Truste Speedyquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laaste post
[..]
FOT SC - Over het bijna weekend zijn en zo
Game on![]()
Dus.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Dat werd ik gister...
Ow zo. Ja dan klopt het wel...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dus.....
Voor de 21ste keer 20
Tel maar na. 20 is de eerste keer.
en daarna riep je zeker heel hard 1APRILLLL!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
Lolz0r. Weer die oude 1 aprilgrap. "Je bent gebanned."
NO WAI!!
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Opties: Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja
Dan heb je d'r geen last meer van.
Moggûh trouwens
Geen last van in FFquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat had ik eerst, maar toen gaf FF telkens lege pagina's. Dus ik hou het maar zo.
Mogguh!
Coolquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
zou ook eens tijd worden, laten we eerlijk zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemorgen.
"Het forum is succesvol van de server verwijderd."
met zo'n touw en zo ja?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
nog wakker
heb net mijn ex opgehangen ...
He daar ga ik zo naartoe!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:07 schreef Toeps het volgende:
1 April!
Ik hoop dat de videoshoot die ik vandaag heb wél echt is, anders word ik toch ff heel boos.
Gisteren naar Almere geweest.
[afbeelding]
Over een uur alquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben nog niet wakker
En over een uur moet ik alweer in de auto zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |