg enthousiaste sfeer trouwens, was leuk, vooral tijdens The End Has No End
Tot over precies 48 dagen
Ik ookquote:
Drijfnat alle kanten op geduwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Drijfnat rond staan springen.
Het was echt magistraal enzo![]()
Ja, dat was het eigenlijk meer jaquote:
Wij stonden eerst best rechts van het podium, na 2 nummers vrijwel in het midden, met een fijn uitzichtjequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ja, dat was het eigenlijk meer ja
Stond eerst beetje in het midden. Maar na ongeveer 3 noten stond ik nog maar een paar meter van dat hek![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, jullie stonden net een eindje voor ons daar rechts vooraan. Daarom besloten we maar wijs te verkassen, wat resulteerde in een prachtige plek om van dat kutbandje te genieten.
Nee, ik zwaaide eigenlijk niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wanneer dan? Wij stonden nog ff bij Johan toen jullie ineens voorbij zoefden. Ik had niet eens de tijd om terug te zwaaien. Naja, ook de kracht eigenlijk niet..
Treintje te laat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, goeie dingen over gehoord..
Ik vond Adam Green trouwens ook erg cool, en ook stom
South klonk ook goed / leuk. Helaas alleen de laatste twee nummers meegekregen.
Kreeg de indruk dat ze met Ask Me Anything zelf ook niet zo goed wisten wat ze ermee aanmoestenquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:33 schreef floppie86 het volgende:
(en andere bepaalde troepnummers wel)
Zo, niet te weinig! We stonden rechts, eindje van het podium, voor de speakers. Ik stond een beetje te mokken, had op betere plekken gehoopt. Maar zodra er een noot gespeeld werd kwam er een soort stormram van achteren en stonden we midden vooraan. Ok danquote:
Och,ik stond eerst nog een stukje van het podium af, aan de rechterkant, na 2 nummers heel erg geplet en heen en weer gesleurd te zijn (niet zo prettig) stond ik vrijwel in het midden een klein emtertje van het hek afquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:00 schreef Grobbel het volgende:
Prima concert inderdaad. Tegen mijn gewoonte in niet helemaal in de voorste linies gaan staan, omdat ik de bui qua geduw en getrek wel enigszins zag hangen
Vandaar dat ik dat nummer zo veel leuker vond dan de restquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef fuktron het volgende:
laatste nummer van South was een cover van New Order - Confusion.
De band is sowieso behoorlijk op New Order-leest geschoeid, een nummer als A Place in Displacement had ook zo van New Order kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef fuktron het volgende:
laatste nummer van South was een cover van New Order - Confusion. verder heb ik een erg leuke avond gehad, geweldig. iemand foto's gemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |