die zijn inderdaad heel triest , en ze zitten niet enkel in Antwerpen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af waarom Nederlandse toeristen in Antwerpen na een aantal 'biertjes' luidruchtig 'HOLLAND HOLLAND HOLLAND' beginnen te roepen in het stadscentrum.![]()
Wat zou daar de (onderliggende) reden voor zijn?
daar krijg ik toch zo'n jeuk van als ik dat weer eens tegenkomquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af waarom Nederlandse toeristen in Antwerpen na een aantal 'biertjes' luidruchtig 'HOLLAND HOLLAND HOLLAND' beginnen te roepen in het stadscentrum.![]()
Wat zou daar de (onderliggende) reden voor zijn?
domme belgen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef SuperBosch het volgende:
En volgens sommigen is Holland alles wat boven de rivieren ligt.
Best begrijpelijk aangezien er nogal veel NL telers in België schijnen te zitten, hoewel die Vlamingen er zelf ook wat van kunnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:28 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Alle Nederlanders die een huis huren in Belgie dienen er ook mee accoord te gaan dat de makelaar ze elk half jaar bezoekt om te tjekken of er geen wietkweek gedraaid wordt (...)
Ze mogen dan op wereldschaal tot de kleine landen behoren, NL is daarom wel de grote broer van Belgie. De economie en bevolking zijn een stuk groter, dus waarom zou je NL dan niet de grotere broer mogen noemen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:12 schreef Frederic het volgende:
[..]
Nederland is op wereldschaal een even kleine muis als Belgie....dus ik vind het een beetje lachwekkend dat die ene muis tov die andere muis zich 'grote broer' laat noemen.
Nederland is dus geen 'muis' tov Belgie, omgekeerd evenmin.
Ja; grondig en oprecht.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:55 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
@ DenSuperieurenVlaeminck: koosnaampjes? zoals?
Maar jij als Belg zijnde, heb je ook zo'n hekel aan Nederlanders dan?
Ja qua politiek dan, verder valt het ook wel weer meequote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik wil toch nog zeggen dat wij écht niet opkijken naar nederland. België is momenteel internationaal een veel belangrijker land; brussel is een veel belangrijkere stad dan rotterdam of den haag.
En ik denken dat je met je nick refereerde naar Roger de Vlaeminckquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja; grondig en oprecht.
Daarom ook dat ik een profiel aanmaakte op een nederlands forum, en een username pakte die veel mensen op hun paard krijgt.
Hopelijk ken je ook de achtergrond van de Eerste Wereldoorlog en de rol die die oorlog in de Vlaamse "onafhankelijkheidsstrijd" heeft gespeeld. Op dat moment was België namelijk nog altijd officieel volledig ééntalig (lees: Franstalig).quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:44 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Ja qua politiek dan, verder valt het ook wel weer mee![]()
Ik vind het altijd een prachtig land maar er klopt gewoon iets niet aan, dat hele land is gewoon zwaar mislukt met die verschillende talen, werkt voor geen flikker.
Die Belgen mogen ons wel wat dankbaarder zijn, nooit een bedankje gehoord voor die één miljoen Belgen die opvingen in de Eerste Wereldoorlog![]()
Die sommigen snappen het dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef SuperBosch het volgende:
Ze hebben een hekel aan Hollanders, niet aan Nederlanders.
En volgens sommigen is Holland alles wat boven de rivieren ligt.
Smiley-conflict!quote:Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik hou van Belgie!
Maken ze klotemoppen over ons? Meen je niet?![]()
![]()
heb ik ook wel us dat ik denk zal ik huillie doen of nie?quote:
Schrijf dan gewoon niks, dat is ook een oplossing.quote:Op zondag 9 april 2006 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heb ik ook wel us dat ik denk zal ik huillie doen of nie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |