Maak maar rijen van 2 mensen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:40 schreef Floripas het volgende:
Met welke user zou jij wel een beschuitje willen eten een coalitie kunnen vormen om Nederland te regeren?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Met pmb_rug, LodewijkNapeleon, Tikorev, McCarthy en HenriOsewoudt moet het wel lukken. Beetje CDA-VVD coalitie dus.
quote:
Ja, dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
tvlxd.
Je moet er eentje kiezen, meneertje gelegenheidscoalitie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
zhe-devill, Ryan3 & Stali, JdW, Bluesdude, SCH, RichardQuest, Du_ke, M en als premier Lord_Vetenari (da's een natural)
m'n kloon danmaar?quote:
Gezellig biertjes drinken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
zhe-devill, Ryan3 & Stali, JdW, Bluesdude, SCH, RichardQuest, Du_ke, M en als premier Lord_Vetenari (da's een natural)
quote:
Ja, dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:
tvlxd.
tuurlijk wij de bar, zij het terras ..quote:
CDA-Wilders-Trey Parker-coalitie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is eerder een CDA-Wilders-coalitie.
Hey, baggeraar, ant-woor-den!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
tuurlijk wij de bar, zij het terras ..
Wat mot je van me? Jaloers dat je niet in mijn coalitie zit?quote:
Mán, met zo'n coalitie heb je geen Mussolini's meer nodig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat mot je van me? Jaloers dat je niet in mijn coalitie zit?
Optiefen, ik heb al een vrouw, een neger en intellectueel en een homo in mijn gezelschap.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mán, met zo'n coalitie heb je geen Mussolini's meer nodig.
Je moet kie-zen!
Niet je sterkste kant, hè, kut-SP'er?
Gezelschap dat ongetwijfeld niks met jou te maken wil hebben, kryptostormfrontstille.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Optiefen, ik heb al een neger en intellectueel en een homo in mijn gezelschap.
Ik onthou mij van elk commentaar. We zijn in bespreking en tot die tijd kan ik niets mede delenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gezelschap dat ongetwijfeld niks met jou te maken wil hebben, kryptostormfrontstille.
Wie is de neger?
Ik? Moet ik ook kleur bekennen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik onthou mij van elk commentaar. We zijn in bespreking en tot die tijd kan ik niets mede delen![]()
Maar jij dan, jij houdt je ook wel er op de vlakte he, fok!bacterie
Dat is de gebruikelijke fok! cultuur ja, de TS begint.quote:
Okee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat is de gebruikelijke fok! cultuur ja, de TS begint.
Hey, goed idee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met klonen van mijzelf uiteraard, die tevens het volledige parlement bevolken.
Geweldig! Een heel parlement dat in de kelder van z'n moeder woont en geen sex kan krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Met klonen van mijzelf uiteraard, die tevens het volledige parlement bevolken.
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geweldig! Een heel parlement dat in de kelder van z'n moeder woont en geen sex kan krijgen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
zeiden de maagdelijke parlementariers, en gingen en bloc naar een hoer.
Ja, sorry hoor, als TS zulke belachelijke OPs post dan moet ze ook niet verbaasd opkijken als zo'n topic verbaggert.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Weinig kans, maar dit gekwek hoort natuurlijk in slowchat.
Alles van GroenLinks tot en met de VVD dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef NewOrder het volgende:
Ik kies niet voor een user, ik kies voor een concept. Met iedereen die zich kan vinden in een sociaal-liberale regering valt te onderhandelen.
Is dat nou wat ze noemen een vechtkabinet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
Krijg je ze daartoe mee, denk je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy, Karzeuler, Davitamon en Mannekino
Ons eerste wetsvoorstel behelst het opheffen van alle departementen, het parlement en de regering zelf.
Hmm..om ze te overreden heb ik waarsch een vrouw nodig in m'n kabinet. Interesse?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:39 schreef Floripas het volgende:
Krijg je ze daartoe mee, denk je?
Krijg ik dan Onderwijs en Zorg?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Hmm..om ze te overreden heb ik waarsch een vrouw nodig in m'n kabinet. Interesse?
Je hebt gelijk, Freako mag er ook bij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Is dat nou wat ze noemen een vechtkabinet?
Ik wil wel op defensie, pas goed in dat milieuquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou voor een (groen)paars kabinet gaan.
Pool als minister van Justitie
Kozzmic op Binnenlandse Zaken
Parabola op Economische Zaken
Monidique op Buitenlandse Zaken
RM-rf op Financien
freako op Landbouw
zakjapannertje op Ontwikkelingssamenwerking
Schatje op Volksgezondheid
Floripas op Onderwijs
Plato1980 op Sociale Zaken
Dan zijn er nog vier vacatures open
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
Onderwijs is wel hetgeen wat je nodig hebt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Iemand geeft mij onderwijs!
tvlxd kiezen mocht toch niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geweldig! Een heel parlement dat in de kelder van z'n moeder woont en geen sex kan krijgen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
tvlxd kiezen mocht toch niet?
Wolfje krijgt het druk bij jouquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onderwijs is wel hetgeen wat je nodig hebt inderdaad.
Ik zou gaan voor een coalitie met Dr Wolffenstein, Chewie, Finder_Elf_Towns, Raymond_de_Zwart, McCarthy, Sjun, Sherman, Nighth4wk, Lionguy, Icecreamfarmer....
Monidique, wat is er grammaticaal fout aan deze koppeling?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die krijgt èn bestuurlijke vernieuwing, èn grotestedenbeleid.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wolfje krijgt het druk bij jou
Niets mis mee. De macht bij een beperkt aantal mensen neerleggen, des te minder kans op zwakke schakels en ministers die opeens 'n andere minister openlijk aanvallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wolfje krijgt het druk bij jou
Oh ja, het zogenaamde "Pinochet mi madre"-paradigma.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. De macht bij een beperkt aantal mensen neerleggen, des te minder kans op zwakke schakels en ministers die opeens 'n andere minister openlijk aanvallen.
Liberaal volgens jou.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, het zogenaamde "Pinochet mi madre"-paradigma.![]()
Ik doe ze allevier welquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
Ik bied me bij deze aan voor Volkshuisvesting. Binnen een jaar is de woningnood opgelost.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou voor een (groen)paars kabinet gaan.
Pool als minister van Justitie
Kozzmic op Binnenlandse Zaken
Parabola op Economische Zaken
Monidique op Buitenlandse Zaken
RM-rf op Financien
freako op Landbouw
zakjapannertje op Ontwikkelingssamenwerking
Schatje op Volksgezondheid
Floripas op Onderwijs
Plato1980 op Sociale Zaken
Defensie
Volkshuisvestiging
Verkeer en waterstaat
Milieu
En dan gezellig marcheren?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een coalitie met Dr Wolffenstein, Chewie, Finder_Elf_Towns, Raymond_de_Zwart, McCarthy, Sjun, Sherman, Nighth4wk, Lionguy, Icecreamfarmer....
Je bent Lucida vergeten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hoeft er niet persé bij.quote:
Denk dat hij zijn departement gaat opheffen en voor het wachtgeld gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
staatssecretaris van Cultuur & Media: McCarthy
Ik hoop het ook. McCarthy aan de machtquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn departement gaat opheffen en voor het wachtgeld gaat.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Lithion het volgende:
Steijn zou ik wel mee door één deur kunnen denk ik. En dan bedoel ik dus niet zo'n overdreven brede gehandicaptendeur.
Dat zal me een spektakel worden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:20 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Ik ga voor Steijn, McCarthy en Sidekick.
McCarthy heeft best goede punten, hij heeft alleen de toon van de muziek niet door.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat zal me een spektakel worden.
Goed voorstel, maar die laatste twee users ken ik niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy, Karzeuler, Davitamon en Mannekino
Ons eerste wetsvoorstel behelst het opheffen van alle departementen, het parlement en de regering zelf.
nou en of! Kyoto halen bv. en ExtraWaskracht in de smiezen houden ivm de grote stofuitstoot op de autowegenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voor spek en bonen veel reizen. Of krijg ik van Zakjap een mandaat?
Je wilt me gewoon op afstandquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
En ik ben de beroerdste niet, SCH mag ambassadeur worden in de VS.![]()
Nou, volgens mij rijden jullie beide in zo'n patserige bolide dus moet me wel een garagedeurtje wezenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Lithion het volgende:
Steijn zou ik wel mee door één deur kunnen denk ik. En dan bedoel ik dus niet zo'n overdreven brede gehandicaptendeur.
Ik gun jou er eenquote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Tekenend dat de mensen die hier altijd zo over de inhoud van de politiek klagen, hier geen alternatief regeeraccoord neerzetten, maar wie ze de baantjes gunnen..
Garagedeur voor de bolide, hangardeur voor m'n ego.quote:Op zondag 2 april 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
Nou, volgens mij rijden jullie beide in zo'n patserige bolide dus moet me wel een garagedeurtje wezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |