*inschrijft*quote:Google Romance is a place where you can post all types of romantic information and, using our Soulmate Search™, get back search results that could, in theory, include the love of your life. Then we'll send you both on a Contextual DateTM, which we'll pay for while delivering to you relevant ads that we and our advertising partners think will help produce the dating results you're looking for.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sinds wanneer zijn 1 april grappen zo slecht en doorzichtig?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:27 schreef Bupatih het volgende:
Ach, er zijn genoeg mensen in de 1-aprilgrappen van Google getrapt.
Die 'grap' hadden ze toch vorig jaar ook?quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
Sinds ik uit de crew ben is het niet meer veel soeps.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:37 schreef MissBliss het volgende:
Die 'grap' hadden ze toch vorig jaar ook?
Ik heb die berichten sowieso uitstaan dus ik heb er geen last van, maar toch
Euh....er is een leuke 1-aprilgrap gemaakt achter de schermen, hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sinds ik uit de crew ben is het niet meer veel soeps.
Nee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:39 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
quote:
Achter de schermen wel en voor de schermen nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....er is een leuke 1-aprilgrap gemaakt achter de schermen, hoor.
quote:
quote:
Wat loop je nou aandacht te trekken?quote:
quote:
Verander diequote:
Wat hij zegt.quote:
Die clip isquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik heb alleen die clip nog niet gezien.
Ik geloof er niks van! Je neemt ons in het ootje, hè? Zeker omdat het 1 april is!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shakira.
Wat ben ik toch gehoorzaam.
*zoeken gaat*quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Die clip is,
,
![]()
én
. Een van de betere clips van het jaar, nu al
.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! Je neemt ons in het ootje, hè? Zeker omdat het 1 april is! [afbeelding]
quote:
Je hebt mijn naam nog niet bekeken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef rena het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg gewoon de waarheid. De waarheid is hard.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt mijn naam nog niet bekeken?
Freaky.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef Bupatih het volgende:
Check dit!![]()
!
Het leek wel uit mijn beeldscherm te komen!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef Bupatih het volgende:
Check dit!![]()
!
Het leek wel uit mijn beeldscherm te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er niets
Dit is toch geen serieuze post, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |