Je hebt gelijk, Freako mag er ook bij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Is dat nou wat ze noemen een vechtkabinet?
Ik wil wel op defensie, pas goed in dat milieuquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou voor een (groen)paars kabinet gaan.
Pool als minister van Justitie
Kozzmic op Binnenlandse Zaken
Parabola op Economische Zaken
Monidique op Buitenlandse Zaken
RM-rf op Financien
freako op Landbouw
zakjapannertje op Ontwikkelingssamenwerking
Schatje op Volksgezondheid
Floripas op Onderwijs
Plato1980 op Sociale Zaken
Dan zijn er nog vier vacatures open
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
Onderwijs is wel hetgeen wat je nodig hebt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Iemand geeft mij onderwijs!
tvlxd kiezen mocht toch niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geweldig! Een heel parlement dat in de kelder van z'n moeder woont en geen sex kan krijgen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
tvlxd kiezen mocht toch niet?
Wolfje krijgt het druk bij jouquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onderwijs is wel hetgeen wat je nodig hebt inderdaad.
Ik zou gaan voor een coalitie met Dr Wolffenstein, Chewie, Finder_Elf_Towns, Raymond_de_Zwart, McCarthy, Sjun, Sherman, Nighth4wk, Lionguy, Icecreamfarmer....
Monidique, wat is er grammaticaal fout aan deze koppeling?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die krijgt čn bestuurlijke vernieuwing, čn grotestedenbeleid.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wolfje krijgt het druk bij jou
Niets mis mee. De macht bij een beperkt aantal mensen neerleggen, des te minder kans op zwakke schakels en ministers die opeens 'n andere minister openlijk aanvallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wolfje krijgt het druk bij jou
Oh ja, het zogenaamde "Pinochet mi madre"-paradigma.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. De macht bij een beperkt aantal mensen neerleggen, des te minder kans op zwakke schakels en ministers die opeens 'n andere minister openlijk aanvallen.
Liberaal volgens jou.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, het zogenaamde "Pinochet mi madre"-paradigma.![]()
Ik doe ze allevier welquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
Ik bied me bij deze aan voor Volkshuisvesting. Binnen een jaar is de woningnood opgelost.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou voor een (groen)paars kabinet gaan.
Pool als minister van Justitie
Kozzmic op Binnenlandse Zaken
Parabola op Economische Zaken
Monidique op Buitenlandse Zaken
RM-rf op Financien
freako op Landbouw
zakjapannertje op Ontwikkelingssamenwerking
Schatje op Volksgezondheid
Floripas op Onderwijs
Plato1980 op Sociale Zaken
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
En dan gezellig marcheren?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een coalitie met Dr Wolffenstein, Chewie, Finder_Elf_Towns, Raymond_de_Zwart, McCarthy, Sjun, Sherman, Nighth4wk, Lionguy, Icecreamfarmer....
Je bent Lucida vergeten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hoeft er niet persé bij.quote:
Denk dat hij zijn departement gaat opheffen en voor het wachtgeld gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
staatssecretaris van Cultuur & Media: McCarthy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |