Ach, mijn ooms telden ieder 2x ¤68,- neer voor twee avonden Nana Mouskouri en het zal niemand ontgaan zijn hoe dat mens tegenwoordig 'zingt'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:20 schreef paaskannekoekje het volgende:
31 euro dat vind ik wel meevallen.. ik heb voor het 'geheime' concert in de melkweg 6 december 50 euro betaald op marktplaats :$
Aanwezig!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:15 schreef Lieke_K het volgende:
Ja, ik!(en m'n metgezellin, maar die gaat zich vast en zeker zelf nog even melden)Dussuh, dat is vier?
![]()
Ik moet nog wel even wat muziek bij elkaar gaan sprokkelen, heb alleen Room On Fire en wat losse mp3tjes.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef Grobbel het volgende:
Ik ga er zowaar ook bij zijn.
quote:The Strokes play weirdest gig ever
The New Yorkers are surrounded by dinosaurs at London show
The Strokes have played their strangest gig ever tonight (July 6).
The New Yorkers took to a makeshift stage at the Natural History Museum to play a 20 song set facing the fossilised remains of a giant Diplodocus.
The Strokes played:
'Juicebox'
'The End Has No End'
'Red Light'
'The Modern Age'
'Heart In A Cage'
'12:51'
'Alone Together'
'Electricityscape'
'Is This It'
'Ize Of The World'
'Someday'
'You Only Live Once'
'Hawaii'
'Last Nite'
'Hard To Explain'
'Ask Me Anything'
'Vision Of Division'
'Reptilia'
'New York City Cops'
'Take It Or Later It'
The gig took place as part of T Mobile Street Gigs series, meanwhile The Strokes now head to Oxegen and T In The Park festivals, where they play this weekend (July 8-9).
Ik zag het tijdstip van je post, ik las 'dino's' en ik verwachtte wat raar geblaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Misschien een indicatie voor dinsdag.. (Ik bedoel niet de dino's)
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het tijdstip van je post, ik las 'dino's' en ik verwachtte wat raar geblaat![]()
Nee, viel me ook al op. Geen favorieten als I Can't Win en Barely Legal..quote:Ah goed, wie kent er het nummer 'Take It Or Later It'?![]()
Leuke setlist, alleen ik vind dat er wel wat teveel nummers van het nieuwste album... Ik vind namelijk Is This It en Room On Fire leuker![]()
Ik moest er ff aan wennen , maar FIoE is een goede plaat, ben juist benieuwd naar die nummers livequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuke setlist, alleen ik vind dat er wel wat teveel nummers van het nieuwste album... Ik vind namelijk Is This It en Room On Fire leuker![]()
Vooral de eerste paar nrs zijn echt goed, daarna zakt ie toch wat in. Gewoon een half uur, zoals de eerste 2 platen, was beter geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik moest er ff aan wennen , maar FIoE is een goede plaat, ben juist benieuwd naar die nummers live
Als ze Last Nite niet spelen vind ik Julian niet lief meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, viel me ook al op. Geen favorieten als I Can't Win en Barely Legal..
Ah joh, dan is er altijd zijn Nijmeegse look-a-like nog!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef lienelien het volgende:
Als ze Last Nite niet spelen, vind ik Julian niet lief meer.![]()
Ik ga bij de meeste nummers van FIoE niet meeblèren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah joh, dan is er altijd zijn Nijmeegse look-a-like nog!![]()
![]()
Vandaag FIoE maar weer eens gedraaid, moet wel een beetje mee kunnen blèren dinsdag!![]()
niet-zo-leuk..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Er is dus nog een supporting act toegevoegd: South.
Nooit van gehoord.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef soul114 het volgende:
hopelijk spelen The Strokes langer dan de geplande 5 kwartier...
Ach, 5-10 minuten eerder starten/langer doorgaan moet kunnen toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet-zo-leuk..
[..]
Maar de HMH heeft vaste tijden dus vrees van niet
ik vind van welquote:Op maandag 10 juli 2006 18:02 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ach, 5-10 minuten eerder starten/langer doorgaan moet kunnen toch?
South is een prima band, en zeker een reden om eerder aanwezig te zijn. Vooral het New Order-achtige A Place in Displacement is erg mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Er is dus nog een supporting act toegevoegd: South.
Nooit van gehoord.
South are a London-based trio of talented multi-instrumentalists that defy any one label. Rock, electric, acoustic, folk and orchestral only touch the surface of South's repertoire. The release of their third full length album, Adventures in the Underground Journey to the Stars in 2006 has only expanded their sound while taking on new challenges by mixing and producing their own tunes in their very own studio.
Niet als het straks weer zo'n oven blijkt te zijn... Maar we houden moed. Zo erg als bij Nada Surf zal het toch niet worden.quote:
Moet je even naar asmodian1 apenstaartje gmail .com mailen, die wil nl graag gaan voor een leuk prijsjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef Noodles het volgende:
Ik heb nog een kaartje over.... als er iemand nog heen wil?
Helaas kan ik zelf niet![]()
Accepteer elk bod dat niet belachelijk laag isAf te halen in Hilversum.
Was je d'r ook bij Nada Surf?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet als het straks weer zo'n oven blijkt te zijn... Maar we houden moed. Zo erg als bij Nada Surf zal het toch niet worden.
Franz Ferdinand in HMH, was dat toen in het najaar van '04? Want toen was ik er ook bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Moet je even naar asmodian1 apenstaartje gmail .com mailen, die wil nl graag gaan voor een leuk prijsjeIs user Asmodian.
[..]
Was je d'r ook bij Nada Surf?Wij waren er pas een beetje laat, en toen maar geen poging gedaan om naar voren te lopen, achterin (waar geen plakkende mensen tegen je aanstonden) was het ook al érg heet en benauwd. Vorige keer dat ik in de HMH was, bij Franz Ferdinand, ging het wel met de hitte daar.
December 2005quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Franz Ferdinand in HMH, was dat toen in het najaar van '04? Want toen was ik er ook bij.![]()
Ik heb mijn gedachten over Nada Surf in 'Roosje al in het Nada Surf topic geplaatst, maar de hitte speelde toch wel parten bij het genot van de muziek.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga ook![]()
Maar eigenlijk wil ik bijna net zo graag Johan zien
Heb het even nagekeken, maar op 15 november 2004 stond FF ook al in de HMH. Daar was ik toen bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
December 2005![]()
Ze hebben niet eerder in de HMH gespeeld voor zover ik weet, dus ik denk wel dat we het over 'tzelfde opterden hebben
Echt joh?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken, maar op 15 november 2004 stond FF ook al in de HMH. Daar was ik toen bij.![]()
Was best een goed optreden, alleen een beetje jammer van de pitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Echt joh?![]()
Wist ik niet, anders was ik er toen ook wel geweest
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef MoChe het volgende:
vanaf Amsterdam CS moet je toch op Station Bijlmer uitstappen om bij de HMH te komen toch?
Kan, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef MoChe het volgende:
vanaf Amsterdam CS moet je toch op Station Bijlmer uitstappen om bij de HMH te komen toch?
quote:Openbaar vervoer
De Heineken Music Hall is zeer gemakkelijk te bereiken met de metro en trein. Het metrostation en NS-intercitystation Duivendrecht ligt op 15 minuten loopafstand van de Heineken Music Hall. U kunt vanaf Duivendrecht ook twee haltes de metro (richting Gein) nemen naar NS- en metrostation Bijlmer, dat op twee minuten loopafstand van de ArenA Boulevard / Heineken Music Hall ligt.
Vanaf centraal gaat ieder uur twee keer (.28 en .58) de intercity naar Heerlen, en die stopt op Bijlmer, maar er gaan er vast wel meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan, ja.
En vanaf de andere richting:
[..]
Toen was ik er ook!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken, maar op 15 november 2004 stond FF ook al in de HMH. Daar was ik toen bij.![]()
Weet er genoegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef soul114 het volgende:
[..]
Nu ik die foto met die 3 cd's hierboven zien, weet iemand
nog een shop waar ze die verkopen voor een leuk prijsje?
Ik wil Last Nitequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef floppie86 het volgende:
[..]
nog 4.5 uur
ik hoop zo dat ze "What ever happened?" iig doen![]()
South komt ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef googoodoll het volgende:
ik ga ook, maar zie net dat adam green voorprogramma is, ipv South, wat een fucking goede band is. Allemaal johan checken na de Strokes op de afterparty trouwens!!
Plato is niet zo heel duur, in zijstraat van de haarlemmerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:59 schreef soul114 het volgende:
[..]
Leiden
Juicebox als opener lijkt mij wel tof![]()
Ja, tuurlijk kom je dan nog binnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:12 schreef MoChe het volgende:
kom je na 19.45 ook nog binnen of niet?
@lienelien... neem je phone mee...
Nieuw?? Goeiemorgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Geen spijt van dat ik toch nog ben geweest, vorige week pas beslist om toch maar te gaan.
Van de nieuwere gitaarbandjes is dit toch wel het beste (voor zover ik ze ken), alle bekende nummers van Is This It on Room en Fire en ook enkele nieuwe nummers waren goed (ik herkende eigenlijk alleen You Only Live Once).
Ook erg enthousiaste sfeer trouwens, was leuk, vooral tijdens The End Has No End
Tot over precies 48 dagen
Ik ookquote:
Drijfnat alle kanten op geduwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Drijfnat rond staan springen.
Het was echt magistraal enzo![]()
Ja, dat was het eigenlijk meer jaquote:
Wij stonden eerst best rechts van het podium, na 2 nummers vrijwel in het midden, met een fijn uitzichtjequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ja, dat was het eigenlijk meer ja
Stond eerst beetje in het midden. Maar na ongeveer 3 noten stond ik nog maar een paar meter van dat hek![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, jullie stonden net een eindje voor ons daar rechts vooraan. Daarom besloten we maar wijs te verkassen, wat resulteerde in een prachtige plek om van dat kutbandje te genieten.
Nee, ik zwaaide eigenlijk niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wanneer dan? Wij stonden nog ff bij Johan toen jullie ineens voorbij zoefden. Ik had niet eens de tijd om terug te zwaaien. Naja, ook de kracht eigenlijk niet..
Treintje te laat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, goeie dingen over gehoord..
Ik vond Adam Green trouwens ook erg cool, en ook stom
South klonk ook goed / leuk. Helaas alleen de laatste twee nummers meegekregen.
Kreeg de indruk dat ze met Ask Me Anything zelf ook niet zo goed wisten wat ze ermee aanmoestenquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:33 schreef floppie86 het volgende:
(en andere bepaalde troepnummers wel)
Zo, niet te weinig! We stonden rechts, eindje van het podium, voor de speakers. Ik stond een beetje te mokken, had op betere plekken gehoopt. Maar zodra er een noot gespeeld werd kwam er een soort stormram van achteren en stonden we midden vooraan. Ok danquote:
Och,ik stond eerst nog een stukje van het podium af, aan de rechterkant, na 2 nummers heel erg geplet en heen en weer gesleurd te zijn (niet zo prettig) stond ik vrijwel in het midden een klein emtertje van het hek afquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:00 schreef Grobbel het volgende:
Prima concert inderdaad. Tegen mijn gewoonte in niet helemaal in de voorste linies gaan staan, omdat ik de bui qua geduw en getrek wel enigszins zag hangen
Vandaar dat ik dat nummer zo veel leuker vond dan de restquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef fuktron het volgende:
laatste nummer van South was een cover van New Order - Confusion.
De band is sowieso behoorlijk op New Order-leest geschoeid, een nummer als A Place in Displacement had ook zo van New Order kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef fuktron het volgende:
laatste nummer van South was een cover van New Order - Confusion. verder heb ik een erg leuke avond gehad, geweldig. iemand foto's gemaakt?
Ik kan me Last Nite nog wel herinnerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Heeft er iemand een setlist?
Barely Legal helaas niet gespeeld.
Fo-To, Fo-To!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef soul114 het volgende:
Vriend met wie ik zal gaan niet meer te pakken kunnen krijgen.
Na afloop nog even setlist gescoord en paar nummers van Johan meegepikt (moest even op adem komen).
Heb hier geen digicam, maar zal hem wel even onder de scanner leggen.. momentje!quote:
quote:Juicebox
The End Has No End
Red Light
Modern Age
Heart In A Cage
12:51
Electricityscape
Is This It
Ize Of The World
Someday
You Only Live Once
Last Nite
Hard To Explain
Ask Me Anything
Vision Of Division
(Alone, Together)
Reptilia
xxxxx
NYC Cops
Hawaii
Take It Or Leave It
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef soul114 het volgende:
[afbeelding]
tada
Hebben ze Alone, Together gedaan eigenlijk?
Mag ik er een stukje van?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef soul114 het volgende:
[afbeelding]
tada
Hebben ze Alone, Together gedaan eigenlijk?
wat had je ingedachten dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
En als je 't nou héél netjes afknipt?![]()
Was jij toevallig die sjappie waartegen zo'n frans meisje zei "J'ai maintenant vingt-deux ans" en die echt 3 herthalingen noduig had om te begrijpen wat ze zei?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef soul114 het volgende:
Kwam aan rond Adam Green en toen was het al erg druk. Ben toen rechtsvoor aan de zijkant gaan staan. Na een tijdje stonden er allemaal fransen om mij heen die het plan hadden wat meer naar voren te gaan.. dus die heb ik toen maar gevolgd.
Nee.. stond iets daarvoor denk ik want volgens mij heb ik dat wel gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:27 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was jij toevallig die sjappie waartegen zo'n frans meisje zei "J'ai maintenant vingt-deux ans" en die echt 3 herthalingen noduig had om te begrijpen wat ze zei?Was namelijk een best leuke frans-engelse conversatie die die twee hielden.
![]()
Las ergens anders dat Razorlight als tweede werd gedaan.. maar dat zal welquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef floppie86 het volgende:
Razorblade speelden ze niet toch? Nee niet gehoord.
Volgende keer ga ik ook weerIk was deze keer een beetje verrast door al het gehos, ik ben concerten van Radiohead gewend
Maar volgende keer ga ik er ook vol in
Er stond trouwens iemand bij mij in de buurt die het hele concert op video heeft opgenomen.. Dus een dezer dagen zal er wel een filmpje verschijnen.
Ik heb ongeveer 500mb aan video materiaal van mn digicam (Sony W40). Ik heb in High Quality geschoten. Video kwaliteit is top! Beeldkwaliteit (de beelden zelf) is ook goed, en geluid is ook goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Lieke_K het volgende:
Op de The Strokes-hyve staat een kort fragmentje (Last Nite). Van veraf, maar prima kwaliteit qua geluid.![]()
Misschien komt daar in de loop der dagen nog wel wat bij.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 500mb aan video materiaal van mn digicam (Sony W40). Ik heb in High Quality geschoten. Video kwaliteit is top! Beeldkwaliteit (de beelden zelf) is ook goed, en geluid is ook goed.
Ik ga ff kijken of ik het ergens online kan zetten. ( Google Video o.i.d. )
Torrentje?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef Junkie het volgende:
Ik ga ff kijken of ik het ergens online kan zetten. ( Google Video o.i.d. )
btw. Het zijn geen volledige nr's maar stukken, eentje is bijna een volledig nr.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:43 schreef soul114 het volgende:
Torrentje?
Google video/ You Tube ed compressen de boel meestal en dat is zonde
Aardig hoor, gooi de rest ook maar op Googlevideoquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
1.) Mov00500.mpg http://video.google.com/videoplay?docid=-7798954064234881187&hl=nl
Tja, ik heb een andere definitie van nieuw, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nieuw?? GoeiemorgenIs This It (het debuut) is uit 2001. Da's niet nieuw.
Dat op google video ziet er goed uit, denk dat het makkelijker is om het daar op te zetten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
btw. Het zijn geen volledige nr's maar stukken, eentje is bijna een volledig nr.
Maar moet ff uitzoeken hoe ik zelf een torrentje kan maken. ( Heb je een how-to? Heb Azureus, die kan dat wel... maar hoe?)
Google video is meest makkelijk omdat je ook ipod/psp versie kan downloaden en makkelijk online kan bekijken. Ik zal nog ff kijken of ik het via mega-upload o.i.d. kan doen... Maar dat kost allemaal ff tijd. (Ik wil het wel online gooien, maar moet niet een heel karwei worden.)
Hebben andere nog mooie foto's/filmpjes??
1.) Mov00500.mpg http://video.google.com/videoplay?docid=-7798954064234881187&hl=nl
Je hoorde eerst niet dat tie goed wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vette filmpjes.
Ik ben trouwens door het concert het laatste album meer gaan waarderen![]()
Tof!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef Junkie het volgende:
Enjoy, the download...
Edit:
Ik zie nu net dat Google Video wel wat dingen erg heeft ver-blokt.
Ik ga nog even kijken of er nog een andere oplossing is (torrentje? megaupload?) . Indien er intresse voor is.
Dat vond ik ook jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben trouwens door het concert het laatste album meer gaan waarderen![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:39 schreef floppie86 het volgende:
ik waardeerde die 3e cd sowieso al
ben eerder meer de 1e gaan waarderen die ik eigenlijk weinig luister (heb ze pas ontdekt bij Room on Fire)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |